Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

Warme Woorden

Als geen ander weten wij dat endorsements werken. Daarom hier enkele van onze zakelijke relaties aan het woord, recht uit hun hart:

Marian Spier

Marian Spier
Entrepreneur, vice-chairman TEDxAmsterdam & founder TEDxAmsterdamWomen

“Bij Coebergh krijg je waar voor je geld. Dat weet ik uit ervaring. Het team is professioneel, daadkrachtig, kijkt mee met een kritische blik om er voor te zorgen dat de kwaliteit wordt geborgd. ”

Huib Boissevain

Huib Boissevain
Founder-Director Annexum

“We zien Coebergh als een partner. Al jaren. Of het nu gaat om interviews en columns over relevante onderwerpen bij relevante media of om strategisch advies bij moeilijke communicatiemomenten. Bovendien zijn ze altijd bereikbaar en beschikbaar als het nodig is.”

Jeroen Everaert

Jeroen Everaert
Founder Mothership

“Vanaf het begin van de samenwerking levert Coebergh resultaten die boven onze verwachtingen liggen. In kwantiteit en kwaliteit. Coebergh scoort voor ons in de pers en is voor Mothership een extra toegevoegde waarde vanwege haar uitgebreide, relevante netwerk en de actieve rol die ze vervult in het koppelen van Mothership aan interessante (zakelijke) partijen.”

Team

Anne van der Wel

Anne (Soest, 1982) is een veelzijdig communicatietalent. Sinds 2011 zet zij zich bij Coebergh in voor opdrachtgevers als easyJet, Tetra Pak Benelux, ebookers en Amsterdam Light Festival. Haar opdrachtgevers waarderen haar grote toewijding – en dito resultaten. Haar eerste baan was marketeer bij KPN voor Telfort. Daarna was Anne bij Sara Lee verantwoordelijk voor de industriële klanten van Douwe Egberts Coffee Systems. Ze is een alumnus van de specialisatierichting Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. In haar vrije tijd staat ze zoveel mogelijk op haar snowboard.
Linkedin
twitter
Facebook

Arabella Coebergh

PR is Arabella (Haarlem, 1971) op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te willen scoren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2000 werkt ze bij Coebergh, sinds 2006 als associate partner. Tot haar diverse klantenportfolio behoren Amsterdam Art Weekend, Amsterdam Drawing, Van Gelder Indian Jewellery en de Oude Kerk in Amsterdam.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Catalina van der Lugt

Catalina (Manama, Bahrein 1986) heeft een internationale, drietalige achtergrond, mede dankzij ouders die de hele wereld hebben afgereisd. Verder brengt ze een studie Bedrijfskunde in Groningen en werkervaring bij aardgasgroothandelaar GasTerra en denktank De Argumentenfabriek met zich mee. Catalina is sinds medio 2016 bij ons en draagt als junior accountmanager en showroom manager met veel toewijding bij aan het succes van Coebergh. Die focus komt wellicht ook uit haar hippische verleden, toen ze jarenlang op hoog niveau dressuur bedreven heeft.

Linkedin
Facebook

Anne van der Wel

Anne (Soest, 1982) is een veelzijdig communicatietalent. Sinds 2011 zet zij zich bij Coebergh in voor opdrachtgevers als easyJet, Tetra Pak Benelux, ebookers en Amsterdam Light Festival. Haar opdrachtgevers waarderen haar grote toewijding – en dito resultaten. Haar eerste baan was marketeer bij KPN voor Telfort. Daarna was Anne bij Sara Lee verantwoordelijk voor de industriële klanten van Douwe Egberts Coffee Systems. Ze is een alumnus van de specialisatierichting Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. In haar vrije tijd staat ze zoveel mogelijk op haar snowboard.
Linkedin
twitter
Facebook

Arabella Coebergh

PR is Arabella (Haarlem, 1971) op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te willen scoren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2000 werkt ze bij Coebergh, sinds 2006 als associate partner. Tot haar diverse klantenportfolio behoren Amsterdam Art Weekend, Amsterdam Drawing, Van Gelder Indian Jewellery en de Oude Kerk in Amsterdam.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Catalina van der Lugt

Catalina (Manama, Bahrein 1986) heeft een internationale, drietalige achtergrond, mede dankzij ouders die de hele wereld hebben afgereisd. Verder brengt ze een studie Bedrijfskunde in Groningen en werkervaring bij aardgasgroothandelaar GasTerra en denktank De Argumentenfabriek met zich mee. Catalina is sinds medio 2016 bij ons en draagt als junior accountmanager en showroom manager met veel toewijding bij aan het succes van Coebergh. Die focus komt wellicht ook uit haar hippische verleden, toen ze jarenlang op hoog niveau dressuur bedreven heeft.

Linkedin
Facebook

Eelco Parie

Eelco (Roden, 1977) is sinds 2017 als associate partner aan Coebergh verbonden. Zijn focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van een effectieve mediastrategie voor opdrachtgevers in het b2b-segment. Ook heeft hij veel ervaring met ghostwriting. Zijn juridische achtergrond - hij rondde zijn studie met specialisatie media- en informatierecht in 2004 af aan de Universiteit van Amsterdam - komt goed van pas bij crisistrajecten die hij eveneens met veel plezier begeleidt.

Hiervoor woonde hij ruim zes jaar op Curaçao, waar hij vanuit Coebergh Caribbean (dat hij samen met Gervaise Coebergh oprichtte) klanten in de regio en in Nederland bediende. Dit nadat hij van 2006 tot 2008 bij Coebergh werkte, na enkele jaren consultancy in financial PR.

Samen met zijn honden loopt hij wekelijks zo’n zeventig kilometer door de Soester Duinen.

Linkedin
twitter
Facebook

Anne van der Wel

Anne (Soest, 1982) is een veelzijdig communicatietalent. Sinds 2011 zet zij zich bij Coebergh in voor opdrachtgevers als easyJet, Tetra Pak Benelux, ebookers en Amsterdam Light Festival. Haar opdrachtgevers waarderen haar grote toewijding – en dito resultaten. Haar eerste baan was marketeer bij KPN voor Telfort. Daarna was Anne bij Sara Lee verantwoordelijk voor de industriële klanten van Douwe Egberts Coffee Systems. Ze is een alumnus van de specialisatierichting Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. In haar vrije tijd staat ze zoveel mogelijk op haar snowboard.
Linkedin
twitter
Facebook

Arabella Coebergh

PR is Arabella (Haarlem, 1971) op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te willen scoren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2000 werkt ze bij Coebergh, sinds 2006 als associate partner. Tot haar diverse klantenportfolio behoren Amsterdam Art Weekend, Amsterdam Drawing, Van Gelder Indian Jewellery en de Oude Kerk in Amsterdam.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Catalina van der Lugt

Catalina (Manama, Bahrein 1986) heeft een internationale, drietalige achtergrond, mede dankzij ouders die de hele wereld hebben afgereisd. Verder brengt ze een studie Bedrijfskunde in Groningen en werkervaring bij aardgasgroothandelaar GasTerra en denktank De Argumentenfabriek met zich mee. Catalina is sinds medio 2016 bij ons en draagt als junior accountmanager en showroom manager met veel toewijding bij aan het succes van Coebergh. Die focus komt wellicht ook uit haar hippische verleden, toen ze jarenlang op hoog niveau dressuur bedreven heeft.

Linkedin
Facebook

Eelco Parie

Eelco (Roden, 1977) is sinds 2017 als associate partner aan Coebergh verbonden. Zijn focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van een effectieve mediastrategie voor opdrachtgevers in het b2b-segment. Ook heeft hij veel ervaring met ghostwriting. Zijn juridische achtergrond - hij rondde zijn studie met specialisatie media- en informatierecht in 2004 af aan de Universiteit van Amsterdam - komt goed van pas bij crisistrajecten die hij eveneens met veel plezier begeleidt.

Hiervoor woonde hij ruim zes jaar op Curaçao, waar hij vanuit Coebergh Caribbean (dat hij samen met Gervaise Coebergh oprichtte) klanten in de regio en in Nederland bediende. Dit nadat hij van 2006 tot 2008 bij Coebergh werkte, na enkele jaren consultancy in financial PR.

Samen met zijn honden loopt hij wekelijks zo’n zeventig kilometer door de Soester Duinen.

Linkedin
twitter
Facebook

Gervaise Coebergh

Als kind van de internationale havenstad Rotterdam is Gervaise (Rotterdam, 1966) een geboren ondernemer, die in Leiden afstudeerde als historicus en er ook een propedeuse kunstgeschiedenis behaalde. Toch was de weg van het ondernemerschap voor haar geen vanzelfsprekende. Ook omdat zij als tiener de vooropleiding klassiek ballet aan de Rotterdamse dansacademie volgde. Het streven naar de perfecte balans tekent haar. Het zoeken naar de ideale verhouding tussen creatie en commercie, tussen privé en zakelijk, tussen individu en collectief, tussen onafhankelijk en betrokken, tussen woorden en daden.

In 1997 richtte zij Coebergh Communicatie & PR op. Samen met een sterk team bouwde zij het bureau uit tot een van de toonaangevende spelers in de Nederlandse communicatiebranche. Daarnaast is ze de grondlegger van SpicePR en medeoprichter van VERTOV digital storytelling. Bovendien investeert ze als entrepreneur in diverse andere bedrijven.

Buiten haar werk zet zij zich onder andere in voor de ledenraad van Rabobank Amsterdam, zit zij in het bestuur van de Stichting Heineken Collection, in de jury van de Amsterdam Business Awards en in de adviesraad van TEDxAmsterdamWomen. In 2011 won Gervaise de Porsche People's Choice Female Entrepreneur of the Year Award, in 2013, 2015 en 2016 werd zij uitgeroepen tot een van de 100 meest succesvolle zakenvrouwen van Nederland en is zij geselecteerd als een van de 50 meest inspirerende zakenvrouwen van Nederland.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Kiki Hirschfeldt

Kiki (Hilversum, 1979) is als operationeel directeur de ‘papa & mama van de groep’. Streng, maar warm en rechtvaardig - bovendien een echte sfeermaker.

Haar jarenlange ervaring als strategisch communicatie- en PR-deskundige in combinatie met haar kernkwaliteit ‘sociale verbinder’ maken haar voor opdrachtgevers binnen zowel het b2b- als b2c-segment van grote toegevoegde waarde. Naast de strategische componenten verliest zij nooit de praktische en uitvoerbare kanten van opdrachten uit het oog. Wenselijk dient ook haalbaar te zijn.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en maakte daarna razendsnel carrière bij Coebergh, waarbij ze in 2008 toetrad tot de directie en in 2015 partner is geworden. ‘Waarom ik al zo lang bij Coebergh zit? Logisch! Ik ken geen bedrijf waar zo hard wordt gewerkt, maar waar ook zo hard met elkaar wordt gelachen…’ Naast haar werk volgde ze een opleiding tot mediator en is ze geregistreerd bij het Nederlands Mediation Instituut. Haar diepgaande maatschappelijke betrokkenheid blijkt uit de oprichting in 2005 van de stichting Sinterklaas Bestaat, die zich inspant om ook kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is een goed Sinterklaasfeest te geven.

Instagram
Linkedin
Facebook

Eelco Parie

Eelco (Roden, 1977) is sinds 2017 als associate partner aan Coebergh verbonden. Zijn focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van een effectieve mediastrategie voor opdrachtgevers in het b2b-segment. Ook heeft hij veel ervaring met ghostwriting. Zijn juridische achtergrond - hij rondde zijn studie met specialisatie media- en informatierecht in 2004 af aan de Universiteit van Amsterdam - komt goed van pas bij crisistrajecten die hij eveneens met veel plezier begeleidt.

Hiervoor woonde hij ruim zes jaar op Curaçao, waar hij vanuit Coebergh Caribbean (dat hij samen met Gervaise Coebergh oprichtte) klanten in de regio en in Nederland bediende. Dit nadat hij van 2006 tot 2008 bij Coebergh werkte, na enkele jaren consultancy in financial PR.

Samen met zijn honden loopt hij wekelijks zo’n zeventig kilometer door de Soester Duinen.

Linkedin
twitter
Facebook

Gervaise Coebergh

Als kind van de internationale havenstad Rotterdam is Gervaise (Rotterdam, 1966) een geboren ondernemer, die in Leiden afstudeerde als historicus en er ook een propedeuse kunstgeschiedenis behaalde. Toch was de weg van het ondernemerschap voor haar geen vanzelfsprekende. Ook omdat zij als tiener de vooropleiding klassiek ballet aan de Rotterdamse dansacademie volgde. Het streven naar de perfecte balans tekent haar. Het zoeken naar de ideale verhouding tussen creatie en commercie, tussen privé en zakelijk, tussen individu en collectief, tussen onafhankelijk en betrokken, tussen woorden en daden.

In 1997 richtte zij Coebergh Communicatie & PR op. Samen met een sterk team bouwde zij het bureau uit tot een van de toonaangevende spelers in de Nederlandse communicatiebranche. Daarnaast is ze de grondlegger van SpicePR en medeoprichter van VERTOV digital storytelling. Bovendien investeert ze als entrepreneur in diverse andere bedrijven.

Buiten haar werk zet zij zich onder andere in voor de ledenraad van Rabobank Amsterdam, zit zij in het bestuur van de Stichting Heineken Collection, in de jury van de Amsterdam Business Awards en in de adviesraad van TEDxAmsterdamWomen. In 2011 won Gervaise de Porsche People's Choice Female Entrepreneur of the Year Award, in 2013, 2015 en 2016 werd zij uitgeroepen tot een van de 100 meest succesvolle zakenvrouwen van Nederland en is zij geselecteerd als een van de 50 meest inspirerende zakenvrouwen van Nederland.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Kiki Hirschfeldt

Kiki (Hilversum, 1979) is als operationeel directeur de ‘papa & mama van de groep’. Streng, maar warm en rechtvaardig - bovendien een echte sfeermaker.

Haar jarenlange ervaring als strategisch communicatie- en PR-deskundige in combinatie met haar kernkwaliteit ‘sociale verbinder’ maken haar voor opdrachtgevers binnen zowel het b2b- als b2c-segment van grote toegevoegde waarde. Naast de strategische componenten verliest zij nooit de praktische en uitvoerbare kanten van opdrachten uit het oog. Wenselijk dient ook haalbaar te zijn.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en maakte daarna razendsnel carrière bij Coebergh, waarbij ze in 2008 toetrad tot de directie en in 2015 partner is geworden. ‘Waarom ik al zo lang bij Coebergh zit? Logisch! Ik ken geen bedrijf waar zo hard wordt gewerkt, maar waar ook zo hard met elkaar wordt gelachen…’ Naast haar werk volgde ze een opleiding tot mediator en is ze geregistreerd bij het Nederlands Mediation Instituut. Haar diepgaande maatschappelijke betrokkenheid blijkt uit de oprichting in 2005 van de stichting Sinterklaas Bestaat, die zich inspant om ook kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is een goed Sinterklaasfeest te geven.

Instagram
Linkedin
Facebook

Lotte Huijg

Lotte (Utrecht, 1986) is een communicatieprofessional in hart en nieren. Bij Coebergh richt ze zich sinds 2009 op lifestyle klanten als Sandwich, Rituals en John Frieda. Daarnaast heeft ze een grote belangstelling voor culturele activiteiten en zijn projecten als Mothership, Affordable Art Fair Amsterdam en de PR voor Object Rotterdam bij haar in goede handen.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en rondde er de master Commerciële Communicatie & Voorlichting af. Eerdere werkervaring deed zij op tijdens haar stages op het hoofdkantoor van Hunkemöller en bij Coebergh. Naast haar werk fotografeert en schildert Lotte.

Pinterest
Linkedin
Facebook

Maartje Lammerse

Maartje (Sassenheim, 1990) is geheel en al gegrepen door het mooie communicatievak. Bij Coebergh zet zij zich sinds 2013 in voor verschillende corporate opdrachtgevers, zoals voor Klarna, Tetra Pak, Zigila, a.s.r. en de Amersfoortse. Maar ook voor de ondersteuning van het klassieke muziekfestival voor kinderen, Klassiek op het Amstelveld, gaat ze bevlogen en betrokken te werk.

In 2012 behaalde zij haar graad Bachelor of Communication aan de Hogeschool Leiden. Ze kon daarna direct aan de slag op de marketing- en communicatieafdeling van HCC. Maartje is enthousiast, recht door zee, resultaatgericht en steeds op zoek naar verbeteringen. Daarom zijn wij zo blij met haar.

Linkedin
twitter
Facebook

Gervaise Coebergh

Als kind van de internationale havenstad Rotterdam is Gervaise (Rotterdam, 1966) een geboren ondernemer, die in Leiden afstudeerde als historicus en er ook een propedeuse kunstgeschiedenis behaalde. Toch was de weg van het ondernemerschap voor haar geen vanzelfsprekende. Ook omdat zij als tiener de vooropleiding klassiek ballet aan de Rotterdamse dansacademie volgde. Het streven naar de perfecte balans tekent haar. Het zoeken naar de ideale verhouding tussen creatie en commercie, tussen privé en zakelijk, tussen individu en collectief, tussen onafhankelijk en betrokken, tussen woorden en daden.

In 1997 richtte zij Coebergh Communicatie & PR op. Samen met een sterk team bouwde zij het bureau uit tot een van de toonaangevende spelers in de Nederlandse communicatiebranche. Daarnaast is ze de grondlegger van SpicePR en medeoprichter van VERTOV digital storytelling. Bovendien investeert ze als entrepreneur in diverse andere bedrijven.

Buiten haar werk zet zij zich onder andere in voor de ledenraad van Rabobank Amsterdam, zit zij in het bestuur van de Stichting Heineken Collection, in de jury van de Amsterdam Business Awards en in de adviesraad van TEDxAmsterdamWomen. In 2011 won Gervaise de Porsche People's Choice Female Entrepreneur of the Year Award, in 2013, 2015 en 2016 werd zij uitgeroepen tot een van de 100 meest succesvolle zakenvrouwen van Nederland en is zij geselecteerd als een van de 50 meest inspirerende zakenvrouwen van Nederland.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Kiki Hirschfeldt

Kiki (Hilversum, 1979) is als operationeel directeur de ‘papa & mama van de groep’. Streng, maar warm en rechtvaardig - bovendien een echte sfeermaker.

Haar jarenlange ervaring als strategisch communicatie- en PR-deskundige in combinatie met haar kernkwaliteit ‘sociale verbinder’ maken haar voor opdrachtgevers binnen zowel het b2b- als b2c-segment van grote toegevoegde waarde. Naast de strategische componenten verliest zij nooit de praktische en uitvoerbare kanten van opdrachten uit het oog. Wenselijk dient ook haalbaar te zijn.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en maakte daarna razendsnel carrière bij Coebergh, waarbij ze in 2008 toetrad tot de directie en in 2015 partner is geworden. ‘Waarom ik al zo lang bij Coebergh zit? Logisch! Ik ken geen bedrijf waar zo hard wordt gewerkt, maar waar ook zo hard met elkaar wordt gelachen…’ Naast haar werk volgde ze een opleiding tot mediator en is ze geregistreerd bij het Nederlands Mediation Instituut. Haar diepgaande maatschappelijke betrokkenheid blijkt uit de oprichting in 2005 van de stichting Sinterklaas Bestaat, die zich inspant om ook kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is een goed Sinterklaasfeest te geven.

Instagram
Linkedin
Facebook

Lotte Huijg

Lotte (Utrecht, 1986) is een communicatieprofessional in hart en nieren. Bij Coebergh richt ze zich sinds 2009 op lifestyle klanten als Sandwich, Rituals en John Frieda. Daarnaast heeft ze een grote belangstelling voor culturele activiteiten en zijn projecten als Mothership, Affordable Art Fair Amsterdam en de PR voor Object Rotterdam bij haar in goede handen.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en rondde er de master Commerciële Communicatie & Voorlichting af. Eerdere werkervaring deed zij op tijdens haar stages op het hoofdkantoor van Hunkemöller en bij Coebergh. Naast haar werk fotografeert en schildert Lotte.

Pinterest
Linkedin
Facebook

Maartje Lammerse

Maartje (Sassenheim, 1990) is geheel en al gegrepen door het mooie communicatievak. Bij Coebergh zet zij zich sinds 2013 in voor verschillende corporate opdrachtgevers, zoals voor Klarna, Tetra Pak, Zigila, a.s.r. en de Amersfoortse. Maar ook voor de ondersteuning van het klassieke muziekfestival voor kinderen, Klassiek op het Amstelveld, gaat ze bevlogen en betrokken te werk.

In 2012 behaalde zij haar graad Bachelor of Communication aan de Hogeschool Leiden. Ze kon daarna direct aan de slag op de marketing- en communicatieafdeling van HCC. Maartje is enthousiast, recht door zee, resultaatgericht en steeds op zoek naar verbeteringen. Daarom zijn wij zo blij met haar.

Linkedin
twitter
Facebook

Machteld Schmidt

Onze it-girl Machteld (Wageningen, 1984) houdt van praten, maar begrijpt ook de werking van communicatie. Ze weet als geen ander hoe belangrijk daarbij het persoonlijke element is. Als PR het verschil kan uitmaken, maakt Machteld het verschil. PR is ‘serious business’. Begon zij ooit bij enkele luxe merken en in de hospitality, nu zet zij bij Coebergh haar persoonlijkheid, kennis en ervaring in. Onder andere voor Hermes, Sofitel Legend The Grand, Veuve Clicquot, DFS en Pandora.

Linkedin
Facebook

Lotte Huijg

Lotte (Utrecht, 1986) is een communicatieprofessional in hart en nieren. Bij Coebergh richt ze zich sinds 2009 op lifestyle klanten als Sandwich, Rituals en John Frieda. Daarnaast heeft ze een grote belangstelling voor culturele activiteiten en zijn projecten als Mothership, Affordable Art Fair Amsterdam en de PR voor Object Rotterdam bij haar in goede handen.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en rondde er de master Commerciële Communicatie & Voorlichting af. Eerdere werkervaring deed zij op tijdens haar stages op het hoofdkantoor van Hunkemöller en bij Coebergh. Naast haar werk fotografeert en schildert Lotte.

Pinterest
Linkedin
Facebook

Maartje Lammerse

Maartje (Sassenheim, 1990) is geheel en al gegrepen door het mooie communicatievak. Bij Coebergh zet zij zich sinds 2013 in voor verschillende corporate opdrachtgevers, zoals voor Klarna, Tetra Pak, Zigila, a.s.r. en de Amersfoortse. Maar ook voor de ondersteuning van het klassieke muziekfestival voor kinderen, Klassiek op het Amstelveld, gaat ze bevlogen en betrokken te werk.

In 2012 behaalde zij haar graad Bachelor of Communication aan de Hogeschool Leiden. Ze kon daarna direct aan de slag op de marketing- en communicatieafdeling van HCC. Maartje is enthousiast, recht door zee, resultaatgericht en steeds op zoek naar verbeteringen. Daarom zijn wij zo blij met haar.

Linkedin
twitter
Facebook

Machteld Schmidt

Onze it-girl Machteld (Wageningen, 1984) houdt van praten, maar begrijpt ook de werking van communicatie. Ze weet als geen ander hoe belangrijk daarbij het persoonlijke element is. Als PR het verschil kan uitmaken, maakt Machteld het verschil. PR is ‘serious business’. Begon zij ooit bij enkele luxe merken en in de hospitality, nu zet zij bij Coebergh haar persoonlijkheid, kennis en ervaring in. Onder andere voor Hermes, Sofitel Legend The Grand, Veuve Clicquot, DFS en Pandora.

Linkedin
Facebook

Marilou Kersemaekers

Marilou (Bathmen, 1984) combineert een gezonde journalistieke nieuwsgierigheid met de doortastendheid van een ambitieuze PR professional. Ze studeerde Journalistiek en Nieuwe Media (Universiteit Leiden) en Communicatie- en Informatiewetenschappen (Radboud Universiteit Nijmegen). Een deel van haar studie voltooide ze in Spanje, aan de Universidad de Murcia. Marilou liep stage op de afdeling corporate communications van STOP AIDS NOW! en bij de NOS en Al-Jazeera English in Londen.

Na haar stageperiode ging Marilou aan de slag als redacteur voor radio, televisie en internet: eerst bij RTV Noord-Holland en de laatste jaren bij de NOS. Bij de NOS was Marilou ook verantwoordelijk voor het gebruik van social media. Bij Coebergh werkt Marilou sinds 2014 voor een mooie selectie opdrachtgevers zoals easyJet, Auping, Amsterdam Light Festival en het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK).

Linkedin
twitter
Facebook

Martine Peeters

Martine (Sittard, 1990) begon in 2012 als stagiair bij Coebergh na het afronden van de bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de Vrije Universiteit. Een deel van haar studie deed ze aan University College London. Na het afronden van haar masteropleiding communicatiewetenschap keerde ze terug naar Coebergh voor haar eerste baan. Vol enthousiasme zet ze zich nu in voor onder andere Adidas Eyewear, Zumtobel, Eye Wish, Promiss en Marina Rinaldi. Als geboren en getogen Limburgse houdt ze van gezelligheid - tijdens en na het werk.

Instagram
Linkedin
Facebook

Piet Hein Coebergh

Piet Hein (Bloemendaal, 1966) beweegt zich graag in verschillende werelden, met functies in het onderwijs, consultancy, de corporatiesector, de krijgsmacht en het toerisme. Eerder behaalde hij een master in bedrijfskunde, in bestuurskunde en in rechten, waarna hij in 2011 aan Bradford University promoveerde op de effecten van het communiceren van de bedrijfsstrategie.

Werkervaring deed hij op in militaire dienst, in het goederenvervoer per spoor en in consultancy (Berenschot en IBM Business Consulting). Piet Hein publiceerde diverse boeken en artikelen, waaronder in 2014 bij McGrawHill “100+ Management Models: How to Understand and Apply the World's Most Powerful Business Tools” samen met Fons Trompenaars en in 2015 bij Noordhoff Uitgevers De Communicatieprofessional. Sinds 2002 is hij verbonden aan Coebergh Communicatie & PR, en sinds 2011 is hij eveneens verbonden aan de Hogeschool Leiden - als docent voor de opleidingen Communicatie en Commerciële Economie en sinds 2012 ook als Lector PR & Social Media. Sinds 2012 publiceert hij jaarlijks het “Jaarverslagenonderzoek” een analyse van de jaarverslagen van de in Nederland genoteerde ondernemingen. Deze analyse dient als input voor de FD Henri Sijthoffprijs. Ook is hij commissaris bij KWH.

Zijn vrije tijd brengt hij door net als zijn werkzame leven: lezend, schrijvend, luisterend en pratend. Het liefst in Amsterdam of Drenthe, of anders in een van de grote wereldsteden.

Linkedin
twitter
Facebook

Marilou Kersemaekers

Marilou (Bathmen, 1984) combineert een gezonde journalistieke nieuwsgierigheid met de doortastendheid van een ambitieuze PR professional. Ze studeerde Journalistiek en Nieuwe Media (Universiteit Leiden) en Communicatie- en Informatiewetenschappen (Radboud Universiteit Nijmegen). Een deel van haar studie voltooide ze in Spanje, aan de Universidad de Murcia. Marilou liep stage op de afdeling corporate communications van STOP AIDS NOW! en bij de NOS en Al-Jazeera English in Londen.

Na haar stageperiode ging Marilou aan de slag als redacteur voor radio, televisie en internet: eerst bij RTV Noord-Holland en de laatste jaren bij de NOS. Bij de NOS was Marilou ook verantwoordelijk voor het gebruik van social media. Bij Coebergh werkt Marilou sinds 2014 voor een mooie selectie opdrachtgevers zoals easyJet, Auping, Amsterdam Light Festival en het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK).

Linkedin
twitter
Facebook

Martine Peeters

Martine (Sittard, 1990) begon in 2012 als stagiair bij Coebergh na het afronden van de bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de Vrije Universiteit. Een deel van haar studie deed ze aan University College London. Na het afronden van haar masteropleiding communicatiewetenschap keerde ze terug naar Coebergh voor haar eerste baan. Vol enthousiasme zet ze zich nu in voor onder andere Adidas Eyewear, Zumtobel, Eye Wish, Promiss en Marina Rinaldi. Als geboren en getogen Limburgse houdt ze van gezelligheid - tijdens en na het werk.

Instagram
Linkedin
Facebook

Piet Hein Coebergh

Piet Hein (Bloemendaal, 1966) beweegt zich graag in verschillende werelden, met functies in het onderwijs, consultancy, de corporatiesector, de krijgsmacht en het toerisme. Eerder behaalde hij een master in bedrijfskunde, in bestuurskunde en in rechten, waarna hij in 2011 aan Bradford University promoveerde op de effecten van het communiceren van de bedrijfsstrategie.

Werkervaring deed hij op in militaire dienst, in het goederenvervoer per spoor en in consultancy (Berenschot en IBM Business Consulting). Piet Hein publiceerde diverse boeken en artikelen, waaronder in 2014 bij McGrawHill “100+ Management Models: How to Understand and Apply the World's Most Powerful Business Tools” samen met Fons Trompenaars en in 2015 bij Noordhoff Uitgevers De Communicatieprofessional. Sinds 2002 is hij verbonden aan Coebergh Communicatie & PR, en sinds 2011 is hij eveneens verbonden aan de Hogeschool Leiden - als docent voor de opleidingen Communicatie en Commerciële Economie en sinds 2012 ook als Lector PR & Social Media. Sinds 2012 publiceert hij jaarlijks het “Jaarverslagenonderzoek” een analyse van de jaarverslagen van de in Nederland genoteerde ondernemingen. Deze analyse dient als input voor de FD Henri Sijthoffprijs. Ook is hij commissaris bij KWH.

Zijn vrije tijd brengt hij door net als zijn werkzame leven: lezend, schrijvend, luisterend en pratend. Het liefst in Amsterdam of Drenthe, of anders in een van de grote wereldsteden.

Linkedin
twitter
Facebook

Machteld Schmidt

Onze it-girl Machteld (Wageningen, 1984) houdt van praten, maar begrijpt ook de werking van communicatie. Ze weet als geen ander hoe belangrijk daarbij het persoonlijke element is. Als PR het verschil kan uitmaken, maakt Machteld het verschil. PR is ‘serious business’. Begon zij ooit bij enkele luxe merken en in de hospitality, nu zet zij bij Coebergh haar persoonlijkheid, kennis en ervaring in. Onder andere voor Hermes, Sofitel Legend The Grand, Veuve Clicquot, DFS en Pandora.

Linkedin
Facebook

Marilou Kersemaekers

Marilou (Bathmen, 1984) combineert een gezonde journalistieke nieuwsgierigheid met de doortastendheid van een ambitieuze PR professional. Ze studeerde Journalistiek en Nieuwe Media (Universiteit Leiden) en Communicatie- en Informatiewetenschappen (Radboud Universiteit Nijmegen). Een deel van haar studie voltooide ze in Spanje, aan de Universidad de Murcia. Marilou liep stage op de afdeling corporate communications van STOP AIDS NOW! en bij de NOS en Al-Jazeera English in Londen.

Na haar stageperiode ging Marilou aan de slag als redacteur voor radio, televisie en internet: eerst bij RTV Noord-Holland en de laatste jaren bij de NOS. Bij de NOS was Marilou ook verantwoordelijk voor het gebruik van social media. Bij Coebergh werkt Marilou sinds 2014 voor een mooie selectie opdrachtgevers zoals easyJet, Auping, Amsterdam Light Festival en het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK).

Linkedin
twitter
Facebook

Martine Peeters

Martine (Sittard, 1990) begon in 2012 als stagiair bij Coebergh na het afronden van de bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de Vrije Universiteit. Een deel van haar studie deed ze aan University College London. Na het afronden van haar masteropleiding communicatiewetenschap keerde ze terug naar Coebergh voor haar eerste baan. Vol enthousiasme zet ze zich nu in voor onder andere Adidas Eyewear, Zumtobel, Eye Wish, Promiss en Marina Rinaldi. Als geboren en getogen Limburgse houdt ze van gezelligheid - tijdens en na het werk.

Instagram
Linkedin
Facebook

Piet Hein Coebergh

Piet Hein (Bloemendaal, 1966) beweegt zich graag in verschillende werelden, met functies in het onderwijs, consultancy, de corporatiesector, de krijgsmacht en het toerisme. Eerder behaalde hij een master in bedrijfskunde, in bestuurskunde en in rechten, waarna hij in 2011 aan Bradford University promoveerde op de effecten van het communiceren van de bedrijfsstrategie.

Werkervaring deed hij op in militaire dienst, in het goederenvervoer per spoor en in consultancy (Berenschot en IBM Business Consulting). Piet Hein publiceerde diverse boeken en artikelen, waaronder in 2014 bij McGrawHill “100+ Management Models: How to Understand and Apply the World's Most Powerful Business Tools” samen met Fons Trompenaars en in 2015 bij Noordhoff Uitgevers De Communicatieprofessional. Sinds 2002 is hij verbonden aan Coebergh Communicatie & PR, en sinds 2011 is hij eveneens verbonden aan de Hogeschool Leiden - als docent voor de opleidingen Communicatie en Commerciële Economie en sinds 2012 ook als Lector PR & Social Media. Sinds 2012 publiceert hij jaarlijks het “Jaarverslagenonderzoek” een analyse van de jaarverslagen van de in Nederland genoteerde ondernemingen. Deze analyse dient als input voor de FD Henri Sijthoffprijs. Ook is hij commissaris bij KWH.

Zijn vrije tijd brengt hij door net als zijn werkzame leven: lezend, schrijvend, luisterend en pratend. Het liefst in Amsterdam of Drenthe, of anders in een van de grote wereldsteden.

Linkedin
twitter
Facebook

Sanne Bredeveld

Sanne (Haarlem, 1992) startte in 2014 bij Coebergh. Als stagiair van de opleiding communicatie Hogeschool Leiden. Het klikte, want tijdens haar master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, die volgde, werkte Sanne parttime aan de Leidsegracht. Na het cum laude afronden van deze studie keerde Sanne terug bij Coebergh als junior accountmanager. Vol toewijding en precisie zet zij zich in voor opdrachtgevers in het b2b-segment, maar ook voor parels van projecten als Elbphilharmonie en Hudson's Bay Company. Thuis in de keuken is nog meer ruimte voor experiment en gaat Sanne graag met nieuwe ingrediënten en recepten aan de slag.

Linkedin
twitter
Facebook

Sarah Muyres

Sarah (Venray, 1985) is een goed geschoolde, breed inzetbare communicatieprofessional. Haar zakelijke achtergrond en haar grote interesse voor lifestyle, mode en cultuur, evenals haar passie voor social media maken haar tot een van onze favoriete collega's.

Zij behaalde haar masterdiploma in Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht en liep stage bij l’Oréal. Na haar studie ging zij als communicatiespecialist aan de slag bij ABN AMRO. Na tweeeneenhalf jaar maakte zij de overstap naar advocatenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek. Hier was zij twee jaar als communicatiespecialist werkzaam voordat ze bij Coebergh begon. Binnen ons team zet Sarah zich in voor opdrachtgevers als Auping, Affligem, Paleis Soestdijk en Rechtwijzer.

Pinterest
Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sjoerd Berveling

Sjoerd (Nieuw-Vossemeer, 1988), sinds 2013 werkzaam bij Coebergh, is een zeer gewaardeerde collega. Na het afronden van zijn masteropleiding Business Studies met specialisatie marketing aan de Universiteit van Amsterdam had hij een vliegende start als marketeer in de cultuursector waaronder voor Koninklijk Theater Carré.

Nu voelt Sjoerd zich helemaal thuis bij Coebergh en is hij verantwoordelijk voor de showroom en voor opdrachtgevers als Lyppens, Edwin Oudshoorn, NATAN, Alexandra Frida en PAUW. Ook is hij verantwoordelijk voor de PR voor Batavia Stad Fashion Outlet. Door zijn rol in de showroom heeft hij vaak intensief contact met stylisten en is mede daardoor extra goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de modewereld.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sanne Bredeveld

Sanne (Haarlem, 1992) startte in 2014 bij Coebergh. Als stagiair van de opleiding communicatie Hogeschool Leiden. Het klikte, want tijdens haar master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, die volgde, werkte Sanne parttime aan de Leidsegracht. Na het cum laude afronden van deze studie keerde Sanne terug bij Coebergh als junior accountmanager. Vol toewijding en precisie zet zij zich in voor opdrachtgevers in het b2b-segment, maar ook voor parels van projecten als Elbphilharmonie en Hudson's Bay Company. Thuis in de keuken is nog meer ruimte voor experiment en gaat Sanne graag met nieuwe ingrediënten en recepten aan de slag.

Linkedin
twitter
Facebook

Sarah Muyres

Sarah (Venray, 1985) is een goed geschoolde, breed inzetbare communicatieprofessional. Haar zakelijke achtergrond en haar grote interesse voor lifestyle, mode en cultuur, evenals haar passie voor social media maken haar tot een van onze favoriete collega's.

Zij behaalde haar masterdiploma in Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht en liep stage bij l’Oréal. Na haar studie ging zij als communicatiespecialist aan de slag bij ABN AMRO. Na tweeeneenhalf jaar maakte zij de overstap naar advocatenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek. Hier was zij twee jaar als communicatiespecialist werkzaam voordat ze bij Coebergh begon. Binnen ons team zet Sarah zich in voor opdrachtgevers als Auping, Affligem, Paleis Soestdijk en Rechtwijzer.

Pinterest
Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sjoerd Berveling

Sjoerd (Nieuw-Vossemeer, 1988), sinds 2013 werkzaam bij Coebergh, is een zeer gewaardeerde collega. Na het afronden van zijn masteropleiding Business Studies met specialisatie marketing aan de Universiteit van Amsterdam had hij een vliegende start als marketeer in de cultuursector waaronder voor Koninklijk Theater Carré.

Nu voelt Sjoerd zich helemaal thuis bij Coebergh en is hij verantwoordelijk voor de showroom en voor opdrachtgevers als Lyppens, Edwin Oudshoorn, NATAN, Alexandra Frida en PAUW. Ook is hij verantwoordelijk voor de PR voor Batavia Stad Fashion Outlet. Door zijn rol in de showroom heeft hij vaak intensief contact met stylisten en is mede daardoor extra goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de modewereld.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Vacature stagiair

Stagiairs zien wij niet alleen als studenten die bij ons praktijkervaring opdoen, maar ook als mogelijk toekomstige collega’s. Daarom zijn we bij het aannemen van stagiairs best kritisch. Ben je bloedserieus maar kunnen we ook lekker met je lachen? In onze ogen combineert een goede PR professional ‘best of all worlds’. Je bent zowel sociaal vaardig als inhoudelijk geïnteresseerd. Je bent maatschappelijk betrokken, maar blijft altijd professioneel. En je weet: ‘alles wat ik doe maakt verschil.’ Dus als het slagen van een project vergt dat je een avondje doorhaalt, dan doe je dat…

Wij zoeken voor een periode van minimaal 4 maanden, vanaf januari of februari een stagiair die meeloopt op diverse projecten. Je helpt onder andere met het opstellen van persberichten (en ja, als je talent hebt gebruiken we die teksten ook), het organiseren van events en het verwerken van de publiciteit rondom de projecten. Je hebt ook regelmatig contact met journalisten en bloggers - een verantwoordelijke en leerzame taak. De opdrachtgevers waar je voor werkt zijn uiteenlopend, maar in dit geval met name in het lifestyle en modesegment. Daarnaast heb je te maken met zowel de corporate als consumer kant van een bedrijf. Je moet wel tegen een stevige hoeveelheid werk kunnen; never a dull moment... Dat hoort bij het vak en biedt je de kans te ontdekken of PR iets voor je is.

Onze wishlist:

  • Initiatiefrijk persoon, met groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • (Nu al) ambitieuze, positief ingestelde teamspeler
  • HBO/WO opleiding, met brede interesse
  • Spontaan, representatief en communicatief
  • Affiniteit met media en PR
  • Spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en in voldoende mate Engels
  • Diversiteit juichen we van harte toe: schroom niet te solliciteren als je denkt dat je binnen ons team past

Interesse? Stuur je motivatie en cv naar lotte@coebergh.nl

Sanne Bredeveld

Sanne (Haarlem, 1992) startte in 2014 bij Coebergh. Als stagiair van de opleiding communicatie Hogeschool Leiden. Het klikte, want tijdens haar master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, die volgde, werkte Sanne parttime aan de Leidsegracht. Na het cum laude afronden van deze studie keerde Sanne terug bij Coebergh als junior accountmanager. Vol toewijding en precisie zet zij zich in voor opdrachtgevers in het b2b-segment, maar ook voor parels van projecten als Elbphilharmonie en Hudson's Bay Company. Thuis in de keuken is nog meer ruimte voor experiment en gaat Sanne graag met nieuwe ingrediënten en recepten aan de slag.

Linkedin
twitter
Facebook

Sarah Muyres

Sarah (Venray, 1985) is een goed geschoolde, breed inzetbare communicatieprofessional. Haar zakelijke achtergrond en haar grote interesse voor lifestyle, mode en cultuur, evenals haar passie voor social media maken haar tot een van onze favoriete collega's.

Zij behaalde haar masterdiploma in Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht en liep stage bij l’Oréal. Na haar studie ging zij als communicatiespecialist aan de slag bij ABN AMRO. Na tweeeneenhalf jaar maakte zij de overstap naar advocatenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek. Hier was zij twee jaar als communicatiespecialist werkzaam voordat ze bij Coebergh begon. Binnen ons team zet Sarah zich in voor opdrachtgevers als Auping, Affligem, Paleis Soestdijk en Rechtwijzer.

Pinterest
Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sjoerd Berveling

Sjoerd (Nieuw-Vossemeer, 1988), sinds 2013 werkzaam bij Coebergh, is een zeer gewaardeerde collega. Na het afronden van zijn masteropleiding Business Studies met specialisatie marketing aan de Universiteit van Amsterdam had hij een vliegende start als marketeer in de cultuursector waaronder voor Koninklijk Theater Carré.

Nu voelt Sjoerd zich helemaal thuis bij Coebergh en is hij verantwoordelijk voor de showroom en voor opdrachtgevers als Lyppens, Edwin Oudshoorn, NATAN, Alexandra Frida en PAUW. Ook is hij verantwoordelijk voor de PR voor Batavia Stad Fashion Outlet. Door zijn rol in de showroom heeft hij vaak intensief contact met stylisten en is mede daardoor extra goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de modewereld.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Vacature stagiair

Stagiairs zien wij niet alleen als studenten die bij ons praktijkervaring opdoen, maar ook als mogelijk toekomstige collega’s. Daarom zijn we bij het aannemen van stagiairs best kritisch. Ben je bloedserieus maar kunnen we ook lekker met je lachen? In onze ogen combineert een goede PR professional ‘best of all worlds’. Je bent zowel sociaal vaardig als inhoudelijk geïnteresseerd. Je bent maatschappelijk betrokken, maar blijft altijd professioneel. En je weet: ‘alles wat ik doe maakt verschil.’ Dus als het slagen van een project vergt dat je een avondje doorhaalt, dan doe je dat…

Wij zoeken voor een periode van minimaal 4 maanden, vanaf januari of februari een stagiair die meeloopt op diverse projecten. Je helpt onder andere met het opstellen van persberichten (en ja, als je talent hebt gebruiken we die teksten ook), het organiseren van events en het verwerken van de publiciteit rondom de projecten. Je hebt ook regelmatig contact met journalisten en bloggers - een verantwoordelijke en leerzame taak. De opdrachtgevers waar je voor werkt zijn uiteenlopend, maar in dit geval met name in het lifestyle en modesegment. Daarnaast heb je te maken met zowel de corporate als consumer kant van een bedrijf. Je moet wel tegen een stevige hoeveelheid werk kunnen; never a dull moment... Dat hoort bij het vak en biedt je de kans te ontdekken of PR iets voor je is.

Onze wishlist:

  • Initiatiefrijk persoon, met groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • (Nu al) ambitieuze, positief ingestelde teamspeler
  • HBO/WO opleiding, met brede interesse
  • Spontaan, representatief en communicatief
  • Affiniteit met media en PR
  • Spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en in voldoende mate Engels
  • Diversiteit juichen we van harte toe: schroom niet te solliciteren als je denkt dat je binnen ons team past

Interesse? Stuur je motivatie en cv naar lotte@coebergh.nl

Vacature stagiair

Stagiairs zien wij niet alleen als studenten die bij ons praktijkervaring opdoen, maar ook als mogelijk toekomstige collega’s. Daarom zijn we bij het aannemen van stagiairs best kritisch. Ben je bloedserieus maar kunnen we ook lekker met je lachen? In onze ogen combineert een goede PR professional ‘best of all worlds’. Je bent zowel sociaal vaardig als inhoudelijk geïnteresseerd. Je bent maatschappelijk betrokken, maar blijft altijd professioneel. En je weet: ‘alles wat ik doe maakt verschil.’ Dus als het slagen van een project vergt dat je een avondje doorhaalt, dan doe je dat…

Wij zoeken voor een periode van minimaal 4 maanden, vanaf januari of februari een stagiair die meeloopt op diverse projecten. Je helpt onder andere met het opstellen van persberichten (en ja, als je talent hebt gebruiken we die teksten ook), het organiseren van events en het verwerken van de publiciteit rondom de projecten. Je hebt ook regelmatig contact met journalisten en bloggers - een verantwoordelijke en leerzame taak. De opdrachtgevers waar je voor werkt zijn uiteenlopend, maar in dit geval met name in het lifestyle en modesegment. Daarnaast heb je te maken met zowel de corporate als consumer kant van een bedrijf. Je moet wel tegen een stevige hoeveelheid werk kunnen; never a dull moment... Dat hoort bij het vak en biedt je de kans te ontdekken of PR iets voor je is.

Onze wishlist:

  • Initiatiefrijk persoon, met groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • (Nu al) ambitieuze, positief ingestelde teamspeler
  • HBO/WO opleiding, met brede interesse
  • Spontaan, representatief en communicatief
  • Affiniteit met media en PR
  • Spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en in voldoende mate Engels
  • Diversiteit juichen we van harte toe: schroom niet te solliciteren als je denkt dat je binnen ons team past

Interesse? Stuur je motivatie en cv naar lotte@coebergh.nl

EXPERTISES

Mens agitat Molem. Wij zijn toegewijd om stelselmatig te scoren voor onze marktleiders, love brands en innovators. We werken pragmatisch-strategisch, en denken creatief zonder onzin. Deadlines halen we gewoon, hands-on. Of je het nu pr, digital marketing, online storytelling of contentcreatie noemt. Alles hangt met alles samen. Verder koesteren wij de vrijheid van een bureau dat zich bewust niet bij een internationale groep heeft aangesloten.

Consultancy

"Als ik mensen gevraagd zou hebben wat ze willen, dan zouden ze snellere paarden gezegd hebben", zei Henry Ford 100 jaar terug over zijn T-Ford. We kiezen voor beproefde concepten en middelen wanneer een opdrachtgever zekerheid wil. Maar wanneer deze open staat voor een ‘no guts no glory-aanpak’ is deze bij ons ook aan het juiste adres. Graag zelfs! Ruimte voor vernieuwing levert met regelmaat extreem goede, zelfs prijswinnende resultaten op. In een enkel geval zijn we puur en alleen als strategische denktank bij een project betrokken, bij voorkeur zijn we ook verantwoordelijk voor de executie.

Mediarelaties

Een belangrijk deel van ons werk bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met relevante media en mediapersonen. Dat heeft alleen maar zin als we weten waar we over praten en schrijven. Als we een onderwerp niet alleen op de agenda kunnen zetten (of in een enkel geval juist uit de media weten te houden), maar het ook in een context kunnen plaatsen. Soms laten we daarvoor ook gedegen onderzoek uitvoeren. Goede PR-professionals zijn breed geïnformeerd en geïnteresseerd.

Content marketing

Behalve aan online en offline storytelling doen we ook aan story digging en content creatie. Want pas met een werkelijk onderscheidend en relevant verhaal - passend bij de merkwaarden, positionering en andere strategische uitgangspunten - heeft het zin om actief met de buitenwereld in contact te treden. Of dit nu in de vorm van blogs, ingezonden brieven, artikelen, speeches of een andere vorm van output is. Dit past bij de groeiende behoefte van organisaties aan content marketing. Content voor in de eigen media, maar ook voor in media van derden (earned media). Ook denken we mee over de inzet van paid media, bijvoorbeeld via branded journalism en native advertising.

Consultancy

"Als ik mensen gevraagd zou hebben wat ze willen, dan zouden ze snellere paarden gezegd hebben", zei Henry Ford 100 jaar terug over zijn T-Ford. We kiezen voor beproefde concepten en middelen wanneer een opdrachtgever zekerheid wil. Maar wanneer deze open staat voor een ‘no guts no glory-aanpak’ is deze bij ons ook aan het juiste adres. Graag zelfs! Ruimte voor vernieuwing levert met regelmaat extreem goede, zelfs prijswinnende resultaten op. In een enkel geval zijn we puur en alleen als strategische denktank bij een project betrokken, bij voorkeur zijn we ook verantwoordelijk voor de executie.

Mediarelaties

Een belangrijk deel van ons werk bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met relevante media en mediapersonen. Dat heeft alleen maar zin als we weten waar we over praten en schrijven. Als we een onderwerp niet alleen op de agenda kunnen zetten (of in een enkel geval juist uit de media weten te houden), maar het ook in een context kunnen plaatsen. Soms laten we daarvoor ook gedegen onderzoek uitvoeren. Goede PR-professionals zijn breed geïnformeerd en geïnteresseerd.

Content marketing

Behalve aan online en offline storytelling doen we ook aan story digging en content creatie. Want pas met een werkelijk onderscheidend en relevant verhaal - passend bij de merkwaarden, positionering en andere strategische uitgangspunten - heeft het zin om actief met de buitenwereld in contact te treden. Of dit nu in de vorm van blogs, ingezonden brieven, artikelen, speeches of een andere vorm van output is. Dit past bij de groeiende behoefte van organisaties aan content marketing. Content voor in de eigen media, maar ook voor in media van derden (earned media). Ook denken we mee over de inzet van paid media, bijvoorbeeld via branded journalism en native advertising.

Social Media

In elke communicatiestrategie benoemen we de inzet van Social Media. Het is niet als apart ‘kanaal’ te zien, maar vormt wat ons betreft onderdeel van de gehele communicatieaanpak. Zowel, de strategie, de planning, het management als de executie. Social doe je er niet ‘even bij’. De impact kan enorm zijn en het werk is vaak arbeidsintensief. Daarvoor werken we dan ook regelmatig samen met ons zusterburo VERTOV, dat bij ons in het pand gevestigd is. Voor verschillende klanten stellen we samen met hen een Social Media strategie en -activatie op die we integreren met de andere aspecten van ons voorstel. Een zorgvuldige aanpak waarin samenwerking en kennisdeling centraal staan, gecombineerd met creatieve content. Dat levert mooie Social Media conversaties op!

Consultancy

"Als ik mensen gevraagd zou hebben wat ze willen, dan zouden ze snellere paarden gezegd hebben", zei Henry Ford 100 jaar terug over zijn T-Ford. We kiezen voor beproefde concepten en middelen wanneer een opdrachtgever zekerheid wil. Maar wanneer deze open staat voor een ‘no guts no glory-aanpak’ is deze bij ons ook aan het juiste adres. Graag zelfs! Ruimte voor vernieuwing levert met regelmaat extreem goede, zelfs prijswinnende resultaten op. In een enkel geval zijn we puur en alleen als strategische denktank bij een project betrokken, bij voorkeur zijn we ook verantwoordelijk voor de executie.

Mediarelaties

Een belangrijk deel van ons werk bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met relevante media en mediapersonen. Dat heeft alleen maar zin als we weten waar we over praten en schrijven. Als we een onderwerp niet alleen op de agenda kunnen zetten (of in een enkel geval juist uit de media weten te houden), maar het ook in een context kunnen plaatsen. Soms laten we daarvoor ook gedegen onderzoek uitvoeren. Goede PR-professionals zijn breed geïnformeerd en geïnteresseerd.

Content marketing

Behalve aan online en offline storytelling doen we ook aan story digging en content creatie. Want pas met een werkelijk onderscheidend en relevant verhaal - passend bij de merkwaarden, positionering en andere strategische uitgangspunten - heeft het zin om actief met de buitenwereld in contact te treden. Of dit nu in de vorm van blogs, ingezonden brieven, artikelen, speeches of een andere vorm van output is. Dit past bij de groeiende behoefte van organisaties aan content marketing. Content voor in de eigen media, maar ook voor in media van derden (earned media). Ook denken we mee over de inzet van paid media, bijvoorbeeld via branded journalism en native advertising.

Social Media

In elke communicatiestrategie benoemen we de inzet van Social Media. Het is niet als apart ‘kanaal’ te zien, maar vormt wat ons betreft onderdeel van de gehele communicatieaanpak. Zowel, de strategie, de planning, het management als de executie. Social doe je er niet ‘even bij’. De impact kan enorm zijn en het werk is vaak arbeidsintensief. Daarvoor werken we dan ook regelmatig samen met ons zusterburo VERTOV, dat bij ons in het pand gevestigd is. Voor verschillende klanten stellen we samen met hen een Social Media strategie en -activatie op die we integreren met de andere aspecten van ons voorstel. Een zorgvuldige aanpak waarin samenwerking en kennisdeling centraal staan, gecombineerd met creatieve content. Dat levert mooie Social Media conversaties op!

Digital Storytelling

Het zijn twee grote krachten die elkaar versterken: de eeuwenoude kracht van het verhaal en de nog jonge kracht van het digitale tijdperk waardoor we verhalen bijna overal en altijd kunnen bekijken en delen. Daarmee ontstaan nieuwe mogelijkheden om publiek te betrekken bij een boodschap. Van concept tot het schrijven van het script en productierealisatie met brutale, vernieuwende en ontroerende content die naadloos aansluit bij de overige PR-activiteiten. Onze intensieve samenwerking met zusterbureau VERTOV levert regelmatig overtuigende resultaten op.

Evenementen & Guestlist Service

Soms is de doelgroep het best te bereiken via een evenement. Bijvoorbeeld een spraakmakende store opening of een nieuwswaardige productlancering. Wij hebben heel veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van evenementen. Cruciaal onderdeel daarbij is de gastenlijst. Want een evenement kan nog zo goed in elkaar zitten, als niet de juiste crowd aanwezig is, dan waren alle inspanningen toch echt voor niets. Wij staan bekend om ons uitgebreide netwerk, onze goedgevulde database en onze kritische blik als het gaat om het opstellen van een zinvolle gastenlijst.

Social Media

In elke communicatiestrategie benoemen we de inzet van Social Media. Het is niet als apart ‘kanaal’ te zien, maar vormt wat ons betreft onderdeel van de gehele communicatieaanpak. Zowel, de strategie, de planning, het management als de executie. Social doe je er niet ‘even bij’. De impact kan enorm zijn en het werk is vaak arbeidsintensief. Daarvoor werken we dan ook regelmatig samen met ons zusterburo VERTOV, dat bij ons in het pand gevestigd is. Voor verschillende klanten stellen we samen met hen een Social Media strategie en -activatie op die we integreren met de andere aspecten van ons voorstel. Een zorgvuldige aanpak waarin samenwerking en kennisdeling centraal staan, gecombineerd met creatieve content. Dat levert mooie Social Media conversaties op!

Digital Storytelling

Het zijn twee grote krachten die elkaar versterken: de eeuwenoude kracht van het verhaal en de nog jonge kracht van het digitale tijdperk waardoor we verhalen bijna overal en altijd kunnen bekijken en delen. Daarmee ontstaan nieuwe mogelijkheden om publiek te betrekken bij een boodschap. Van concept tot het schrijven van het script en productierealisatie met brutale, vernieuwende en ontroerende content die naadloos aansluit bij de overige PR-activiteiten. Onze intensieve samenwerking met zusterbureau VERTOV levert regelmatig overtuigende resultaten op.

Evenementen & Guestlist Service

Soms is de doelgroep het best te bereiken via een evenement. Bijvoorbeeld een spraakmakende store opening of een nieuwswaardige productlancering. Wij hebben heel veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van evenementen. Cruciaal onderdeel daarbij is de gastenlijst. Want een evenement kan nog zo goed in elkaar zitten, als niet de juiste crowd aanwezig is, dan waren alle inspanningen toch echt voor niets. Wij staan bekend om ons uitgebreide netwerk, onze goedgevulde database en onze kritische blik als het gaat om het opstellen van een zinvolle gastenlijst.

Connecten

PR is meer dan ‘omgaan met de media’. Invloedrijke ondernemers, politici, bestuurders, culturele coryfeeën en andere influentials behoren ook tot ons netwerk. En daarmee verbinden we onze zakelijke relaties. Uiteraard vanuit een goeddoordachte strategie. We introduceren niet alleen mensen aan elkaar, maar overwegen ook - bijvoorbeeld - een optreden als keynote speaker of adviseren iemand voor een award voor te dragen. Ook connecten we onze opdrachtgevers met plezier met gespecialiseerde creatieven en andere toeleveranciers omdat het in ons belang is dat ze met de beste partijen samenwerken.

Mediatraining & Coaching

Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve performance van groot belang is. Weten wat de regels van het spel zijn, en weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander perscontact maakt dat iemand met meer zelfvertrouwen zijn of haar gesprekspartner tegemoet treedt. Die innerlijke overtuiging heeft gewoonlijk een zeer gunstig effect op de ontmoeting en het resultaat daarvan.

Digital Storytelling

Het zijn twee grote krachten die elkaar versterken: de eeuwenoude kracht van het verhaal en de nog jonge kracht van het digitale tijdperk waardoor we verhalen bijna overal en altijd kunnen bekijken en delen. Daarmee ontstaan nieuwe mogelijkheden om publiek te betrekken bij een boodschap. Van concept tot het schrijven van het script en productierealisatie met brutale, vernieuwende en ontroerende content die naadloos aansluit bij de overige PR-activiteiten. Onze intensieve samenwerking met zusterbureau VERTOV levert regelmatig overtuigende resultaten op.

Evenementen & Guestlist Service

Soms is de doelgroep het best te bereiken via een evenement. Bijvoorbeeld een spraakmakende store opening of een nieuwswaardige productlancering. Wij hebben heel veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van evenementen. Cruciaal onderdeel daarbij is de gastenlijst. Want een evenement kan nog zo goed in elkaar zitten, als niet de juiste crowd aanwezig is, dan waren alle inspanningen toch echt voor niets. Wij staan bekend om ons uitgebreide netwerk, onze goedgevulde database en onze kritische blik als het gaat om het opstellen van een zinvolle gastenlijst.

Connecten

PR is meer dan ‘omgaan met de media’. Invloedrijke ondernemers, politici, bestuurders, culturele coryfeeën en andere influentials behoren ook tot ons netwerk. En daarmee verbinden we onze zakelijke relaties. Uiteraard vanuit een goeddoordachte strategie. We introduceren niet alleen mensen aan elkaar, maar overwegen ook - bijvoorbeeld - een optreden als keynote speaker of adviseren iemand voor een award voor te dragen. Ook connecten we onze opdrachtgevers met plezier met gespecialiseerde creatieven en andere toeleveranciers omdat het in ons belang is dat ze met de beste partijen samenwerken.

Mediatraining & Coaching

Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve performance van groot belang is. Weten wat de regels van het spel zijn, en weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander perscontact maakt dat iemand met meer zelfvertrouwen zijn of haar gesprekspartner tegemoet treedt. Die innerlijke overtuiging heeft gewoonlijk een zeer gunstig effect op de ontmoeting en het resultaat daarvan.

Crisis PR

In een tijd waarin communicatie alom aanwezig is en iedereen een medium kan zijn, is een merk, organisatie of persoon snel gemaakt of gekraakt. Het ‘publiek’ is advocaat en rechter tegelijk en velt een oordeel in seconden, zonder grondige analyse van oorzaken of een doorwrochten rechtvaardigheidsbenadering. In dat soort gevallen is de steun van een ervaren partij die de voor- en nadelen van een transparante samenleving kent - en daarnaar handelt - cruciaal. Zo ondersteunden wij de afgelopen jaren diverse organisaties en personen in zware tijden. Van salmonella uitbraak tot instortend dak en zwembad ongeval, van chemisch afvalproblematiek en massaontslag tot fraudezaak. Onze experts op het gebied van issue management en crisiscommunicatie kunnen bij lastige issues met hun ervaring, discretie en vermogen om snel te schakelen het verschil uitmaken. Richting externe stakeholders zoals de media, de vakbonden, consumenten of de politiek, maar ook richting eventuele interne belanghebbenden van een organisatie of merk.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Connecten

PR is meer dan ‘omgaan met de media’. Invloedrijke ondernemers, politici, bestuurders, culturele coryfeeën en andere influentials behoren ook tot ons netwerk. En daarmee verbinden we onze zakelijke relaties. Uiteraard vanuit een goeddoordachte strategie. We introduceren niet alleen mensen aan elkaar, maar overwegen ook - bijvoorbeeld - een optreden als keynote speaker of adviseren iemand voor een award voor te dragen. Ook connecten we onze opdrachtgevers met plezier met gespecialiseerde creatieven en andere toeleveranciers omdat het in ons belang is dat ze met de beste partijen samenwerken.

Mediatraining & Coaching

Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve performance van groot belang is. Weten wat de regels van het spel zijn, en weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander perscontact maakt dat iemand met meer zelfvertrouwen zijn of haar gesprekspartner tegemoet treedt. Die innerlijke overtuiging heeft gewoonlijk een zeer gunstig effect op de ontmoeting en het resultaat daarvan.

Crisis PR

In een tijd waarin communicatie alom aanwezig is en iedereen een medium kan zijn, is een merk, organisatie of persoon snel gemaakt of gekraakt. Het ‘publiek’ is advocaat en rechter tegelijk en velt een oordeel in seconden, zonder grondige analyse van oorzaken of een doorwrochten rechtvaardigheidsbenadering. In dat soort gevallen is de steun van een ervaren partij die de voor- en nadelen van een transparante samenleving kent - en daarnaar handelt - cruciaal. Zo ondersteunden wij de afgelopen jaren diverse organisaties en personen in zware tijden. Van salmonella uitbraak tot instortend dak en zwembad ongeval, van chemisch afvalproblematiek en massaontslag tot fraudezaak. Onze experts op het gebied van issue management en crisiscommunicatie kunnen bij lastige issues met hun ervaring, discretie en vermogen om snel te schakelen het verschil uitmaken. Richting externe stakeholders zoals de media, de vakbonden, consumenten of de politiek, maar ook richting eventuele interne belanghebbenden van een organisatie of merk.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Showroom

Voor onze fashion en lifestyle opdrachtgevers is onze showroom in hartje Amsterdam het fysieke vertrekpunt van ons werk. Hier kunnen stylisten, journalisten en bloggers het hele jaar door ‘front row’ de collecties bekijken. Twee keer per jaar organiseren we een Open Dag - waarbij we de ruimte helemaal ‘in the mood of the season’ restylen - zodat de relevante mediarelaties op een efficiënte en tegelijkertijd inspirerende manier kennis kunnen nemen van de nieuwe collecties. Voor redactionele producties in de media, maar ook voor ‘red carpet’ momenten van BN’ers.

 

Interim

Wij ondersteunen opdrachtgevers ook met een of meerdere interimmers op locatie. Zowel strategisch als uitvoerend. Per direct indien nodig. Ook zo helpen we graag.

Showroom

Voor onze fashion en lifestyle opdrachtgevers is onze showroom in hartje Amsterdam het fysieke vertrekpunt van ons werk. Hier kunnen stylisten, journalisten en bloggers het hele jaar door ‘front row’ de collecties bekijken. Twee keer per jaar organiseren we een Open Dag - waarbij we de ruimte helemaal ‘in the mood of the season’ restylen - zodat de relevante mediarelaties op een efficiënte en tegelijkertijd inspirerende manier kennis kunnen nemen van de nieuwe collecties. Voor redactionele producties in de media, maar ook voor ‘red carpet’ momenten van BN’ers.

 

Interim

Wij ondersteunen opdrachtgevers ook met een of meerdere interimmers op locatie. Zowel strategisch als uitvoerend. Per direct indien nodig. Ook zo helpen we graag.

Crisis PR

In een tijd waarin communicatie alom aanwezig is en iedereen een medium kan zijn, is een merk, organisatie of persoon snel gemaakt of gekraakt. Het ‘publiek’ is advocaat en rechter tegelijk en velt een oordeel in seconden, zonder grondige analyse van oorzaken of een doorwrochten rechtvaardigheidsbenadering. In dat soort gevallen is de steun van een ervaren partij die de voor- en nadelen van een transparante samenleving kent - en daarnaar handelt - cruciaal. Zo ondersteunden wij de afgelopen jaren diverse organisaties en personen in zware tijden. Van salmonella uitbraak tot instortend dak en zwembad ongeval, van chemisch afvalproblematiek en massaontslag tot fraudezaak. Onze experts op het gebied van issue management en crisiscommunicatie kunnen bij lastige issues met hun ervaring, discretie en vermogen om snel te schakelen het verschil uitmaken. Richting externe stakeholders zoals de media, de vakbonden, consumenten of de politiek, maar ook richting eventuele interne belanghebbenden van een organisatie of merk.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Showroom

Voor onze fashion en lifestyle opdrachtgevers is onze showroom in hartje Amsterdam het fysieke vertrekpunt van ons werk. Hier kunnen stylisten, journalisten en bloggers het hele jaar door ‘front row’ de collecties bekijken. Twee keer per jaar organiseren we een Open Dag - waarbij we de ruimte helemaal ‘in the mood of the season’ restylen - zodat de relevante mediarelaties op een efficiënte en tegelijkertijd inspirerende manier kennis kunnen nemen van de nieuwe collecties. Voor redactionele producties in de media, maar ook voor ‘red carpet’ momenten van BN’ers.

 

Interim

Wij ondersteunen opdrachtgevers ook met een of meerdere interimmers op locatie. Zowel strategisch als uitvoerend. Per direct indien nodig. Ook zo helpen we graag.
Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram