Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

Team

Anne van der Wel

Anne (Soest, 1982) is een veelzijdig communicatietalent. Sinds 2011 zet zij zich bij Coebergh in voor opdrachtgevers als Museum Boijmans van Beuningen, Saks OFF 5th, Annelies Damen en Object Rotterdam. Haar opdrachtgevers waarderen haar grote toewijding – en dito resultaten. Haar eerste baan was marketeer bij KPN voor Telfort. Daarna was Anne bij Sara Lee verantwoordelijk voor de industriële klanten van Douwe Egberts Coffee Systems. Ze is een alumnus van de specialisatierichting Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. In haar vrije tijd staat ze zoveel mogelijk op haar snowboard.

Linkedin
twitter
Facebook

Arabella Coebergh

PR is Arabella (Haarlem, 1971) op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te willen scoren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2000 werkt ze bij Coebergh, sinds 2006 als associate partner. Tot haar diverse klantenportfolio behoren Amsterdam Art Weekend, LaDress, Van Gelder Indian Jewellery en Oude Kerk Amsterdam.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Eelco Parie

Eelco (Roden, 1977) is sinds 2017 als associate partner aan Coebergh verbonden. Zijn focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van een effectieve mediastrategie voor opdrachtgevers in het b2b-segment. Ook heeft hij veel ervaring met ghostwriting. Zijn juridische achtergrond - hij rondde zijn studie met specialisatie media- en informatierecht in 2004 af aan de Universiteit van Amsterdam - komt goed van pas bij crisistrajecten die hij eveneens met veel plezier begeleidt.

Hiervoor woonde hij ruim zes jaar op Curaçao, waar hij vanuit Coebergh Caribbean (dat hij samen met Gervaise Coebergh oprichtte) klanten in de regio en in Nederland bediende. Dit nadat hij van 2006 tot 2008 bij Coebergh werkte, na enkele jaren consultancy in financial PR.

Samen met zijn honden loopt hij wekelijks zo’n zeventig kilometer door de Soester Duinen.

Linkedin
twitter
Facebook

Anne van der Wel

Anne (Soest, 1982) is een veelzijdig communicatietalent. Sinds 2011 zet zij zich bij Coebergh in voor opdrachtgevers als Museum Boijmans van Beuningen, Saks OFF 5th, Annelies Damen en Object Rotterdam. Haar opdrachtgevers waarderen haar grote toewijding – en dito resultaten. Haar eerste baan was marketeer bij KPN voor Telfort. Daarna was Anne bij Sara Lee verantwoordelijk voor de industriële klanten van Douwe Egberts Coffee Systems. Ze is een alumnus van de specialisatierichting Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. In haar vrije tijd staat ze zoveel mogelijk op haar snowboard.

Linkedin
twitter
Facebook

Arabella Coebergh

PR is Arabella (Haarlem, 1971) op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te willen scoren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2000 werkt ze bij Coebergh, sinds 2006 als associate partner. Tot haar diverse klantenportfolio behoren Amsterdam Art Weekend, LaDress, Van Gelder Indian Jewellery en Oude Kerk Amsterdam.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Eelco Parie

Eelco (Roden, 1977) is sinds 2017 als associate partner aan Coebergh verbonden. Zijn focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van een effectieve mediastrategie voor opdrachtgevers in het b2b-segment. Ook heeft hij veel ervaring met ghostwriting. Zijn juridische achtergrond - hij rondde zijn studie met specialisatie media- en informatierecht in 2004 af aan de Universiteit van Amsterdam - komt goed van pas bij crisistrajecten die hij eveneens met veel plezier begeleidt.

Hiervoor woonde hij ruim zes jaar op Curaçao, waar hij vanuit Coebergh Caribbean (dat hij samen met Gervaise Coebergh oprichtte) klanten in de regio en in Nederland bediende. Dit nadat hij van 2006 tot 2008 bij Coebergh werkte, na enkele jaren consultancy in financial PR.

Samen met zijn honden loopt hij wekelijks zo’n zeventig kilometer door de Soester Duinen.

Linkedin
twitter
Facebook

Gervaise Coebergh

Als kind van de internationale havenstad Rotterdam is Gervaise (Rotterdam, 1966) een geboren ondernemer, die in Leiden afstudeerde als historicus en er ook een propedeuse kunstgeschiedenis behaalde. Toch was de weg van het ondernemerschap voor haar geen vanzelfsprekende. Ook omdat zij als tiener de vooropleiding klassiek ballet aan de Rotterdamse dansacademie volgde. Het streven naar de perfecte balans tekent haar. Het zoeken naar de ideale verhouding tussen creatie en commercie, tussen privé en zakelijk, tussen individu en collectief, tussen onafhankelijk en betrokken, tussen woorden en daden.

In 1997 richtte zij Coebergh Communicatie & PR op. Samen met een sterk team bouwde zij het bureau uit tot een van de toonaangevende spelers in de Nederlandse communicatiebranche. Daarnaast is ze de grondlegger van SpicePR en medeoprichter van VERTOV digital storytelling. Bovendien investeert ze als entrepreneur in diverse andere bedrijven.

Buiten haar werk zet zij zich onder andere in voor de ledenraad van Rabobank Amsterdam, zit zij in het bestuur van de Stichting Heineken Collection, in de jury van de Amsterdam Business Awards en in de adviesraad van TEDxAmsterdamWomen. In 2011 won Gervaise de Porsche People's Choice Female Entrepreneur of the Year Award, in 2013, 2015 en 2016 werd zij uitgeroepen tot een van de 100 meest succesvolle zakenvrouwen van Nederland en is zij geselecteerd als een van de 50 meest inspirerende zakenvrouwen van Nederland.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Anne van der Wel

Anne (Soest, 1982) is een veelzijdig communicatietalent. Sinds 2011 zet zij zich bij Coebergh in voor opdrachtgevers als Museum Boijmans van Beuningen, Saks OFF 5th, Annelies Damen en Object Rotterdam. Haar opdrachtgevers waarderen haar grote toewijding – en dito resultaten. Haar eerste baan was marketeer bij KPN voor Telfort. Daarna was Anne bij Sara Lee verantwoordelijk voor de industriële klanten van Douwe Egberts Coffee Systems. Ze is een alumnus van de specialisatierichting Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg. In haar vrije tijd staat ze zoveel mogelijk op haar snowboard.

Linkedin
twitter
Facebook

Arabella Coebergh

PR is Arabella (Haarlem, 1971) op het lijf geschreven, gedreven als ze is om voor haar opdrachtgevers door het vuur te gaan en publicaties te willen scoren. Als een wervelwind gaat ze volledig op in haar klanten en projecten. Voordat ze bij Coebergh aan de slag ging, werkte ze bij het Land van Ooit, Disneyland Parijs, mediabureau Schreiner & Van Bokkel en evenementenorganisatie IWP. Sinds 2000 werkt ze bij Coebergh, sinds 2006 als associate partner. Tot haar diverse klantenportfolio behoren Amsterdam Art Weekend, LaDress, Van Gelder Indian Jewellery en Oude Kerk Amsterdam.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Eelco Parie

Eelco (Roden, 1977) is sinds 2017 als associate partner aan Coebergh verbonden. Zijn focus ligt op het ontwikkelen en implementeren van een effectieve mediastrategie voor opdrachtgevers in het b2b-segment. Ook heeft hij veel ervaring met ghostwriting. Zijn juridische achtergrond - hij rondde zijn studie met specialisatie media- en informatierecht in 2004 af aan de Universiteit van Amsterdam - komt goed van pas bij crisistrajecten die hij eveneens met veel plezier begeleidt.

Hiervoor woonde hij ruim zes jaar op Curaçao, waar hij vanuit Coebergh Caribbean (dat hij samen met Gervaise Coebergh oprichtte) klanten in de regio en in Nederland bediende. Dit nadat hij van 2006 tot 2008 bij Coebergh werkte, na enkele jaren consultancy in financial PR.

Samen met zijn honden loopt hij wekelijks zo’n zeventig kilometer door de Soester Duinen.

Linkedin
twitter
Facebook

Gervaise Coebergh

Als kind van de internationale havenstad Rotterdam is Gervaise (Rotterdam, 1966) een geboren ondernemer, die in Leiden afstudeerde als historicus en er ook een propedeuse kunstgeschiedenis behaalde. Toch was de weg van het ondernemerschap voor haar geen vanzelfsprekende. Ook omdat zij als tiener de vooropleiding klassiek ballet aan de Rotterdamse dansacademie volgde. Het streven naar de perfecte balans tekent haar. Het zoeken naar de ideale verhouding tussen creatie en commercie, tussen privé en zakelijk, tussen individu en collectief, tussen onafhankelijk en betrokken, tussen woorden en daden.

In 1997 richtte zij Coebergh Communicatie & PR op. Samen met een sterk team bouwde zij het bureau uit tot een van de toonaangevende spelers in de Nederlandse communicatiebranche. Daarnaast is ze de grondlegger van SpicePR en medeoprichter van VERTOV digital storytelling. Bovendien investeert ze als entrepreneur in diverse andere bedrijven.

Buiten haar werk zet zij zich onder andere in voor de ledenraad van Rabobank Amsterdam, zit zij in het bestuur van de Stichting Heineken Collection, in de jury van de Amsterdam Business Awards en in de adviesraad van TEDxAmsterdamWomen. In 2011 won Gervaise de Porsche People's Choice Female Entrepreneur of the Year Award, in 2013, 2015 en 2016 werd zij uitgeroepen tot een van de 100 meest succesvolle zakenvrouwen van Nederland en is zij geselecteerd als een van de 50 meest inspirerende zakenvrouwen van Nederland.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Iris Poetiray

Iris (Eindhoven, 1982) studeerde in 2006 af aan Hogeschool voor Modemanagement (TMO) in Doorn. Als gedreven allround marketeer (of als PR- en event manager) heeft zij bij diverse grote mode- en retail concerns gewerkt zoals DIESEL, Converse, PUMA, Tommy Hilfiger en WE Fashion.

Iris is een echte netwerker, die haar enthousiasme voor merken en mensen goed weet over te brengen. Voor Coebergh werkte ze bij Fuse Communication. Eind 2017 is ze met de komst van het modeportfolio van Fuse naar Coebergh meegekomen. Daar is ze nu verantwoordelijk voor onder andere JD Sports, GANT, Timberland en Zalon by Zalando.

Linkedin
Facebook

Kiki Hirschfeldt

Kiki (Hilversum, 1979) is partner en operationeel directeur bij Coebergh. Als de ‘papa & mama van de groep’ is ze streng, maar warm en rechtvaardig - bovendien een echte sfeermaker. Haar jarenlange ervaring als strategisch communicatie- en PR-deskundige in combinatie met haar kernkwaliteit ‘sociale verbinder’ maken haar voor opdrachtgevers binnen zowel het b2b- als b2c-segment van grote toegevoegde waarde. Naast de strategische componenten verliest zij nooit de praktische en uitvoerbare kanten van opdrachten uit het oog. Wenselijk dient ook haalbaar te zijn.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en maakte daarna razendsnel carrière bij Coebergh, waarbij ze in 2008 toetrad tot de directie en in 2015 partner is geworden. ‘Waarom ik al zo lang bij Coebergh zit? Logisch! Ik ken geen bedrijf waar zo hard wordt gewerkt, maar waar ook zo hard met elkaar wordt gelachen…’ Naast haar werk volgde ze een opleiding tot mediator en is ze geregistreerd bij het Nederlands Mediation Instituut. Haar diepgaande maatschappelijke betrokkenheid blijkt uit de oprichting in 2005 van de stichting Sinterklaas Bestaat, die zich inspant om ook kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is een goed Sinterklaasfeest te geven.

Instagram
Linkedin
Facebook

Gervaise Coebergh

Als kind van de internationale havenstad Rotterdam is Gervaise (Rotterdam, 1966) een geboren ondernemer, die in Leiden afstudeerde als historicus en er ook een propedeuse kunstgeschiedenis behaalde. Toch was de weg van het ondernemerschap voor haar geen vanzelfsprekende. Ook omdat zij als tiener de vooropleiding klassiek ballet aan de Rotterdamse dansacademie volgde. Het streven naar de perfecte balans tekent haar. Het zoeken naar de ideale verhouding tussen creatie en commercie, tussen privé en zakelijk, tussen individu en collectief, tussen onafhankelijk en betrokken, tussen woorden en daden.

In 1997 richtte zij Coebergh Communicatie & PR op. Samen met een sterk team bouwde zij het bureau uit tot een van de toonaangevende spelers in de Nederlandse communicatiebranche. Daarnaast is ze de grondlegger van SpicePR en medeoprichter van VERTOV digital storytelling. Bovendien investeert ze als entrepreneur in diverse andere bedrijven.

Buiten haar werk zet zij zich onder andere in voor de ledenraad van Rabobank Amsterdam, zit zij in het bestuur van de Stichting Heineken Collection, in de jury van de Amsterdam Business Awards en in de adviesraad van TEDxAmsterdamWomen. In 2011 won Gervaise de Porsche People's Choice Female Entrepreneur of the Year Award, in 2013, 2015 en 2016 werd zij uitgeroepen tot een van de 100 meest succesvolle zakenvrouwen van Nederland en is zij geselecteerd als een van de 50 meest inspirerende zakenvrouwen van Nederland.

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Iris Poetiray

Iris (Eindhoven, 1982) studeerde in 2006 af aan Hogeschool voor Modemanagement (TMO) in Doorn. Als gedreven allround marketeer (of als PR- en event manager) heeft zij bij diverse grote mode- en retail concerns gewerkt zoals DIESEL, Converse, PUMA, Tommy Hilfiger en WE Fashion.

Iris is een echte netwerker, die haar enthousiasme voor merken en mensen goed weet over te brengen. Voor Coebergh werkte ze bij Fuse Communication. Eind 2017 is ze met de komst van het modeportfolio van Fuse naar Coebergh meegekomen. Daar is ze nu verantwoordelijk voor onder andere JD Sports, GANT, Timberland en Zalon by Zalando.

Linkedin
Facebook

Kiki Hirschfeldt

Kiki (Hilversum, 1979) is partner en operationeel directeur bij Coebergh. Als de ‘papa & mama van de groep’ is ze streng, maar warm en rechtvaardig - bovendien een echte sfeermaker. Haar jarenlange ervaring als strategisch communicatie- en PR-deskundige in combinatie met haar kernkwaliteit ‘sociale verbinder’ maken haar voor opdrachtgevers binnen zowel het b2b- als b2c-segment van grote toegevoegde waarde. Naast de strategische componenten verliest zij nooit de praktische en uitvoerbare kanten van opdrachten uit het oog. Wenselijk dient ook haalbaar te zijn.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en maakte daarna razendsnel carrière bij Coebergh, waarbij ze in 2008 toetrad tot de directie en in 2015 partner is geworden. ‘Waarom ik al zo lang bij Coebergh zit? Logisch! Ik ken geen bedrijf waar zo hard wordt gewerkt, maar waar ook zo hard met elkaar wordt gelachen…’ Naast haar werk volgde ze een opleiding tot mediator en is ze geregistreerd bij het Nederlands Mediation Instituut. Haar diepgaande maatschappelijke betrokkenheid blijkt uit de oprichting in 2005 van de stichting Sinterklaas Bestaat, die zich inspant om ook kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is een goed Sinterklaasfeest te geven.

Instagram
Linkedin
Facebook

Lisa Kakkenberg

Lisa (Deventer, 1994) heeft van jongs af aan grote belangstelling voor beauty en fashion. Ze studeerde Commerciële Economie aan het Saxion in Deventer, volgde haar Minor Communicatie & Media aan de Dogus University in Istanboel en heeft ook nog een tijd in Denemarken aan TEKO VIA University College gestudeerd. Tijdens haar stage bij Guts & Gusto leerde ze veel over online retailers, tijdens haar jarenlange bijbaan bij Douglas leerde ze veel over beauty, tijdens haar stage bij The People of the Labyrinths leerde ze veel over mode.

In 2015 ging ze bij FUSE Communication werken, eind 2017 kwam ze met de modeportfolio mee naar Coebergh. Hier is Lisa onder andere verantwoordelijk voor Zalando en Rituals. Lisa loopt met plezier borrels, lanceringen en modeshows af en is tevens altijd op zoek naar de nieuwste hot spots.

Pinterest
Instagram

Lotte Huijg

Lotte (Utrecht, 1986) is een communicatieprofessional in hart en nieren. Bij Coebergh richt ze zich sinds 2009 op lifestyle klanten als Rituals, Iittala en Cosmo Hairstyling. Daarnaast heeft ze een grote belangstelling voor culturele activiteiten en zijn projecten als Mothership en Isaac Monté bij haar in goede handen.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en rondde er de master Commerciële Communicatie & Voorlichting af. Eerdere werkervaring deed zij op tijdens haar stages op het hoofdkantoor van Hunkemöller en bij Coebergh. Naast haar werk fotografeert en schildert Lotte.

Pinterest
Linkedin
Facebook

Iris Poetiray

Iris (Eindhoven, 1982) studeerde in 2006 af aan Hogeschool voor Modemanagement (TMO) in Doorn. Als gedreven allround marketeer (of als PR- en event manager) heeft zij bij diverse grote mode- en retail concerns gewerkt zoals DIESEL, Converse, PUMA, Tommy Hilfiger en WE Fashion.

Iris is een echte netwerker, die haar enthousiasme voor merken en mensen goed weet over te brengen. Voor Coebergh werkte ze bij Fuse Communication. Eind 2017 is ze met de komst van het modeportfolio van Fuse naar Coebergh meegekomen. Daar is ze nu verantwoordelijk voor onder andere JD Sports, GANT, Timberland en Zalon by Zalando.

Linkedin
Facebook

Kiki Hirschfeldt

Kiki (Hilversum, 1979) is partner en operationeel directeur bij Coebergh. Als de ‘papa & mama van de groep’ is ze streng, maar warm en rechtvaardig - bovendien een echte sfeermaker. Haar jarenlange ervaring als strategisch communicatie- en PR-deskundige in combinatie met haar kernkwaliteit ‘sociale verbinder’ maken haar voor opdrachtgevers binnen zowel het b2b- als b2c-segment van grote toegevoegde waarde. Naast de strategische componenten verliest zij nooit de praktische en uitvoerbare kanten van opdrachten uit het oog. Wenselijk dient ook haalbaar te zijn.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en maakte daarna razendsnel carrière bij Coebergh, waarbij ze in 2008 toetrad tot de directie en in 2015 partner is geworden. ‘Waarom ik al zo lang bij Coebergh zit? Logisch! Ik ken geen bedrijf waar zo hard wordt gewerkt, maar waar ook zo hard met elkaar wordt gelachen…’ Naast haar werk volgde ze een opleiding tot mediator en is ze geregistreerd bij het Nederlands Mediation Instituut. Haar diepgaande maatschappelijke betrokkenheid blijkt uit de oprichting in 2005 van de stichting Sinterklaas Bestaat, die zich inspant om ook kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is een goed Sinterklaasfeest te geven.

Instagram
Linkedin
Facebook

Lisa Kakkenberg

Lisa (Deventer, 1994) heeft van jongs af aan grote belangstelling voor beauty en fashion. Ze studeerde Commerciële Economie aan het Saxion in Deventer, volgde haar Minor Communicatie & Media aan de Dogus University in Istanboel en heeft ook nog een tijd in Denemarken aan TEKO VIA University College gestudeerd. Tijdens haar stage bij Guts & Gusto leerde ze veel over online retailers, tijdens haar jarenlange bijbaan bij Douglas leerde ze veel over beauty, tijdens haar stage bij The People of the Labyrinths leerde ze veel over mode.

In 2015 ging ze bij FUSE Communication werken, eind 2017 kwam ze met de modeportfolio mee naar Coebergh. Hier is Lisa onder andere verantwoordelijk voor Zalando en Rituals. Lisa loopt met plezier borrels, lanceringen en modeshows af en is tevens altijd op zoek naar de nieuwste hot spots.

Pinterest
Instagram

Lotte Huijg

Lotte (Utrecht, 1986) is een communicatieprofessional in hart en nieren. Bij Coebergh richt ze zich sinds 2009 op lifestyle klanten als Rituals, Iittala en Cosmo Hairstyling. Daarnaast heeft ze een grote belangstelling voor culturele activiteiten en zijn projecten als Mothership en Isaac Monté bij haar in goede handen.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en rondde er de master Commerciële Communicatie & Voorlichting af. Eerdere werkervaring deed zij op tijdens haar stages op het hoofdkantoor van Hunkemöller en bij Coebergh. Naast haar werk fotografeert en schildert Lotte.

Pinterest
Linkedin
Facebook

Maartje Lammerse

Maartje (Sassenheim, 1990) is geheel en al gegrepen door het mooie communicatievak. Bij Coebergh zet zij zich sinds 2013 in voor verschillende corporate opdrachtgevers, zoals voor Klarna, Tetra Pak, Zigila en Havensteder. Maar ook voor de ondersteuning van het klassieke muziekfestival voor kinderen, Klassiek op het Amstelveld, gaat ze bevlogen en betrokken te werk.

In 2012 behaalde zij haar graad Bachelor of Communication aan de Hogeschool Leiden. Ze kon daarna direct aan de slag op de marketing- en communicatieafdeling van HCC. Maartje is enthousiast, recht door zee, resultaatgericht en steeds op zoek naar verbeteringen. Daarom zijn wij zo blij met haar.

Linkedin
twitter
Facebook

Lisa Kakkenberg

Lisa (Deventer, 1994) heeft van jongs af aan grote belangstelling voor beauty en fashion. Ze studeerde Commerciële Economie aan het Saxion in Deventer, volgde haar Minor Communicatie & Media aan de Dogus University in Istanboel en heeft ook nog een tijd in Denemarken aan TEKO VIA University College gestudeerd. Tijdens haar stage bij Guts & Gusto leerde ze veel over online retailers, tijdens haar jarenlange bijbaan bij Douglas leerde ze veel over beauty, tijdens haar stage bij The People of the Labyrinths leerde ze veel over mode.

In 2015 ging ze bij FUSE Communication werken, eind 2017 kwam ze met de modeportfolio mee naar Coebergh. Hier is Lisa onder andere verantwoordelijk voor Zalando en Rituals. Lisa loopt met plezier borrels, lanceringen en modeshows af en is tevens altijd op zoek naar de nieuwste hot spots.

Pinterest
Instagram

Lotte Huijg

Lotte (Utrecht, 1986) is een communicatieprofessional in hart en nieren. Bij Coebergh richt ze zich sinds 2009 op lifestyle klanten als Rituals, Iittala en Cosmo Hairstyling. Daarnaast heeft ze een grote belangstelling voor culturele activiteiten en zijn projecten als Mothership en Isaac Monté bij haar in goede handen.

Ze studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en rondde er de master Commerciële Communicatie & Voorlichting af. Eerdere werkervaring deed zij op tijdens haar stages op het hoofdkantoor van Hunkemöller en bij Coebergh. Naast haar werk fotografeert en schildert Lotte.

Pinterest
Linkedin
Facebook

Maartje Lammerse

Maartje (Sassenheim, 1990) is geheel en al gegrepen door het mooie communicatievak. Bij Coebergh zet zij zich sinds 2013 in voor verschillende corporate opdrachtgevers, zoals voor Klarna, Tetra Pak, Zigila en Havensteder. Maar ook voor de ondersteuning van het klassieke muziekfestival voor kinderen, Klassiek op het Amstelveld, gaat ze bevlogen en betrokken te werk.

In 2012 behaalde zij haar graad Bachelor of Communication aan de Hogeschool Leiden. Ze kon daarna direct aan de slag op de marketing- en communicatieafdeling van HCC. Maartje is enthousiast, recht door zee, resultaatgericht en steeds op zoek naar verbeteringen. Daarom zijn wij zo blij met haar.

Linkedin
twitter
Facebook

Marilou Kersemaekers

Marilou (Bathmen, 1984) combineert een gezonde journalistieke nieuwsgierigheid met de doortastendheid van een ambitieuze PR professional. Ze studeerde Journalistiek en Nieuwe Media (Universiteit Leiden) en Communicatie- en Informatiewetenschappen (Radboud Universiteit Nijmegen). Een deel van haar studie voltooide ze in Spanje, aan de Universidad de Murcia. Marilou liep stage op de afdeling corporate communications van STOP AIDS NOW! en bij de NOS en Al-Jazeera English in Londen.

Na haar stageperiode ging Marilou aan de slag als redacteur voor radio, televisie en internet: eerst bij RTV Noord-Holland en de laatste jaren bij de NOS. Bij de NOS was Marilou ook verantwoordelijk voor het gebruik van social media. Bij Coebergh werkt Marilou sinds 2014 voor een mooie selectie opdrachtgevers zoals Auping, Museum Boijmans van Beuningen en Postillion Hotels.

Linkedin
twitter
Facebook

Martine Peeters

Martine (Sittard, 1990) begon in 2012 als stagiair bij Coebergh na het afronden van de bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de Vrije Universiteit. Een deel van haar studie deed ze aan University College London. Na het afronden van haar masteropleiding communicatiewetenschap keerde ze terug naar Coebergh voor haar eerste baan. Vol enthousiasme zet ze zich nu in voor onder andere Eye Wish Opticiens, Marina Rinaldi en Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Als geboren en getogen Limburgse houdt ze van gezelligheid - tijdens en na het werk.

Instagram
Linkedin
Facebook

Milou Kakisina

Milou (Utrecht, 1993) is een echte connector en is als mensen-mens helemaal op haar plek als showroom manager. Voor Coebergh werkte Milou bij & Other Stories. Tijdens haar opleiding Commerciële Economie werkte ze onder andere voor Amsterdam ArenA, Hilton Amsterdam en Pauw. Tijdens haar stage bij Hearst Magazines en Elle Marketing heeft ze geleerd om hard te werken en heeft ze zich zakelijk ontwikkeld tot communicatieprofessional. Milou is social savvy, te vinden in de hipste restaurants en bij menig netwerkborrel in de stad.

Instagram
Linkedin
Facebook

Marilou Kersemaekers

Marilou (Bathmen, 1984) combineert een gezonde journalistieke nieuwsgierigheid met de doortastendheid van een ambitieuze PR professional. Ze studeerde Journalistiek en Nieuwe Media (Universiteit Leiden) en Communicatie- en Informatiewetenschappen (Radboud Universiteit Nijmegen). Een deel van haar studie voltooide ze in Spanje, aan de Universidad de Murcia. Marilou liep stage op de afdeling corporate communications van STOP AIDS NOW! en bij de NOS en Al-Jazeera English in Londen.

Na haar stageperiode ging Marilou aan de slag als redacteur voor radio, televisie en internet: eerst bij RTV Noord-Holland en de laatste jaren bij de NOS. Bij de NOS was Marilou ook verantwoordelijk voor het gebruik van social media. Bij Coebergh werkt Marilou sinds 2014 voor een mooie selectie opdrachtgevers zoals Auping, Museum Boijmans van Beuningen en Postillion Hotels.

Linkedin
twitter
Facebook

Martine Peeters

Martine (Sittard, 1990) begon in 2012 als stagiair bij Coebergh na het afronden van de bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de Vrije Universiteit. Een deel van haar studie deed ze aan University College London. Na het afronden van haar masteropleiding communicatiewetenschap keerde ze terug naar Coebergh voor haar eerste baan. Vol enthousiasme zet ze zich nu in voor onder andere Eye Wish Opticiens, Marina Rinaldi en Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Als geboren en getogen Limburgse houdt ze van gezelligheid - tijdens en na het werk.

Instagram
Linkedin
Facebook

Milou Kakisina

Milou (Utrecht, 1993) is een echte connector en is als mensen-mens helemaal op haar plek als showroom manager. Voor Coebergh werkte Milou bij & Other Stories. Tijdens haar opleiding Commerciële Economie werkte ze onder andere voor Amsterdam ArenA, Hilton Amsterdam en Pauw. Tijdens haar stage bij Hearst Magazines en Elle Marketing heeft ze geleerd om hard te werken en heeft ze zich zakelijk ontwikkeld tot communicatieprofessional. Milou is social savvy, te vinden in de hipste restaurants en bij menig netwerkborrel in de stad.

Instagram
Linkedin
Facebook

Maartje Lammerse

Maartje (Sassenheim, 1990) is geheel en al gegrepen door het mooie communicatievak. Bij Coebergh zet zij zich sinds 2013 in voor verschillende corporate opdrachtgevers, zoals voor Klarna, Tetra Pak, Zigila en Havensteder. Maar ook voor de ondersteuning van het klassieke muziekfestival voor kinderen, Klassiek op het Amstelveld, gaat ze bevlogen en betrokken te werk.

In 2012 behaalde zij haar graad Bachelor of Communication aan de Hogeschool Leiden. Ze kon daarna direct aan de slag op de marketing- en communicatieafdeling van HCC. Maartje is enthousiast, recht door zee, resultaatgericht en steeds op zoek naar verbeteringen. Daarom zijn wij zo blij met haar.

Linkedin
twitter
Facebook

Marilou Kersemaekers

Marilou (Bathmen, 1984) combineert een gezonde journalistieke nieuwsgierigheid met de doortastendheid van een ambitieuze PR professional. Ze studeerde Journalistiek en Nieuwe Media (Universiteit Leiden) en Communicatie- en Informatiewetenschappen (Radboud Universiteit Nijmegen). Een deel van haar studie voltooide ze in Spanje, aan de Universidad de Murcia. Marilou liep stage op de afdeling corporate communications van STOP AIDS NOW! en bij de NOS en Al-Jazeera English in Londen.

Na haar stageperiode ging Marilou aan de slag als redacteur voor radio, televisie en internet: eerst bij RTV Noord-Holland en de laatste jaren bij de NOS. Bij de NOS was Marilou ook verantwoordelijk voor het gebruik van social media. Bij Coebergh werkt Marilou sinds 2014 voor een mooie selectie opdrachtgevers zoals Auping, Museum Boijmans van Beuningen en Postillion Hotels.

Linkedin
twitter
Facebook

Martine Peeters

Martine (Sittard, 1990) begon in 2012 als stagiair bij Coebergh na het afronden van de bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de Vrije Universiteit. Een deel van haar studie deed ze aan University College London. Na het afronden van haar masteropleiding communicatiewetenschap keerde ze terug naar Coebergh voor haar eerste baan. Vol enthousiasme zet ze zich nu in voor onder andere Eye Wish Opticiens, Marina Rinaldi en Sofitel Legend The Grand Amsterdam. Als geboren en getogen Limburgse houdt ze van gezelligheid - tijdens en na het werk.

Instagram
Linkedin
Facebook

Milou Kakisina

Milou (Utrecht, 1993) is een echte connector en is als mensen-mens helemaal op haar plek als showroom manager. Voor Coebergh werkte Milou bij & Other Stories. Tijdens haar opleiding Commerciële Economie werkte ze onder andere voor Amsterdam ArenA, Hilton Amsterdam en Pauw. Tijdens haar stage bij Hearst Magazines en Elle Marketing heeft ze geleerd om hard te werken en heeft ze zich zakelijk ontwikkeld tot communicatieprofessional. Milou is social savvy, te vinden in de hipste restaurants en bij menig netwerkborrel in de stad.

Instagram
Linkedin
Facebook

Sanne Bredeveld

Sanne (Haarlem, 1992) startte in 2014 bij Coebergh. Als stagiair van de opleiding communicatie Hogeschool Leiden. Het klikte, want tijdens haar master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, die volgde, werkte Sanne parttime aan de Leidsegracht. Na het cum laude afronden van deze studie keerde Sanne terug bij Coebergh als junior accountmanager. Vol toewijding en precisie zet zij zich in voor opdrachtgevers in het b2b-segment, maar ook voor parels van projecten als Elbphilharmonie, Amsterdam Light Festival en Hudson's Bay Company. Thuis in de keuken is nog meer ruimte voor experiment en gaat Sanne graag met nieuwe ingrediënten en recepten aan de slag.

Linkedin
twitter
Facebook

Sarah Muyres

Sarah (Venray, 1985) is een goed geschoolde, breed inzetbare communicatieprofessional. Haar zakelijke achtergrond en haar grote interesse voor lifestyle, mode en cultuur, evenals haar passie voor social media maken haar tot een van onze favoriete collega's.

Zij behaalde haar masterdiploma in Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht en liep stage bij l’Oréal. Na haar studie ging zij als communicatiespecialist aan de slag bij ABN AMRO. Na tweeeneenhalf jaar maakte zij de overstap naar advocatenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek. Hier was zij twee jaar als communicatiespecialist werkzaam voordat ze bij Coebergh begon. Binnen ons team zet Sarah zich in voor opdrachtgevers als Auping, FrieslandCampina, de Veldhouven Group en Stedelijk Museum Schiedam.

Pinterest
Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sjoerd Berveling

Sjoerd (Nieuw-Vossemeer, 1988), sinds 2013 werkzaam bij Coebergh, is een zeer gewaardeerde collega. Na het afronden van zijn masteropleiding Business Studies met specialisatie marketing aan de Universiteit van Amsterdam had hij een vliegende start als marketeer in de cultuursector waaronder voor Koninklijk Theater Carré.

Sjoerd voelt zich helemaal thuis bij Coebergh en is verantwoordelijk voor opdrachtgevers als Alexandra Frida, Edwin Oudshoorn, NATAN en Hudson's Bay. Ook is hij verantwoordelijk voor de PR voor Batavia Stad Fashion Outlet. Door zijn vroegere rol in de showroom heeft hij nog steeds intensief contact met stylisten en is mede daardoor goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de modewereld.

 

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sanne Bredeveld

Sanne (Haarlem, 1992) startte in 2014 bij Coebergh. Als stagiair van de opleiding communicatie Hogeschool Leiden. Het klikte, want tijdens haar master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, die volgde, werkte Sanne parttime aan de Leidsegracht. Na het cum laude afronden van deze studie keerde Sanne terug bij Coebergh als junior accountmanager. Vol toewijding en precisie zet zij zich in voor opdrachtgevers in het b2b-segment, maar ook voor parels van projecten als Elbphilharmonie, Amsterdam Light Festival en Hudson's Bay Company. Thuis in de keuken is nog meer ruimte voor experiment en gaat Sanne graag met nieuwe ingrediënten en recepten aan de slag.

Linkedin
twitter
Facebook

Sarah Muyres

Sarah (Venray, 1985) is een goed geschoolde, breed inzetbare communicatieprofessional. Haar zakelijke achtergrond en haar grote interesse voor lifestyle, mode en cultuur, evenals haar passie voor social media maken haar tot een van onze favoriete collega's.

Zij behaalde haar masterdiploma in Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht en liep stage bij l’Oréal. Na haar studie ging zij als communicatiespecialist aan de slag bij ABN AMRO. Na tweeeneenhalf jaar maakte zij de overstap naar advocatenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek. Hier was zij twee jaar als communicatiespecialist werkzaam voordat ze bij Coebergh begon. Binnen ons team zet Sarah zich in voor opdrachtgevers als Auping, FrieslandCampina, de Veldhouven Group en Stedelijk Museum Schiedam.

Pinterest
Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sjoerd Berveling

Sjoerd (Nieuw-Vossemeer, 1988), sinds 2013 werkzaam bij Coebergh, is een zeer gewaardeerde collega. Na het afronden van zijn masteropleiding Business Studies met specialisatie marketing aan de Universiteit van Amsterdam had hij een vliegende start als marketeer in de cultuursector waaronder voor Koninklijk Theater Carré.

Sjoerd voelt zich helemaal thuis bij Coebergh en is verantwoordelijk voor opdrachtgevers als Alexandra Frida, Edwin Oudshoorn, NATAN en Hudson's Bay. Ook is hij verantwoordelijk voor de PR voor Batavia Stad Fashion Outlet. Door zijn vroegere rol in de showroom heeft hij nog steeds intensief contact met stylisten en is mede daardoor goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de modewereld.

 

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Svitlana Mikheienko

Svitlana (Kryvyi Rih, 1988) zorgt als grafisch ontwerper voor onze eigen visuele uitingen en die van een deel van onze opdrachtgevers. Van huisstijl en presentaties tot illustraties, invites en infographics. Door haar achtergrond in de schilderkunst en haar Slavische roots kijkt Svitlana met een creatieve, kritische blik naar de wereld. Haar talent, visie en volhardendheid geven ons werk net dat beetje extra. Na haar master grafisch ontwerp in Oekraïne verhuisde Svitlana naar Nederland. Ze kwam via een cursus cultureel ondernemen met Coebergh in contact. Na het succesvol afronden van een stage bij gecombineerd Coebergh en BrunsNiks versterkt ze nu als collega ons team. In haar vrije tijd werkt ze verder aan haar portfolio met vrij werk.

Linkedin
twitter
Facebook

Sanne Bredeveld

Sanne (Haarlem, 1992) startte in 2014 bij Coebergh. Als stagiair van de opleiding communicatie Hogeschool Leiden. Het klikte, want tijdens haar master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, die volgde, werkte Sanne parttime aan de Leidsegracht. Na het cum laude afronden van deze studie keerde Sanne terug bij Coebergh als junior accountmanager. Vol toewijding en precisie zet zij zich in voor opdrachtgevers in het b2b-segment, maar ook voor parels van projecten als Elbphilharmonie, Amsterdam Light Festival en Hudson's Bay Company. Thuis in de keuken is nog meer ruimte voor experiment en gaat Sanne graag met nieuwe ingrediënten en recepten aan de slag.

Linkedin
twitter
Facebook

Sarah Muyres

Sarah (Venray, 1985) is een goed geschoolde, breed inzetbare communicatieprofessional. Haar zakelijke achtergrond en haar grote interesse voor lifestyle, mode en cultuur, evenals haar passie voor social media maken haar tot een van onze favoriete collega's.

Zij behaalde haar masterdiploma in Communicatie, Beleid en Management aan de Universiteit Utrecht en liep stage bij l’Oréal. Na haar studie ging zij als communicatiespecialist aan de slag bij ABN AMRO. Na tweeeneenhalf jaar maakte zij de overstap naar advocatenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek. Hier was zij twee jaar als communicatiespecialist werkzaam voordat ze bij Coebergh begon. Binnen ons team zet Sarah zich in voor opdrachtgevers als Auping, FrieslandCampina, de Veldhouven Group en Stedelijk Museum Schiedam.

Pinterest
Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Sjoerd Berveling

Sjoerd (Nieuw-Vossemeer, 1988), sinds 2013 werkzaam bij Coebergh, is een zeer gewaardeerde collega. Na het afronden van zijn masteropleiding Business Studies met specialisatie marketing aan de Universiteit van Amsterdam had hij een vliegende start als marketeer in de cultuursector waaronder voor Koninklijk Theater Carré.

Sjoerd voelt zich helemaal thuis bij Coebergh en is verantwoordelijk voor opdrachtgevers als Alexandra Frida, Edwin Oudshoorn, NATAN en Hudson's Bay. Ook is hij verantwoordelijk voor de PR voor Batavia Stad Fashion Outlet. Door zijn vroegere rol in de showroom heeft hij nog steeds intensief contact met stylisten en is mede daardoor goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de modewereld.

 

Instagram
Linkedin
twitter
Facebook

Svitlana Mikheienko

Svitlana (Kryvyi Rih, 1988) zorgt als grafisch ontwerper voor onze eigen visuele uitingen en die van een deel van onze opdrachtgevers. Van huisstijl en presentaties tot illustraties, invites en infographics. Door haar achtergrond in de schilderkunst en haar Slavische roots kijkt Svitlana met een creatieve, kritische blik naar de wereld. Haar talent, visie en volhardendheid geven ons werk net dat beetje extra. Na haar master grafisch ontwerp in Oekraïne verhuisde Svitlana naar Nederland. Ze kwam via een cursus cultureel ondernemen met Coebergh in contact. Na het succesvol afronden van een stage bij gecombineerd Coebergh en BrunsNiks versterkt ze nu als collega ons team. In haar vrije tijd werkt ze verder aan haar portfolio met vrij werk.

Linkedin
twitter
Facebook

Wadie El Fakhari

Geboren (1989) en getogen in Leiden. Volgde daarna de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens zijn studie heeft Wadie bij diverse bureaus stage gelopen en bleef hij hangen bij FUSE Communication. De combinatie van PR, netwerken en fashion maakt voor deze ‘verbinder’ dat werken niet als werken voelt. Met de komst van de modeportfolio van Fuse, kwam Wadie vrolijk mee.

Wadie is onder andere verantwoordelijk voor merken en ontwerpers als Dorhout Mees, GANT, Jutka & Riska en Zyanya Keizer. En samen met Milou runt hij de showroom. Naast zijn werk voor Coebergh doet hij ook styling; voor bladen, red carpet moments en online platforms. Zo blijft hij continue uitgedaagd en begrijpt hij ook ‘de andere kant’ van de PR-medaille beter. En als hij een momentje over heeft, dan is hij op de sportschool te vinden.

Instagram

Vacature stagiair

Stagiairs zien wij niet alleen als studenten die bij ons praktijkervaring opdoen, maar ook als mogelijk toekomstige collega’s. Daarom zijn we bij het aannemen van stagiairs best kritisch. Ben je bloedserieus maar kunnen we ook lekker met je lachen? In onze ogen combineert een goede PR professional ‘best of all worlds’. Je bent zowel sociaal vaardig als inhoudelijk geïnteresseerd. Je bent maatschappelijk betrokken, maar blijft altijd professioneel. En je weet: ‘alles wat ik doe maakt verschil.’ Dus als het slagen van een project vergt dat je een avondje doorhaalt, dan doe je dat…

Wij zoeken voor een periode van minimaal 4 maanden, vanaf januari of feburari, stagiaires die meelopen op diverse projecten. Je helpt onder andere met het opstellen van persberichten (en ja, als je talent hebt gebruiken we die teksten ook), het organiseren van events en het verwerken van de publiciteit rondom de projecten. Je hebt ook regelmatig contact met journalisten en bloggers - een verantwoordelijke en leerzame taak. De opdrachtgevers waar je voor werkt zijn uiteenlopend, maar in dit geval met name in het lifestyle en modesegment. Daarnaast heb je te maken met zowel de corporate als consumer kant van een bedrijf. Je moet wel tegen een stevige hoeveelheid werk kunnen; never a dull moment... Dat hoort bij het vak en biedt je de kans te ontdekken of PR iets voor je is.

Onze wishlist:

  • Initiatiefrijk persoon, met groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • (Nu al) ambitieuze, positief ingestelde teamspeler
  • HBO/WO opleiding, met brede interesse
  • Spontaan, representatief en communicatief
  • Affiniteit met media en PR
  • Spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en in voldoende mate Engels
  • Diversiteit juichen we van harte toe: schroom niet te solliciteren als je denkt dat je binnen ons team past

Interesse? Stuur je motivatie en cv naar anne@coebergh.nl

Svitlana Mikheienko

Svitlana (Kryvyi Rih, 1988) zorgt als grafisch ontwerper voor onze eigen visuele uitingen en die van een deel van onze opdrachtgevers. Van huisstijl en presentaties tot illustraties, invites en infographics. Door haar achtergrond in de schilderkunst en haar Slavische roots kijkt Svitlana met een creatieve, kritische blik naar de wereld. Haar talent, visie en volhardendheid geven ons werk net dat beetje extra. Na haar master grafisch ontwerp in Oekraïne verhuisde Svitlana naar Nederland. Ze kwam via een cursus cultureel ondernemen met Coebergh in contact. Na het succesvol afronden van een stage bij gecombineerd Coebergh en BrunsNiks versterkt ze nu als collega ons team. In haar vrije tijd werkt ze verder aan haar portfolio met vrij werk.

Linkedin
twitter
Facebook

Wadie El Fakhari

Geboren (1989) en getogen in Leiden. Volgde daarna de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens zijn studie heeft Wadie bij diverse bureaus stage gelopen en bleef hij hangen bij FUSE Communication. De combinatie van PR, netwerken en fashion maakt voor deze ‘verbinder’ dat werken niet als werken voelt. Met de komst van de modeportfolio van Fuse, kwam Wadie vrolijk mee.

Wadie is onder andere verantwoordelijk voor merken en ontwerpers als Dorhout Mees, GANT, Jutka & Riska en Zyanya Keizer. En samen met Milou runt hij de showroom. Naast zijn werk voor Coebergh doet hij ook styling; voor bladen, red carpet moments en online platforms. Zo blijft hij continue uitgedaagd en begrijpt hij ook ‘de andere kant’ van de PR-medaille beter. En als hij een momentje over heeft, dan is hij op de sportschool te vinden.

Instagram

Vacature stagiair

Stagiairs zien wij niet alleen als studenten die bij ons praktijkervaring opdoen, maar ook als mogelijk toekomstige collega’s. Daarom zijn we bij het aannemen van stagiairs best kritisch. Ben je bloedserieus maar kunnen we ook lekker met je lachen? In onze ogen combineert een goede PR professional ‘best of all worlds’. Je bent zowel sociaal vaardig als inhoudelijk geïnteresseerd. Je bent maatschappelijk betrokken, maar blijft altijd professioneel. En je weet: ‘alles wat ik doe maakt verschil.’ Dus als het slagen van een project vergt dat je een avondje doorhaalt, dan doe je dat…

Wij zoeken voor een periode van minimaal 4 maanden, vanaf januari of feburari, stagiaires die meelopen op diverse projecten. Je helpt onder andere met het opstellen van persberichten (en ja, als je talent hebt gebruiken we die teksten ook), het organiseren van events en het verwerken van de publiciteit rondom de projecten. Je hebt ook regelmatig contact met journalisten en bloggers - een verantwoordelijke en leerzame taak. De opdrachtgevers waar je voor werkt zijn uiteenlopend, maar in dit geval met name in het lifestyle en modesegment. Daarnaast heb je te maken met zowel de corporate als consumer kant van een bedrijf. Je moet wel tegen een stevige hoeveelheid werk kunnen; never a dull moment... Dat hoort bij het vak en biedt je de kans te ontdekken of PR iets voor je is.

Onze wishlist:

  • Initiatiefrijk persoon, met groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • (Nu al) ambitieuze, positief ingestelde teamspeler
  • HBO/WO opleiding, met brede interesse
  • Spontaan, representatief en communicatief
  • Affiniteit met media en PR
  • Spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en in voldoende mate Engels
  • Diversiteit juichen we van harte toe: schroom niet te solliciteren als je denkt dat je binnen ons team past

Interesse? Stuur je motivatie en cv naar anne@coebergh.nl

Wadie El Fakhari

Geboren (1989) en getogen in Leiden. Volgde daarna de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens zijn studie heeft Wadie bij diverse bureaus stage gelopen en bleef hij hangen bij FUSE Communication. De combinatie van PR, netwerken en fashion maakt voor deze ‘verbinder’ dat werken niet als werken voelt. Met de komst van de modeportfolio van Fuse, kwam Wadie vrolijk mee.

Wadie is onder andere verantwoordelijk voor merken en ontwerpers als Dorhout Mees, GANT, Jutka & Riska en Zyanya Keizer. En samen met Milou runt hij de showroom. Naast zijn werk voor Coebergh doet hij ook styling; voor bladen, red carpet moments en online platforms. Zo blijft hij continue uitgedaagd en begrijpt hij ook ‘de andere kant’ van de PR-medaille beter. En als hij een momentje over heeft, dan is hij op de sportschool te vinden.

Instagram

Vacature stagiair

Stagiairs zien wij niet alleen als studenten die bij ons praktijkervaring opdoen, maar ook als mogelijk toekomstige collega’s. Daarom zijn we bij het aannemen van stagiairs best kritisch. Ben je bloedserieus maar kunnen we ook lekker met je lachen? In onze ogen combineert een goede PR professional ‘best of all worlds’. Je bent zowel sociaal vaardig als inhoudelijk geïnteresseerd. Je bent maatschappelijk betrokken, maar blijft altijd professioneel. En je weet: ‘alles wat ik doe maakt verschil.’ Dus als het slagen van een project vergt dat je een avondje doorhaalt, dan doe je dat…

Wij zoeken voor een periode van minimaal 4 maanden, vanaf januari of feburari, stagiaires die meelopen op diverse projecten. Je helpt onder andere met het opstellen van persberichten (en ja, als je talent hebt gebruiken we die teksten ook), het organiseren van events en het verwerken van de publiciteit rondom de projecten. Je hebt ook regelmatig contact met journalisten en bloggers - een verantwoordelijke en leerzame taak. De opdrachtgevers waar je voor werkt zijn uiteenlopend, maar in dit geval met name in het lifestyle en modesegment. Daarnaast heb je te maken met zowel de corporate als consumer kant van een bedrijf. Je moet wel tegen een stevige hoeveelheid werk kunnen; never a dull moment... Dat hoort bij het vak en biedt je de kans te ontdekken of PR iets voor je is.

Onze wishlist:

  • Initiatiefrijk persoon, met groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • (Nu al) ambitieuze, positief ingestelde teamspeler
  • HBO/WO opleiding, met brede interesse
  • Spontaan, representatief en communicatief
  • Affiniteit met media en PR
  • Spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en in voldoende mate Engels
  • Diversiteit juichen we van harte toe: schroom niet te solliciteren als je denkt dat je binnen ons team past

Interesse? Stuur je motivatie en cv naar anne@coebergh.nl

EXPERTISES

Mens agitat Molem. Wij zijn toegewijd om stelselmatig te scoren voor onze marktleiders, love brands en innovators. We werken pragmatisch-strategisch, en denken creatief zonder onzin. Deadlines halen we gewoon, hands-on. Of je het nu pr, digital marketing, online storytelling of contentcreatie noemt. Alles hangt met alles samen. Verder koesteren wij de vrijheid van een bureau dat zich bewust niet bij een internationale groep heeft aangesloten.

BRANDING

Aan de geloofwaardigheid van merken (van geloofwaardige merken :)) bouw je door aandacht te creëren in de juiste media - en daarbuiten. Helemaal ons terrein. Wij denken met opdrachtgevers mee over merkwaarden, merkvoorkeur en merkidentiteit. En we zetten al die gedachtes ook om in daden. Via slimme on- en offline pr-acties. Samen met influencers, opinieleiders, journalisten en andere relevante stakeholders. Door de inzet van video, blogs, vlogs en old school columns in printmedia. Door pakkende content te creëren voor de eigen kanalen van het merk. Door events te organiseren... ja door het hele palet van communicatiemogelijkheden in te zetten.

Connecten

PR is meer dan ‘omgaan met de media’. Invloedrijke ondernemers, politici, bestuurders, culturele coryfeeën en andere influentials behoren ook tot ons netwerk. En daarmee verbinden we onze zakelijke relaties. Uiteraard vanuit een goeddoordachte strategie. We introduceren niet alleen mensen aan elkaar, maar overwegen ook - bijvoorbeeld - een optreden als keynote speaker of adviseren iemand voor een award voor te dragen. Ook connecten we onze opdrachtgevers met plezier met gespecialiseerde creatieven en andere toeleveranciers omdat het in ons belang is dat ze met de beste partijen samenwerken.

Consultancy

"Als ik mensen gevraagd zou hebben wat ze willen, dan zouden ze snellere paarden gezegd hebben", zei Henry Ford 100 jaar terug over zijn T-Ford. We kiezen voor beproefde concepten en middelen wanneer een opdrachtgever zekerheid wil. Maar wanneer deze open staat voor een ‘no guts no glory-aanpak’ is deze bij ons ook aan het juiste adres. Graag zelfs! Ruimte voor vernieuwing levert met regelmaat extreem goede, zelfs prijswinnende resultaten op. In een enkel geval zijn we puur en alleen als strategische denktank bij een project betrokken, bij voorkeur zijn we ook verantwoordelijk voor de executie.

BRANDING

Aan de geloofwaardigheid van merken (van geloofwaardige merken :)) bouw je door aandacht te creëren in de juiste media - en daarbuiten. Helemaal ons terrein. Wij denken met opdrachtgevers mee over merkwaarden, merkvoorkeur en merkidentiteit. En we zetten al die gedachtes ook om in daden. Via slimme on- en offline pr-acties. Samen met influencers, opinieleiders, journalisten en andere relevante stakeholders. Door de inzet van video, blogs, vlogs en old school columns in printmedia. Door pakkende content te creëren voor de eigen kanalen van het merk. Door events te organiseren... ja door het hele palet van communicatiemogelijkheden in te zetten.

Connecten

PR is meer dan ‘omgaan met de media’. Invloedrijke ondernemers, politici, bestuurders, culturele coryfeeën en andere influentials behoren ook tot ons netwerk. En daarmee verbinden we onze zakelijke relaties. Uiteraard vanuit een goeddoordachte strategie. We introduceren niet alleen mensen aan elkaar, maar overwegen ook - bijvoorbeeld - een optreden als keynote speaker of adviseren iemand voor een award voor te dragen. Ook connecten we onze opdrachtgevers met plezier met gespecialiseerde creatieven en andere toeleveranciers omdat het in ons belang is dat ze met de beste partijen samenwerken.

Consultancy

"Als ik mensen gevraagd zou hebben wat ze willen, dan zouden ze snellere paarden gezegd hebben", zei Henry Ford 100 jaar terug over zijn T-Ford. We kiezen voor beproefde concepten en middelen wanneer een opdrachtgever zekerheid wil. Maar wanneer deze open staat voor een ‘no guts no glory-aanpak’ is deze bij ons ook aan het juiste adres. Graag zelfs! Ruimte voor vernieuwing levert met regelmaat extreem goede, zelfs prijswinnende resultaten op. In een enkel geval zijn we puur en alleen als strategische denktank bij een project betrokken, bij voorkeur zijn we ook verantwoordelijk voor de executie.

Content marketing

Behalve aan online en offline storytelling doen we ook aan story digging en content creatie. Want pas met een werkelijk onderscheidend en relevant verhaal - passend bij de merkwaarden, positionering en andere strategische uitgangspunten - heeft het zin om actief met de buitenwereld in contact te treden. Of dit nu in de vorm van blogs, ingezonden brieven, artikelen, speeches of een andere vorm van output is. Dit past bij de groeiende behoefte van organisaties aan content marketing. Content voor in de eigen media, maar ook voor in media van derden (earned media). Ook denken we mee over de inzet van paid media, bijvoorbeeld via branded journalism en native advertising.

BRANDING

Aan de geloofwaardigheid van merken (van geloofwaardige merken :)) bouw je door aandacht te creëren in de juiste media - en daarbuiten. Helemaal ons terrein. Wij denken met opdrachtgevers mee over merkwaarden, merkvoorkeur en merkidentiteit. En we zetten al die gedachtes ook om in daden. Via slimme on- en offline pr-acties. Samen met influencers, opinieleiders, journalisten en andere relevante stakeholders. Door de inzet van video, blogs, vlogs en old school columns in printmedia. Door pakkende content te creëren voor de eigen kanalen van het merk. Door events te organiseren... ja door het hele palet van communicatiemogelijkheden in te zetten.

Connecten

PR is meer dan ‘omgaan met de media’. Invloedrijke ondernemers, politici, bestuurders, culturele coryfeeën en andere influentials behoren ook tot ons netwerk. En daarmee verbinden we onze zakelijke relaties. Uiteraard vanuit een goeddoordachte strategie. We introduceren niet alleen mensen aan elkaar, maar overwegen ook - bijvoorbeeld - een optreden als keynote speaker of adviseren iemand voor een award voor te dragen. Ook connecten we onze opdrachtgevers met plezier met gespecialiseerde creatieven en andere toeleveranciers omdat het in ons belang is dat ze met de beste partijen samenwerken.

Consultancy

"Als ik mensen gevraagd zou hebben wat ze willen, dan zouden ze snellere paarden gezegd hebben", zei Henry Ford 100 jaar terug over zijn T-Ford. We kiezen voor beproefde concepten en middelen wanneer een opdrachtgever zekerheid wil. Maar wanneer deze open staat voor een ‘no guts no glory-aanpak’ is deze bij ons ook aan het juiste adres. Graag zelfs! Ruimte voor vernieuwing levert met regelmaat extreem goede, zelfs prijswinnende resultaten op. In een enkel geval zijn we puur en alleen als strategische denktank bij een project betrokken, bij voorkeur zijn we ook verantwoordelijk voor de executie.

Content marketing

Behalve aan online en offline storytelling doen we ook aan story digging en content creatie. Want pas met een werkelijk onderscheidend en relevant verhaal - passend bij de merkwaarden, positionering en andere strategische uitgangspunten - heeft het zin om actief met de buitenwereld in contact te treden. Of dit nu in de vorm van blogs, ingezonden brieven, artikelen, speeches of een andere vorm van output is. Dit past bij de groeiende behoefte van organisaties aan content marketing. Content voor in de eigen media, maar ook voor in media van derden (earned media). Ook denken we mee over de inzet van paid media, bijvoorbeeld via branded journalism en native advertising.

Crisis PR

In een tijd waarin communicatie alom aanwezig is en iedereen een medium kan zijn, is een merk, organisatie of persoon snel gemaakt of gekraakt. Het ‘publiek’ is advocaat en rechter tegelijk en velt een oordeel in seconden, zonder grondige analyse van oorzaken of een doorwrochten rechtvaardigheidsbenadering. In dat soort gevallen is de steun van een ervaren partij die de voor- en nadelen van een transparante samenleving kent - en daarnaar handelt - cruciaal. Zo ondersteunden wij de afgelopen jaren diverse organisaties en personen in zware tijden. Van salmonella uitbraak tot instortend dak en zwembad ongeval, van chemisch afvalproblematiek en massaontslag tot fraudezaak. Onze experts op het gebied van issue management en crisiscommunicatie kunnen bij lastige issues met hun ervaring, discretie en vermogen om snel te schakelen het verschil uitmaken. Richting externe stakeholders zoals de media, de vakbonden, consumenten of de politiek, maar ook richting eventuele interne belanghebbenden van een organisatie of merk.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Digital Storytelling

Het zijn twee grote krachten die elkaar versterken: de eeuwenoude kracht van het verhaal en de nog jonge kracht van het digitale tijdperk waardoor we verhalen bijna overal en altijd kunnen bekijken en delen. Daarmee ontstaan nieuwe mogelijkheden om publiek te betrekken bij een boodschap. Van concept tot het schrijven van het script en productierealisatie met brutale, vernieuwende en ontroerende content die naadloos aansluit bij de overige PR-activiteiten. Onze intensieve samenwerking met zusterbureau VERTOV levert regelmatig overtuigende resultaten op.

Content marketing

Behalve aan online en offline storytelling doen we ook aan story digging en content creatie. Want pas met een werkelijk onderscheidend en relevant verhaal - passend bij de merkwaarden, positionering en andere strategische uitgangspunten - heeft het zin om actief met de buitenwereld in contact te treden. Of dit nu in de vorm van blogs, ingezonden brieven, artikelen, speeches of een andere vorm van output is. Dit past bij de groeiende behoefte van organisaties aan content marketing. Content voor in de eigen media, maar ook voor in media van derden (earned media). Ook denken we mee over de inzet van paid media, bijvoorbeeld via branded journalism en native advertising.

Crisis PR

In een tijd waarin communicatie alom aanwezig is en iedereen een medium kan zijn, is een merk, organisatie of persoon snel gemaakt of gekraakt. Het ‘publiek’ is advocaat en rechter tegelijk en velt een oordeel in seconden, zonder grondige analyse van oorzaken of een doorwrochten rechtvaardigheidsbenadering. In dat soort gevallen is de steun van een ervaren partij die de voor- en nadelen van een transparante samenleving kent - en daarnaar handelt - cruciaal. Zo ondersteunden wij de afgelopen jaren diverse organisaties en personen in zware tijden. Van salmonella uitbraak tot instortend dak en zwembad ongeval, van chemisch afvalproblematiek en massaontslag tot fraudezaak. Onze experts op het gebied van issue management en crisiscommunicatie kunnen bij lastige issues met hun ervaring, discretie en vermogen om snel te schakelen het verschil uitmaken. Richting externe stakeholders zoals de media, de vakbonden, consumenten of de politiek, maar ook richting eventuele interne belanghebbenden van een organisatie of merk.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Digital Storytelling

Het zijn twee grote krachten die elkaar versterken: de eeuwenoude kracht van het verhaal en de nog jonge kracht van het digitale tijdperk waardoor we verhalen bijna overal en altijd kunnen bekijken en delen. Daarmee ontstaan nieuwe mogelijkheden om publiek te betrekken bij een boodschap. Van concept tot het schrijven van het script en productierealisatie met brutale, vernieuwende en ontroerende content die naadloos aansluit bij de overige PR-activiteiten. Onze intensieve samenwerking met zusterbureau VERTOV levert regelmatig overtuigende resultaten op.

Evenementen & Guestlist Service

Soms is de doelgroep het best te bereiken via een evenement. Bijvoorbeeld een spraakmakende store opening of een nieuwswaardige productlancering. Wij hebben heel veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van evenementen. Cruciaal onderdeel daarbij is de gastenlijst. Want een evenement kan nog zo goed in elkaar zitten, als niet de juiste crowd aanwezig is, dan waren alle inspanningen toch echt voor niets. Wij staan bekend om ons uitgebreide netwerk, onze goedgevulde database en onze kritische blik als het gaat om het opstellen van een zinvolle gastenlijst.

Interim

Wij ondersteunen opdrachtgevers ook met een of meerdere interimmers op locatie. Zowel strategisch als uitvoerend. Per direct indien nodig. Ook zo helpen we graag.

Crisis PR

In een tijd waarin communicatie alom aanwezig is en iedereen een medium kan zijn, is een merk, organisatie of persoon snel gemaakt of gekraakt. Het ‘publiek’ is advocaat en rechter tegelijk en velt een oordeel in seconden, zonder grondige analyse van oorzaken of een doorwrochten rechtvaardigheidsbenadering. In dat soort gevallen is de steun van een ervaren partij die de voor- en nadelen van een transparante samenleving kent - en daarnaar handelt - cruciaal. Zo ondersteunden wij de afgelopen jaren diverse organisaties en personen in zware tijden. Van salmonella uitbraak tot instortend dak en zwembad ongeval, van chemisch afvalproblematiek en massaontslag tot fraudezaak. Onze experts op het gebied van issue management en crisiscommunicatie kunnen bij lastige issues met hun ervaring, discretie en vermogen om snel te schakelen het verschil uitmaken. Richting externe stakeholders zoals de media, de vakbonden, consumenten of de politiek, maar ook richting eventuele interne belanghebbenden van een organisatie of merk.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Digital Storytelling

Het zijn twee grote krachten die elkaar versterken: de eeuwenoude kracht van het verhaal en de nog jonge kracht van het digitale tijdperk waardoor we verhalen bijna overal en altijd kunnen bekijken en delen. Daarmee ontstaan nieuwe mogelijkheden om publiek te betrekken bij een boodschap. Van concept tot het schrijven van het script en productierealisatie met brutale, vernieuwende en ontroerende content die naadloos aansluit bij de overige PR-activiteiten. Onze intensieve samenwerking met zusterbureau VERTOV levert regelmatig overtuigende resultaten op.

Evenementen & Guestlist Service

Soms is de doelgroep het best te bereiken via een evenement. Bijvoorbeeld een spraakmakende store opening of een nieuwswaardige productlancering. Wij hebben heel veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van evenementen. Cruciaal onderdeel daarbij is de gastenlijst. Want een evenement kan nog zo goed in elkaar zitten, als niet de juiste crowd aanwezig is, dan waren alle inspanningen toch echt voor niets. Wij staan bekend om ons uitgebreide netwerk, onze goedgevulde database en onze kritische blik als het gaat om het opstellen van een zinvolle gastenlijst.

Interim

Wij ondersteunen opdrachtgevers ook met een of meerdere interimmers op locatie. Zowel strategisch als uitvoerend. Per direct indien nodig. Ook zo helpen we graag.

Mediarelaties

Een belangrijk deel van ons werk bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met relevante media en mediapersonen. Dat heeft alleen maar zin als we weten waar we over praten en schrijven. Als we een onderwerp niet alleen op de agenda kunnen zetten (of in een enkel geval juist uit de media weten te houden), maar het ook in een context kunnen plaatsen. Soms laten we daarvoor ook gedegen onderzoek uitvoeren. Goede PR-professionals zijn breed geïnformeerd en geïnteresseerd.

Evenementen & Guestlist Service

Soms is de doelgroep het best te bereiken via een evenement. Bijvoorbeeld een spraakmakende store opening of een nieuwswaardige productlancering. Wij hebben heel veel ervaring in het bedenken en uitvoeren van evenementen. Cruciaal onderdeel daarbij is de gastenlijst. Want een evenement kan nog zo goed in elkaar zitten, als niet de juiste crowd aanwezig is, dan waren alle inspanningen toch echt voor niets. Wij staan bekend om ons uitgebreide netwerk, onze goedgevulde database en onze kritische blik als het gaat om het opstellen van een zinvolle gastenlijst.

Interim

Wij ondersteunen opdrachtgevers ook met een of meerdere interimmers op locatie. Zowel strategisch als uitvoerend. Per direct indien nodig. Ook zo helpen we graag.

Mediarelaties

Een belangrijk deel van ons werk bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met relevante media en mediapersonen. Dat heeft alleen maar zin als we weten waar we over praten en schrijven. Als we een onderwerp niet alleen op de agenda kunnen zetten (of in een enkel geval juist uit de media weten te houden), maar het ook in een context kunnen plaatsen. Soms laten we daarvoor ook gedegen onderzoek uitvoeren. Goede PR-professionals zijn breed geïnformeerd en geïnteresseerd.

Mediatraining & Coaching

Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve performance van groot belang is. Weten wat de regels van het spel zijn, en weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander perscontact maakt dat iemand met meer zelfvertrouwen zijn of haar gesprekspartner tegemoet treedt. Die innerlijke overtuiging heeft gewoonlijk een zeer gunstig effect op de ontmoeting en het resultaat daarvan.

RED CARPET DRESSING

Jonge, getalenteerde designers. Ze voelen zich thuis bij Coebergh. Net als gevestigde modeontwerpers met een onverminderde drive om te creëren. Van Edwin Oudshoorn tot Achmed Oso. Van NATAN tot Alexandra Frida. En Coebergh rolt graag de rode loper voor ze uit. Letterlijk. Zo koppelen wij ontwerpers en hun werk aan passende persoonlijkheden die veel over de rode loper flaneren of anderszins in de schijnwerpers staan. Ook dat is maatwerk. En vaak komt daar prachtige publiciteit uit voort. De combinatie klopt immers. Dat heet ook wel: win-win.

SEEDING

Soms kan een verhaal een boost gebruiken. Een duwtje in de rug. Aandacht en invloed kopen op social media - ook wel: seeding - is inmiddels een geïntegreerd onderdeel van ons werk. Dagelijkse routine. En het biedt ongekende mogelijkheden.Van videocontent die viral gaat, tot een boodschap die precies de juiste doelgroep raakt. Nodig: lange ervaring met nieuwe media - hoe paradoxaal dat ook klinkt. Weten wie van invloed is in de wereld waarin onze opdrachtgevers actief zijn. Welke influencer voor welk merk het best inzetbaar is. En tegen welke condities. Precies die domineesteen aantikken, waardoor rijen in beweging komen. Tot in de perfectie uitgevoerd.

Mediatraining & Coaching

Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve performance van groot belang is. Weten wat de regels van het spel zijn, en weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander perscontact maakt dat iemand met meer zelfvertrouwen zijn of haar gesprekspartner tegemoet treedt. Die innerlijke overtuiging heeft gewoonlijk een zeer gunstig effect op de ontmoeting en het resultaat daarvan.

RED CARPET DRESSING

Jonge, getalenteerde designers. Ze voelen zich thuis bij Coebergh. Net als gevestigde modeontwerpers met een onverminderde drive om te creëren. Van Edwin Oudshoorn tot Achmed Oso. Van NATAN tot Alexandra Frida. En Coebergh rolt graag de rode loper voor ze uit. Letterlijk. Zo koppelen wij ontwerpers en hun werk aan passende persoonlijkheden die veel over de rode loper flaneren of anderszins in de schijnwerpers staan. Ook dat is maatwerk. En vaak komt daar prachtige publiciteit uit voort. De combinatie klopt immers. Dat heet ook wel: win-win.

SEEDING

Soms kan een verhaal een boost gebruiken. Een duwtje in de rug. Aandacht en invloed kopen op social media - ook wel: seeding - is inmiddels een geïntegreerd onderdeel van ons werk. Dagelijkse routine. En het biedt ongekende mogelijkheden.Van videocontent die viral gaat, tot een boodschap die precies de juiste doelgroep raakt. Nodig: lange ervaring met nieuwe media - hoe paradoxaal dat ook klinkt. Weten wie van invloed is in de wereld waarin onze opdrachtgevers actief zijn. Welke influencer voor welk merk het best inzetbaar is. En tegen welke condities. Precies die domineesteen aantikken, waardoor rijen in beweging komen. Tot in de perfectie uitgevoerd.

Mediarelaties

Een belangrijk deel van ons werk bestaat uit het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met relevante media en mediapersonen. Dat heeft alleen maar zin als we weten waar we over praten en schrijven. Als we een onderwerp niet alleen op de agenda kunnen zetten (of in een enkel geval juist uit de media weten te houden), maar het ook in een context kunnen plaatsen. Soms laten we daarvoor ook gedegen onderzoek uitvoeren. Goede PR-professionals zijn breed geïnformeerd en geïnteresseerd.

Mediatraining & Coaching

Coebergh traint en coacht leidinggevenden en anderen voor wie hun communicatieve performance van groot belang is. Weten wat de regels van het spel zijn, en weten welke valkuilen zich kunnen voordoen bij het geven van een interview of ander perscontact maakt dat iemand met meer zelfvertrouwen zijn of haar gesprekspartner tegemoet treedt. Die innerlijke overtuiging heeft gewoonlijk een zeer gunstig effect op de ontmoeting en het resultaat daarvan.

RED CARPET DRESSING

Jonge, getalenteerde designers. Ze voelen zich thuis bij Coebergh. Net als gevestigde modeontwerpers met een onverminderde drive om te creëren. Van Edwin Oudshoorn tot Achmed Oso. Van NATAN tot Alexandra Frida. En Coebergh rolt graag de rode loper voor ze uit. Letterlijk. Zo koppelen wij ontwerpers en hun werk aan passende persoonlijkheden die veel over de rode loper flaneren of anderszins in de schijnwerpers staan. Ook dat is maatwerk. En vaak komt daar prachtige publiciteit uit voort. De combinatie klopt immers. Dat heet ook wel: win-win.

SEEDING

Soms kan een verhaal een boost gebruiken. Een duwtje in de rug. Aandacht en invloed kopen op social media - ook wel: seeding - is inmiddels een geïntegreerd onderdeel van ons werk. Dagelijkse routine. En het biedt ongekende mogelijkheden.Van videocontent die viral gaat, tot een boodschap die precies de juiste doelgroep raakt. Nodig: lange ervaring met nieuwe media - hoe paradoxaal dat ook klinkt. Weten wie van invloed is in de wereld waarin onze opdrachtgevers actief zijn. Welke influencer voor welk merk het best inzetbaar is. En tegen welke condities. Precies die domineesteen aantikken, waardoor rijen in beweging komen. Tot in de perfectie uitgevoerd.

Showroom

Voor onze fashion en lifestyle opdrachtgevers is onze showroom in hartje Amsterdam het fysieke vertrekpunt van ons werk. Hier kunnen stylisten, journalisten en bloggers het hele jaar door ‘front row’ de collecties bekijken. Twee keer per jaar organiseren we een Open Dag - waarbij we de ruimte helemaal ‘in the mood of the season’ restylen - zodat de relevante mediarelaties op een efficiënte en tegelijkertijd inspirerende manier kennis kunnen nemen van de nieuwe collecties. Voor redactionele producties in de media, maar ook voor ‘red carpet’ momenten van BN’ers.

 

Social Media

In elke communicatiestrategie benoemen we de inzet van Social Media. Het is niet als apart ‘kanaal’ te zien, maar vormt wat ons betreft onderdeel van de gehele communicatieaanpak. Zowel, de strategie, de planning, het management als de executie. Social doe je er niet ‘even bij’. De impact kan enorm zijn en het werk is vaak arbeidsintensief. Daarvoor werken we dan ook regelmatig samen met ons zusterburo VERTOV, dat bij ons in het pand gevestigd is. Voor verschillende klanten stellen we samen met hen een Social Media strategie en -activatie op die we integreren met de andere aspecten van ons voorstel. Een zorgvuldige aanpak waarin samenwerking en kennisdeling centraal staan, gecombineerd met creatieve content. Dat levert mooie Social Media conversaties op!

STRATEGY

Bij Coebergh draait alles om resultaat. Results make us thick. Het effect van onze inspanningen moet duidelijk zichtbaar en meetbaar zijn. Dat verwachten onze opdrachtgevers, dat eisen wij van onszelf. En aan doen gaat denken vooraf. Zonder strategie geen resultaat. En ja gutfeeling is ook belangrijk. Welke keuzes passen het best bij het merk, bij de organisatie? Welke ongeziene kansen zijn er? Welke issues? Meedenken maar ook tegenwicht bieden, omgevingsanalyses maken, stakeholders in kaart brengen, scherpe vragen durven stellen, de juiste timing bepalen… en dan pas tot actie over gaan. We doen het goed, graag, veelvuldig en vooral zeer efficiënt.

Showroom

Voor onze fashion en lifestyle opdrachtgevers is onze showroom in hartje Amsterdam het fysieke vertrekpunt van ons werk. Hier kunnen stylisten, journalisten en bloggers het hele jaar door ‘front row’ de collecties bekijken. Twee keer per jaar organiseren we een Open Dag - waarbij we de ruimte helemaal ‘in the mood of the season’ restylen - zodat de relevante mediarelaties op een efficiënte en tegelijkertijd inspirerende manier kennis kunnen nemen van de nieuwe collecties. Voor redactionele producties in de media, maar ook voor ‘red carpet’ momenten van BN’ers.

 

Social Media

In elke communicatiestrategie benoemen we de inzet van Social Media. Het is niet als apart ‘kanaal’ te zien, maar vormt wat ons betreft onderdeel van de gehele communicatieaanpak. Zowel, de strategie, de planning, het management als de executie. Social doe je er niet ‘even bij’. De impact kan enorm zijn en het werk is vaak arbeidsintensief. Daarvoor werken we dan ook regelmatig samen met ons zusterburo VERTOV, dat bij ons in het pand gevestigd is. Voor verschillende klanten stellen we samen met hen een Social Media strategie en -activatie op die we integreren met de andere aspecten van ons voorstel. Een zorgvuldige aanpak waarin samenwerking en kennisdeling centraal staan, gecombineerd met creatieve content. Dat levert mooie Social Media conversaties op!

STRATEGY

Bij Coebergh draait alles om resultaat. Results make us thick. Het effect van onze inspanningen moet duidelijk zichtbaar en meetbaar zijn. Dat verwachten onze opdrachtgevers, dat eisen wij van onszelf. En aan doen gaat denken vooraf. Zonder strategie geen resultaat. En ja gutfeeling is ook belangrijk. Welke keuzes passen het best bij het merk, bij de organisatie? Welke ongeziene kansen zijn er? Welke issues? Meedenken maar ook tegenwicht bieden, omgevingsanalyses maken, stakeholders in kaart brengen, scherpe vragen durven stellen, de juiste timing bepalen… en dan pas tot actie over gaan. We doen het goed, graag, veelvuldig en vooral zeer efficiënt.

Showroom

Voor onze fashion en lifestyle opdrachtgevers is onze showroom in hartje Amsterdam het fysieke vertrekpunt van ons werk. Hier kunnen stylisten, journalisten en bloggers het hele jaar door ‘front row’ de collecties bekijken. Twee keer per jaar organiseren we een Open Dag - waarbij we de ruimte helemaal ‘in the mood of the season’ restylen - zodat de relevante mediarelaties op een efficiënte en tegelijkertijd inspirerende manier kennis kunnen nemen van de nieuwe collecties. Voor redactionele producties in de media, maar ook voor ‘red carpet’ momenten van BN’ers.

 

Social Media

In elke communicatiestrategie benoemen we de inzet van Social Media. Het is niet als apart ‘kanaal’ te zien, maar vormt wat ons betreft onderdeel van de gehele communicatieaanpak. Zowel, de strategie, de planning, het management als de executie. Social doe je er niet ‘even bij’. De impact kan enorm zijn en het werk is vaak arbeidsintensief. Daarvoor werken we dan ook regelmatig samen met ons zusterburo VERTOV, dat bij ons in het pand gevestigd is. Voor verschillende klanten stellen we samen met hen een Social Media strategie en -activatie op die we integreren met de andere aspecten van ons voorstel. Een zorgvuldige aanpak waarin samenwerking en kennisdeling centraal staan, gecombineerd met creatieve content. Dat levert mooie Social Media conversaties op!

STRATEGY

Bij Coebergh draait alles om resultaat. Results make us thick. Het effect van onze inspanningen moet duidelijk zichtbaar en meetbaar zijn. Dat verwachten onze opdrachtgevers, dat eisen wij van onszelf. En aan doen gaat denken vooraf. Zonder strategie geen resultaat. En ja gutfeeling is ook belangrijk. Welke keuzes passen het best bij het merk, bij de organisatie? Welke ongeziene kansen zijn er? Welke issues? Meedenken maar ook tegenwicht bieden, omgevingsanalyses maken, stakeholders in kaart brengen, scherpe vragen durven stellen, de juiste timing bepalen… en dan pas tot actie over gaan. We doen het goed, graag, veelvuldig en vooral zeer efficiënt.

COEBERGH ON THE BEACH

Coebergh on the beach - De Pier

Ons bureau heeft op De Pier in Scheveningen een perfecte uitvalsbasis voor Haagse activiteiten en contacten.

BENELUX

Voor projecten in de hele Benelux werken wij nauw samen met het Antwerpse PR Style. Al jaren. Dan opereren wij als collega's gebroederlijk op een account. Voor partijen als Louis Vuitton, de Elbphilharmonie uit München, Jarre Technologies en Accor Hotels wereldwijd. Onze samenwerking is gebaseerd op vertrouwen, het delen van belangrijke kernwaarden en eenzelfde visie op ons vak. Er is maar één kwaliteit die wij nastreven; de beste. Opdrachtgevers plukken daar de vruchten van.

Warme Woorden

Als geen ander weten wij dat endorsements werken. Daarom hier enkele van onze zakelijke relaties aan het woord, recht uit hun hart:

Annemarie van Gerrevink

Annemarie van Gerrevink
Madame PUP

“Gervaise is een vakvrouw met een top team, waarmee ik met Pup met veel plezier al menigmaal heb samengewerkt. Ik vind Coebergh een zeer betrouwbaar bureau, de ervaring druipt er vanaf. ”

Bob Stehmann

Bob Stehmann
Chief Marketing Officer a.s.r.

“Ik werk graag samen met Gervaise en Sjoerd. Ze adviseren mij, introduceren mij bij boeiende en gedreven mensen en ik kan ze vertrouwen. Dat laatste is wat mij betreft cruciaal in de samenwerking met journalisten.”

Birgit Kamp

Birgit Kamp
Communications Director North West Europe Tetra Pak

“De samenwerking met Coebergh kenmerkt zich na al die jaren nog steeds door nauwe betrokkenheid bij de business en out-of-the-box denken. Door de stap te maken naar de klanten van onze klanten weet Coebergh voorstellen te ontwikkelen die een multistakeholder aanpak hebben en naast publicaties ook bijdragen aan het bouwen van nieuwe connecties, zowel fysiek als online. Daarmee blijft Coebergh innoveren met oog voor werkwijzen die passen bij Tetra Pak. ”

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram