Voor een partnership met impact. Strategisch en uitvoerend. Voor corporate clients, het culturele veld, lifestyle en modemerken. Earned, owned, paid & social. Met ons bevlogen team & een sterk netwerk van pers en peers. Trusted advisors sinds 1997.

  • Bob Stehmann

    Bob Stehmann
    Chief Marketing Officer a.s.r.

    “Ik werk graag samen met Gervaise en Sjoerd. Ze adviseren mij, introduceren mij bij boeiende en gedreven mensen en ik kan ze vertrouwen. Dat laatste is wat mij betreft cruciaal in de samenwerking met journalisten.”

  • Felix Guttmann

    Felix Guttmann
    Founder Canal Company

    “Coebergh in 6 woorden: hartelijk, meedenkend, effectief, flexibel, ambitieus en professioneel”

  • Annemarie van Gerrevink

    Annemarie van Gerrevink
    Madame PUP

    “Gervaise is een vakvrouw met een top team, waarmee ik met Pup met veel plezier al menigmaal heb samengewerkt. Ik vind Coebergh een zeer betrouwbaar bureau, de ervaring druipt er vanaf. ”

  • Raja Felgata

    Raja Felgata
    Chief Editor De Kleurrijke Top 100

    “Coebergh heeft veel betekend voor mij en De Kleurrijke Top 100: kennis, kunde en oprechtheid. ”

  • Huib Boissevain

    Huib Boissevain
    Founder-Director Annexum

    “We zien Coebergh als een partner. Al jaren. Of het nu gaat om interviews en columns over relevante onderwerpen bij relevante media of om strategisch advies bij moeilijke communicatiemomenten. Bovendien zijn ze altijd bereikbaar en beschikbaar als het nodig is.”

  • Patrick de Greve

    Patrick de Greve
    Director Vlerick Business School

    “Sedert een paar jaar hebben we een pragmatisch en zeer vruchtbare samenwerking op vlak van communicatie aanpak en PR met Coebergh. Ze slagen er steeds in om de juiste focus te leggen in ons verhaal en vooral om ons unieke DNA op een authentieke wijze neer te zetten. Onze proffen en executives ervaren deze samenwerking als vanzelfsprekend, wat het niet is. Het is een internationale partnership met impact. ”

  • Clayde Menso

    Clayde Menso
    Director Amsterdams Fonds voor de Kunst

    “De samenwerking met Coebergh kenmerkte zich door positieve daadkracht. Met veel energie, bevlogenheid en enthousiasme heeft de organisatie zich op interim-basis ingezet voor de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Met een uitstekende kennis van zaken heeft Coebergh met name op pers- en PR gebied kunnen bijdragen aan het succes van de campagne en het evenement.”

  • Marian Spier

    Marian Spier
    Entrepreneur, vice-chairman TEDxAmsterdam & founder TEDxAmsterdamWomen

    “Bij Coebergh krijg je waar voor je geld. Dat weet ik uit ervaring. Het team is professioneel, daadkrachtig, kijkt mee met een kritische blik om er voor te zorgen dat de kwaliteit wordt geborgd. ”

  • Jeroen Everaert

    Jeroen Everaert
    Founder Mothership

    “Vanaf het begin van de samenwerking levert Coebergh resultaten die boven onze verwachtingen liggen. In kwantiteit en kwaliteit. Coebergh scoort voor ons in de pers en is voor Mothership een extra toegevoegde waarde vanwege haar uitgebreide, relevante netwerk en de actieve rol die ze vervult in het koppelen van Mothership aan interessante (zakelijke) partijen.”

  • Justus Bruns

    Justus Bruns
    Artist & Designer

    “Het fijne van Coebergh is dat het met veel wijsheid, een gezonde dosis onderbuikgevoel (gut feeling) en zorg opereert. In essentie is het een persoonlijk bureau met een groot hart voor kunst, mensen en cultuur.”

  • Karin Swerink

    Karin Swerink
    Chief Editor VOGUE NL

    “Coebergh is hardwerkend, betrouwbaar, opbouwend kritisch en heeft een fenomenaal netwerk. ”

  • Birgit Kamp

    Birgit Kamp
    Communications Director North West Europe Tetra Pak

    “De samenwerking met Coebergh kenmerkt zich na al die jaren nog steeds door nauwe betrokkenheid bij de business en out-of-the-box denken. Door de stap te maken naar de klanten van onze klanten weet Coebergh voorstellen te ontwikkelen die een multistakeholder aanpak hebben en naast publicaties ook bijdragen aan het bouwen van nieuwe connecties, zowel fysiek als online. Daarmee blijft Coebergh innoveren met oog voor werkwijzen die passen bij Tetra Pak. ”

SHOWCASES

AMSTERDAM LIGHT FESTIVALAMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.
ASRASR

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.
VogueVogue

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

MOTHERSHIPMOTHERSHIP

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.
DE KRACHT VAN EEN POSTERDE KRACHT VAN EEN POSTER

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

RitualsRituals

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

CONTACT

contact@coebergh.nl
+31 20 470 87 87
24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Leidsegracht 38-40
1016 CM  Amsterdam
Nederland

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram