Voor corporate clients & lifestyle en modemerken. Zowel strategisch als uitvoerend. Earned, owned, paid & social. Met ons bevlogen team & een sterk netwerk van pers en peers. Trusted advisors sinds 1997.

SHOWCASES

AMSTERDAM LIGHT FESTIVALAMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.
ASRASR

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.
VogueVogue

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Tijdens de wintermaanden siert het jaarlijkse Amsterdam Light Festival de historische binnenstad met tientallen lichtobjecten van nationale en internationale kunstenaars. Als enige ter wereld kent dit lichtfestival, naast een wandelroute langs diverse kunstwerken, ook een speciale vaarroute. Coebergh verzorgt met veel plezier sinds 2014 de nationale en internationale PR van dit bijzondere evenement.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

MOTHERSHIPMOTHERSHIP

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

Vogue

The Queen of Fashion Magazines op de Nederlandse markt lanceren is één ding, zorgen dat het jaarrond goed onder de aandacht blijft, is weer een heel andere uitdaging. Tien keer per jaar een nieuwe uitgave en jaarlijks in September het succesvolle event Vogue Fashion Night Out waarbij heel modeminnend Nederland zich van zijn beste kant laat zien. Van afterparty bij het Rijksmuseum totaan op de foto met Viktor & Rolf. Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.
DE KRACHT VAN EEN POSTERDE KRACHT VAN EEN POSTER

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

RitualsRituals

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix ook voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

CONTACT

contact@coebergh.nl
+31 20 470 87 87
24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Leidsegracht 38-40
1016 CM  Amsterdam
Nederland

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram