Voor een partnership met impact. Strategisch en uitvoerend. Voor corporate clients, de hospitality industry, het culturele veld, lifestyle en modemerken. Earned, owned, paid & social. Met ons bevlogen team & een sterk netwerk van pers en peers. Trusted advisors sinds 1997.

SHOWCASES

HUDSON'S BAYHUDSON'S BAY

HUDSON'S BAY

Een goed voorbeeld van overall account management op het gebied van communicatie. Vanaf het prille begin van Hudson’s Bay in Nederland verzorgt Coebergh de lifestyle PR voor dit Canadese retailconcept. Van de aankondiging van de komst van Hudson’s Bay naar Nederland, inclusief feestelijke introductie party, de wervingscampagne voor personeel, de hard hat bijeenkomsten in de verschillende panden tot en met de bekendmaking van het merkportfolio. Ook bij de grootse feestelijke opening van het pand aan het Amsterdamse Rokin waren wij intensief betrokken. Meedenken over het concept van het event, de pers- en gastenlijst, VIP-begeleiding tijdens de avond. Onder het motto When Holland meets Canada openden twee topmodellen - de Nederlandse Doutzen Kroes en de Canadese Winnie Harlow - de deuren in aanwezigheid van ruim 800 gasten. Aan de opening ging een besloten diner vooraf met hoofdredacteuren van mode- en lifestyle media, influencers en BN'ers. En in Nacarat, het rooftoprestaurant van Ron Blaauw in Hudson's Bay, werd tot diep in de nacht doorgefeest.
AMSTERDAM LIGHT FESTIVALAMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Coebergh verzorgt sinds de tweede editie de nationale en internationale PR van dit inmiddels zeer bekende en gewaardeerde evenement. Tijdens de donkere wintermaanden verlichten tientallen kunstwerken de historische binnenstad van Amsterdam. Onbetwist hoogtepunt van de afgelopen editie was de deelname van Chinese kunstenaar en activist Ai Weiwei. Exclusief voor het festival ontwierp hij het 6,5 kilometer lange kunstwerk thinline, waarmee hij het onderwerp ‘grenzen’ ter discussie stelt. En dat bleef niet onopgemerkt door de (inter)nationale media. Het was een prachtige invalshoek voor nog meer aandacht voor het festival. Maar er zijn ieder jaar ook voldoende andere interessante invalshoeken om het lichtfestival mee te belichten. En ook fotografisch is het natuurlijk een ijzersterk concept. Op social media gaat het dan ook ieder jaar helemaal los.

HUDSON'S BAY

Een goed voorbeeld van overall account management op het gebied van communicatie. Vanaf het prille begin van Hudson’s Bay in Nederland verzorgt Coebergh de lifestyle PR voor dit Canadese retailconcept. Van de aankondiging van de komst van Hudson’s Bay naar Nederland, inclusief feestelijke introductie party, de wervingscampagne voor personeel, de hard hat bijeenkomsten in de verschillende panden tot en met de bekendmaking van het merkportfolio. Ook bij de grootse feestelijke opening van het pand aan het Amsterdamse Rokin waren wij intensief betrokken. Meedenken over het concept van het event, de pers- en gastenlijst, VIP-begeleiding tijdens de avond. Onder het motto When Holland meets Canada openden twee topmodellen - de Nederlandse Doutzen Kroes en de Canadese Winnie Harlow - de deuren in aanwezigheid van ruim 800 gasten. Aan de opening ging een besloten diner vooraf met hoofdredacteuren van mode- en lifestyle media, influencers en BN'ers. En in Nacarat, het rooftoprestaurant van Ron Blaauw in Hudson's Bay, werd tot diep in de nacht doorgefeest.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Coebergh verzorgt sinds de tweede editie de nationale en internationale PR van dit inmiddels zeer bekende en gewaardeerde evenement. Tijdens de donkere wintermaanden verlichten tientallen kunstwerken de historische binnenstad van Amsterdam. Onbetwist hoogtepunt van de afgelopen editie was de deelname van Chinese kunstenaar en activist Ai Weiwei. Exclusief voor het festival ontwierp hij het 6,5 kilometer lange kunstwerk thinline, waarmee hij het onderwerp ‘grenzen’ ter discussie stelt. En dat bleef niet onopgemerkt door de (inter)nationale media. Het was een prachtige invalshoek voor nog meer aandacht voor het festival. Maar er zijn ieder jaar ook voldoende andere interessante invalshoeken om het lichtfestival mee te belichten. En ook fotografisch is het natuurlijk een ijzersterk concept. Op social media gaat het dan ook ieder jaar helemaal los.
ZALANDOZALANDO

ZALANDO

Zalando, marktleider in de online retail, is er voor iedereen. In nagenoeg iedere maat en stijl kan voor de pers zowel online als via de showroom uitleenmateriaal geregeld worden. Dat levert een hoop exposure op. Door dit actieve showroombeleid staat Zalando in bijna ieder medium. De recente samenwerking met Viktor&Rolf – die speciaal voor Zalando uit hun overstock is ontwikkeld – toont het leadership van Zalando op het gebied van sustainability, fashion en ondernemerschap.

HUDSON'S BAY

Een goed voorbeeld van overall account management op het gebied van communicatie. Vanaf het prille begin van Hudson’s Bay in Nederland verzorgt Coebergh de lifestyle PR voor dit Canadese retailconcept. Van de aankondiging van de komst van Hudson’s Bay naar Nederland, inclusief feestelijke introductie party, de wervingscampagne voor personeel, de hard hat bijeenkomsten in de verschillende panden tot en met de bekendmaking van het merkportfolio. Ook bij de grootse feestelijke opening van het pand aan het Amsterdamse Rokin waren wij intensief betrokken. Meedenken over het concept van het event, de pers- en gastenlijst, VIP-begeleiding tijdens de avond. Onder het motto When Holland meets Canada openden twee topmodellen - de Nederlandse Doutzen Kroes en de Canadese Winnie Harlow - de deuren in aanwezigheid van ruim 800 gasten. Aan de opening ging een besloten diner vooraf met hoofdredacteuren van mode- en lifestyle media, influencers en BN'ers. En in Nacarat, het rooftoprestaurant van Ron Blaauw in Hudson's Bay, werd tot diep in de nacht doorgefeest.

AMSTERDAM LIGHT FESTIVAL

Coebergh verzorgt sinds de tweede editie de nationale en internationale PR van dit inmiddels zeer bekende en gewaardeerde evenement. Tijdens de donkere wintermaanden verlichten tientallen kunstwerken de historische binnenstad van Amsterdam. Onbetwist hoogtepunt van de afgelopen editie was de deelname van Chinese kunstenaar en activist Ai Weiwei. Exclusief voor het festival ontwierp hij het 6,5 kilometer lange kunstwerk thinline, waarmee hij het onderwerp ‘grenzen’ ter discussie stelt. En dat bleef niet onopgemerkt door de (inter)nationale media. Het was een prachtige invalshoek voor nog meer aandacht voor het festival. Maar er zijn ieder jaar ook voldoende andere interessante invalshoeken om het lichtfestival mee te belichten. En ook fotografisch is het natuurlijk een ijzersterk concept. Op social media gaat het dan ook ieder jaar helemaal los.

ZALANDO

Zalando, marktleider in de online retail, is er voor iedereen. In nagenoeg iedere maat en stijl kan voor de pers zowel online als via de showroom uitleenmateriaal geregeld worden. Dat levert een hoop exposure op. Door dit actieve showroombeleid staat Zalando in bijna ieder medium. De recente samenwerking met Viktor&Rolf – die speciaal voor Zalando uit hun overstock is ontwikkeld – toont het leadership van Zalando op het gebied van sustainability, fashion en ondernemerschap.
Edwin Oudshoorn CoutureEdwin Oudshoorn Couture

Edwin Oudshoorn Couture

De wereld van Edwin Oudshoorn is er een van betoverende creaties. In zijn werk combineert hij luxe stoffen, zoals fragiel kant en vloeiende zijde, met details als parels, pailletten en 3D-geprinte details in goud en zilver. Edwins ontwerpen zijn niet alleen op de catwalk te bewonderen, maar ook in het theater en in diverse musea, waaronder het Rijksmuseum. Daarnaast ontwerpt hij voor particulieren, zoals zijn collectie White - een fenomenale studie in wit. 'Sprookjesachtig' is een woord dat vaak valt als het over Edwin Oudshoorns Couture gaat. Coebergh PR houdt van feiten, maar soms ook van sprookjes. We vinden het daarom geweldig dat we hem al sinds 2013 mogen ondersteunen.

ZALANDO

Zalando, marktleider in de online retail, is er voor iedereen. In nagenoeg iedere maat en stijl kan voor de pers zowel online als via de showroom uitleenmateriaal geregeld worden. Dat levert een hoop exposure op. Door dit actieve showroombeleid staat Zalando in bijna ieder medium. De recente samenwerking met Viktor&Rolf – die speciaal voor Zalando uit hun overstock is ontwikkeld – toont het leadership van Zalando op het gebied van sustainability, fashion en ondernemerschap.

Edwin Oudshoorn Couture

De wereld van Edwin Oudshoorn is er een van betoverende creaties. In zijn werk combineert hij luxe stoffen, zoals fragiel kant en vloeiende zijde, met details als parels, pailletten en 3D-geprinte details in goud en zilver. Edwins ontwerpen zijn niet alleen op de catwalk te bewonderen, maar ook in het theater en in diverse musea, waaronder het Rijksmuseum. Daarnaast ontwerpt hij voor particulieren, zoals zijn collectie White - een fenomenale studie in wit. 'Sprookjesachtig' is een woord dat vaak valt als het over Edwin Oudshoorns Couture gaat. Coebergh PR houdt van feiten, maar soms ook van sprookjes. We vinden het daarom geweldig dat we hem al sinds 2013 mogen ondersteunen.

ELBPHILHARMONIEELBPHILHARMONIE

ELBPHILHARMONIE

Met zijn opvallende architectuur symboliseert dit fotogenieke cultuurpaleis met drie concertzalen, een hotel en een openbare plaza, de ruwheid en de schoonheid van de stad Hamburg. Het nieuwe thuis van de Elbphilharmonie - dat maar liefst 110 meter boven de rivier de Elbe de lucht in reikt - is in korte tijd uitgegroeid tot één van de meest bezochte locaties in Duitsland. Coebergh verzorgde de PR voor de opening van deze landmark van Hamburg in Nederland.
HONIGHONIG

HONIG

Als feestelijke afsluiting van de bewustwordingscampagne #samenaantafel organiseerden wij voor Honig een bijzonder diner in de loods van de Voedselbank Amsterdam. Het feestmaal was (uiteraard) bereid met Honig producten. Want wie jarig is trakteert! Net zoals het oer-Hollandse (inmiddels 150 jaar oude) merk als onderdeel van de campagne de voedselbanken 1.2 miljoen extra maaltijden heeft gedoneerd. Voedselbank-ambassadeur René Froger was de gastheer van de avond. Een intieme groep genodigden genoot van optredens van onder andere Lange Frans, de PoetryPusher en de Bijlmer Steelband in deze speciale setting. Hartverwarmend dat we hebben mogen bijdragen aan deze bijzondere avond en bewustwordingscampagne over armoede in Nederland. (En ja, ook publicitair en qua branding heeft deze campagne Honig veel opgeleverd. Maar dat was nog niet eens het belangrijkste!)

ELBPHILHARMONIE

Met zijn opvallende architectuur symboliseert dit fotogenieke cultuurpaleis met drie concertzalen, een hotel en een openbare plaza, de ruwheid en de schoonheid van de stad Hamburg. Het nieuwe thuis van de Elbphilharmonie - dat maar liefst 110 meter boven de rivier de Elbe de lucht in reikt - is in korte tijd uitgegroeid tot één van de meest bezochte locaties in Duitsland. Coebergh verzorgde de PR voor de opening van deze landmark van Hamburg in Nederland.

HONIG

Als feestelijke afsluiting van de bewustwordingscampagne #samenaantafel organiseerden wij voor Honig een bijzonder diner in de loods van de Voedselbank Amsterdam. Het feestmaal was (uiteraard) bereid met Honig producten. Want wie jarig is trakteert! Net zoals het oer-Hollandse (inmiddels 150 jaar oude) merk als onderdeel van de campagne de voedselbanken 1.2 miljoen extra maaltijden heeft gedoneerd. Voedselbank-ambassadeur René Froger was de gastheer van de avond. Een intieme groep genodigden genoot van optredens van onder andere Lange Frans, de PoetryPusher en de Bijlmer Steelband in deze speciale setting. Hartverwarmend dat we hebben mogen bijdragen aan deze bijzondere avond en bewustwordingscampagne over armoede in Nederland. (En ja, ook publicitair en qua branding heeft deze campagne Honig veel opgeleverd. Maar dat was nog niet eens het belangrijkste!)

Edwin Oudshoorn Couture

De wereld van Edwin Oudshoorn is er een van betoverende creaties. In zijn werk combineert hij luxe stoffen, zoals fragiel kant en vloeiende zijde, met details als parels, pailletten en 3D-geprinte details in goud en zilver. Edwins ontwerpen zijn niet alleen op de catwalk te bewonderen, maar ook in het theater en in diverse musea, waaronder het Rijksmuseum. Daarnaast ontwerpt hij voor particulieren, zoals zijn collectie White - een fenomenale studie in wit. 'Sprookjesachtig' is een woord dat vaak valt als het over Edwin Oudshoorns Couture gaat. Coebergh PR houdt van feiten, maar soms ook van sprookjes. We vinden het daarom geweldig dat we hem al sinds 2013 mogen ondersteunen.

ELBPHILHARMONIE

Met zijn opvallende architectuur symboliseert dit fotogenieke cultuurpaleis met drie concertzalen, een hotel en een openbare plaza, de ruwheid en de schoonheid van de stad Hamburg. Het nieuwe thuis van de Elbphilharmonie - dat maar liefst 110 meter boven de rivier de Elbe de lucht in reikt - is in korte tijd uitgegroeid tot één van de meest bezochte locaties in Duitsland. Coebergh verzorgde de PR voor de opening van deze landmark van Hamburg in Nederland.

HONIG

Als feestelijke afsluiting van de bewustwordingscampagne #samenaantafel organiseerden wij voor Honig een bijzonder diner in de loods van de Voedselbank Amsterdam. Het feestmaal was (uiteraard) bereid met Honig producten. Want wie jarig is trakteert! Net zoals het oer-Hollandse (inmiddels 150 jaar oude) merk als onderdeel van de campagne de voedselbanken 1.2 miljoen extra maaltijden heeft gedoneerd. Voedselbank-ambassadeur René Froger was de gastheer van de avond. Een intieme groep genodigden genoot van optredens van onder andere Lange Frans, de PoetryPusher en de Bijlmer Steelband in deze speciale setting. Hartverwarmend dat we hebben mogen bijdragen aan deze bijzondere avond en bewustwordingscampagne over armoede in Nederland. (En ja, ook publicitair en qua branding heeft deze campagne Honig veel opgeleverd. Maar dat was nog niet eens het belangrijkste!)
  • Felix Guttmann

    Felix Guttmann
    Founder Canal Company

    “Coebergh in 6 woorden: hartelijk, meedenkend, effectief, flexibel, ambitieus en professioneel”

  • Bob Stehmann

    Bob Stehmann
    Chief Marketing Officer a.s.r.

    “Ik werk graag samen met Gervaise en Sjoerd. Ze adviseren mij, introduceren mij bij boeiende en gedreven mensen en ik kan ze vertrouwen. Dat laatste is wat mij betreft cruciaal in de samenwerking met journalisten.”

  • Birgit Kamp

    Birgit Kamp
    Communications Director North West Europe Tetra Pak

    “De samenwerking met Coebergh kenmerkt zich na al die jaren nog steeds door nauwe betrokkenheid bij de business en out-of-the-box denken. Door de stap te maken naar de klanten van onze klanten weet Coebergh voorstellen te ontwikkelen die een multistakeholder aanpak hebben en naast publicaties ook bijdragen aan het bouwen van nieuwe connecties, zowel fysiek als online. Daarmee blijft Coebergh innoveren met oog voor werkwijzen die passen bij Tetra Pak. ”

  • Jeroen Everaert

    Jeroen Everaert
    Founder Mothership

    “Vanaf het begin van de samenwerking levert Coebergh resultaten die boven onze verwachtingen liggen. In kwantiteit en kwaliteit. Coebergh scoort voor ons in de pers en is voor Mothership een extra toegevoegde waarde vanwege haar uitgebreide, relevante netwerk en de actieve rol die ze vervult in het koppelen van Mothership aan interessante (zakelijke) partijen.”

  • Raja Felgata

    Raja Felgata
    Chief Editor De Kleurrijke Top 100

    “Coebergh heeft veel betekend voor mij en De Kleurrijke Top 100: kennis, kunde en oprechtheid. ”

  • Huib Boissevain

    Huib Boissevain
    Founder-Director Annexum

    “We zien Coebergh als een partner. Al jaren. Of het nu gaat om interviews en columns over relevante onderwerpen bij relevante media of om strategisch advies bij moeilijke communicatiemomenten. Bovendien zijn ze altijd bereikbaar en beschikbaar als het nodig is.”

  • Patrick de Greve

    Patrick de Greve
    Director Vlerick Business School

    “Sedert een paar jaar hebben we een pragmatisch en zeer vruchtbare samenwerking op vlak van communicatie aanpak en PR met Coebergh. Ze slagen er steeds in om de juiste focus te leggen in ons verhaal en vooral om ons unieke DNA op een authentieke wijze neer te zetten. Onze proffen en executives ervaren deze samenwerking als vanzelfsprekend, wat het niet is. Het is een internationale partnership met impact. ”

  • Justus Bruns

    Justus Bruns
    Artist & Designer

    “Het fijne van Coebergh is dat het met veel wijsheid, een gezonde dosis onderbuikgevoel (gut feeling) en zorg opereert. In essentie is het een persoonlijk bureau met een groot hart voor kunst, mensen en cultuur.”

  • Karin Swerink

    Karin Swerink
    Chief Editor VOGUE NL

    “Coebergh is hardwerkend, betrouwbaar, opbouwend kritisch en heeft een fenomenaal netwerk. ”

  • Marian Spier

    Marian Spier
    Entrepreneur, vice-chairman TEDxAmsterdam & founder TEDxAmsterdamWomen

    “Bij Coebergh krijg je waar voor je geld. Dat weet ik uit ervaring. Het team is professioneel, daadkrachtig, kijkt mee met een kritische blik om er voor te zorgen dat de kwaliteit wordt geborgd. ”

  • Annemarie van Gerrevink

    Annemarie van Gerrevink
    Madame PUP

    “Gervaise is een vakvrouw met een top team, waarmee ik met Pup met veel plezier al menigmaal heb samengewerkt. Ik vind Coebergh een zeer betrouwbaar bureau, de ervaring druipt er vanaf. ”

Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

CONTACT

contact@coebergh.nl
+31 20 470 87 87
24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

Leidsegracht 38-40
1016 CM  Amsterdam
Nederland

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram