CLIENTS

Een selectie van opdrachtgevers:

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

FrieslandCampina

De producten van zuivelproducent FrieslandCampina staan bij miljoenen gezinnen op tafel. De oer-Hollandse multinational levert producten als melk, babyvoeding, kaas en yoghurt over de hele wereld. Met plezier verzorgt Coebergh de PR. Wij brengen nieuwe lanceringen van merken als Mona, Campina, Optimel en Vifit onder de aandacht van consumenten. Daarnaast organiseren wij voor Campina grote PR-events als de Eerste Lentedag - als de koeien voor het eerst in het seizoen de weide betreden - en de Campina Open Boerderijdagen.

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

FrieslandCampina

De producten van zuivelproducent FrieslandCampina staan bij miljoenen gezinnen op tafel. De oer-Hollandse multinational levert producten als melk, babyvoeding, kaas en yoghurt over de hele wereld. Met plezier verzorgt Coebergh de PR. Wij brengen nieuwe lanceringen van merken als Mona, Campina, Optimel en Vifit onder de aandacht van consumenten. Daarnaast organiseren wij voor Campina grote PR-events als de Eerste Lentedag - als de koeien voor het eerst in het seizoen de weide betreden - en de Campina Open Boerderijdagen.
ASRASR

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Rituals

Onze viral videocampagne voor Rituals Cosmetics is een prijswinnaar. Samen met VERTOV digital storytelling, ons zusterbureau, ontwikkelde Coebergh een internationale lanceringscampagne voor de productlijn Laughing Buddha. Resultaten: ruim 9 miljoen views (YouTube en andere online videokanalen), ruim 3.000 foto’s en smiles online gedeeld, ruim 25.000 nieuwe Facebook fans en meer dan 75.000 bestellingen voor de Laughing Buddha cadeauset. De campagne, waarmee we een prestigieuze Gold SABRE Award wonnen, trok zowel online, in print als op TV enorme aandacht, waaronder zelfs featured items in prime-time programma’s in Japan, Duitsland en Israël. Daarnaast veel brand awareness en word-of-mouth op verschillende social media kanalen. Lach met ons mee en bekijk de video!

FrieslandCampina

De producten van zuivelproducent FrieslandCampina staan bij miljoenen gezinnen op tafel. De oer-Hollandse multinational levert producten als melk, babyvoeding, kaas en yoghurt over de hele wereld. Met plezier verzorgt Coebergh de PR. Wij brengen nieuwe lanceringen van merken als Mona, Campina, Optimel en Vifit onder de aandacht van consumenten. Daarnaast organiseren wij voor Campina grote PR-events als de Eerste Lentedag - als de koeien voor het eerst in het seizoen de weide betreden - en de Campina Open Boerderijdagen.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

Ralph Lauren

De grootste Ralph Lauren outlet van Europa staat in Batavia Stad Fashion Outlet. Meer dan 1200 m2 kleding en accessories voor mannen, vrouwen en kinderen. De opening van deze locatie, zomer 2015, is dan ook groots gevierd. De mooiste modellen… de beste cateraar… een fijne gastenlijst. En mede door onze samenwerking met een aantal toonaangevende online media was het ook qua exposure een groot succes.

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

Ralph Lauren

De grootste Ralph Lauren outlet van Europa staat in Batavia Stad Fashion Outlet. Meer dan 1200 m2 kleding en accessories voor mannen, vrouwen en kinderen. De opening van deze locatie, zomer 2015, is dan ook groots gevierd. De mooiste modellen… de beste cateraar… een fijne gastenlijst. En mede door onze samenwerking met een aantal toonaangevende online media was het ook qua exposure een groot succes.

DE KRACHT VAN EEN POSTER

Een week na de aanslag in Parijs publiceerde De Telegraaf over een middelbare school waar een affaire rondom een door een leraar opgehangen Charlie Hebdo-poster zou spelen. We zijn door de school benaderd voor advies en direct aan de slag gegaan. Ons credo in crisis-PR is en blijft: wees snel met de feiten en terughoudend met beschuldigingen of meningen. Zoals vaker in een crisis waren de emoties stevig, aan alle kanten. Ook de media namen stelling. Met de school is een kernboodschap geformuleerd waarmee de leiding proactief en helder de eigen positie kon toelichten. Door deze boodschap consistent naar iedereen uit te dragen, was de zaak vrij snel weer onder controle.

Coebergh 24/7 in case of crisis: +31 6 22210087

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze natuurlijk al van het enorme kunstwerk op het plafond van de Rotterdamse Markthal. En het is een feest nu aangehaakt te zijn bij nieuwe spraakmakende projecten. Zo is in maart 2016 het 'Dobberend Bos' officieel geopend. Of beter gezegd, te water gelaten. Het project kreeg enorm veel aandacht, ook buiten onze landsgrenzen; van Associated Press tot de Canadese krant Toronto Star en het Franse acht uur journaal. De ambitie van Mothership om kunst naar de mensen toe te brengen, en meerwaarde te geven aan openbare en publieke ruimtes, blijkt ook uit vele andere projecten zoals de 'Amsterdam Oersoep' in de Damrak Passage in Amsterdam die naar verwachting najaar 2016 wordt opgeleverd.

Ralph Lauren

De grootste Ralph Lauren outlet van Europa staat in Batavia Stad Fashion Outlet. Meer dan 1200 m2 kleding en accessories voor mannen, vrouwen en kinderen. De opening van deze locatie, zomer 2015, is dan ook groots gevierd. De mooiste modellen… de beste cateraar… een fijne gastenlijst. En mede door onze samenwerking met een aantal toonaangevende online media was het ook qua exposure een groot succes.

COSMO HAIRSTYLING

Hair Aware. Dat is het uitgangspunt van het vernieuwde Cosmo Hairstyling (onderdeel van Wave International). Zo krijgen de salons van deze kappersformule een gloednieuw interieur, en zijn er diverse nieuwe services zoals de Cosmo Touch-up (15 minuten behandeling) en de Cosmo Express (topkapper op locatie). Ook worden er in rap tempo nieuwe kapperszaken geopend zoals op de Amsterdamse Zuidas. En wij? Wij doen de Brand Aware!

KONINKLIJKE AUPING

Het international expanderende Koninklijke Auping uit Deventer draagt al meer dan 125 jaar bij aan een goede nachtrust. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal. Coebergh ondersteunt Auping met een full service PR-aanpak: van de opening van een duurzame productielocatie en de lancering van een nieuw model bed tot aan de communicatie rondom de samenwerking met de Nederlandse topontwerper Jan Taminiau. Dit levert een breed palet aan publiciteit op. Van RTL Boulevard tot De Telegraaf en Elle Decoration – Auping is ‘all over the news’.

COSMO HAIRSTYLING

Hair Aware. Dat is het uitgangspunt van het vernieuwde Cosmo Hairstyling (onderdeel van Wave International). Zo krijgen de salons van deze kappersformule een gloednieuw interieur, en zijn er diverse nieuwe services zoals de Cosmo Touch-up (15 minuten behandeling) en de Cosmo Express (topkapper op locatie). Ook worden er in rap tempo nieuwe kapperszaken geopend zoals op de Amsterdamse Zuidas. En wij? Wij doen de Brand Aware!

KONINKLIJKE AUPING

Het international expanderende Koninklijke Auping uit Deventer draagt al meer dan 125 jaar bij aan een goede nachtrust. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal. Coebergh ondersteunt Auping met een full service PR-aanpak: van de opening van een duurzame productielocatie en de lancering van een nieuw model bed tot aan de communicatie rondom de samenwerking met de Nederlandse topontwerper Jan Taminiau. Dit levert een breed palet aan publiciteit op. Van RTL Boulevard tot De Telegraaf en Elle Decoration – Auping is ‘all over the news’.

LYPPENS

De Amsterdamse juwelier in de Langebrugsteeg is een begrip in Nederland en zelfs daarbuiten. Het familiebedrijf (sinds 1959) koopt, verkoopt, repareert, taxeert en ontwerpt de meest prachtige juwelen en tafelzilver in een heerlijk authentieke omgeving. Van de klassieke beauty tot girl next door: iedereen met waardering voor ‘het sieraad’, tijdloze schoonheid en vakmanschap vindt de weg naar deze ‘hidden gem’ en is er van harte welkom. Aan ons om de rijke verscheidenheid van de collectie via de diverse media onder de aandacht te brengen.

COSMO HAIRSTYLING

Hair Aware. Dat is het uitgangspunt van het vernieuwde Cosmo Hairstyling (onderdeel van Wave International). Zo krijgen de salons van deze kappersformule een gloednieuw interieur, en zijn er diverse nieuwe services zoals de Cosmo Touch-up (15 minuten behandeling) en de Cosmo Express (topkapper op locatie). Ook worden er in rap tempo nieuwe kapperszaken geopend zoals op de Amsterdamse Zuidas. En wij? Wij doen de Brand Aware!

KONINKLIJKE AUPING

Het international expanderende Koninklijke Auping uit Deventer draagt al meer dan 125 jaar bij aan een goede nachtrust. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal. Coebergh ondersteunt Auping met een full service PR-aanpak: van de opening van een duurzame productielocatie en de lancering van een nieuw model bed tot aan de communicatie rondom de samenwerking met de Nederlandse topontwerper Jan Taminiau. Dit levert een breed palet aan publiciteit op. Van RTL Boulevard tot De Telegraaf en Elle Decoration – Auping is ‘all over the news’.

LYPPENS

De Amsterdamse juwelier in de Langebrugsteeg is een begrip in Nederland en zelfs daarbuiten. Het familiebedrijf (sinds 1959) koopt, verkoopt, repareert, taxeert en ontwerpt de meest prachtige juwelen en tafelzilver in een heerlijk authentieke omgeving. Van de klassieke beauty tot girl next door: iedereen met waardering voor ‘het sieraad’, tijdloze schoonheid en vakmanschap vindt de weg naar deze ‘hidden gem’ en is er van harte welkom. Aan ons om de rijke verscheidenheid van de collectie via de diverse media onder de aandacht te brengen.

OSO COUTURE

Als een van de weinige couturiers in Nederland beheerst Achmed Oso, de man achter Oso Couture, alle stadia van het ontwerpvak. Zijn stijl laat zich omschrijven als elegant en draagbaar. Zijn Couture High Tea voor modestylisten en -journalisten in het Amsterdamse Tassenmuseum toonde avondkleding, bruidsjurken en casual chic outfits die allemaal het vrouwelijke lichaam zeer stijlvol accentueren.

LYPPENS

De Amsterdamse juwelier in de Langebrugsteeg is een begrip in Nederland en zelfs daarbuiten. Het familiebedrijf (sinds 1959) koopt, verkoopt, repareert, taxeert en ontwerpt de meest prachtige juwelen en tafelzilver in een heerlijk authentieke omgeving. Van de klassieke beauty tot girl next door: iedereen met waardering voor ‘het sieraad’, tijdloze schoonheid en vakmanschap vindt de weg naar deze ‘hidden gem’ en is er van harte welkom. Aan ons om de rijke verscheidenheid van de collectie via de diverse media onder de aandacht te brengen.

OSO COUTURE

Als een van de weinige couturiers in Nederland beheerst Achmed Oso, de man achter Oso Couture, alle stadia van het ontwerpvak. Zijn stijl laat zich omschrijven als elegant en draagbaar. Zijn Couture High Tea voor modestylisten en -journalisten in het Amsterdamse Tassenmuseum toonde avondkleding, bruidsjurken en casual chic outfits die allemaal het vrouwelijke lichaam zeer stijlvol accentueren.

De Amersfoortse

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde begin 2014 het crowdfundingsplatform doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek. Bijzonder aan doorgaan.nl is dat De Amersfoortse zelf actief mee investeert in kansrijke ideeën - op basis van likes & shares. Daarvoor is maar liefst 2 miljoen euro beschikbaar. De campagne doorgaan.nl wist al in de eerste drie maanden maar liefst zeven ondernemers succesvol te ondersteunen. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. Coebergh heeft gedurende de crowdfundcampagnes gezorgd dat de ondernemers en hun verhalen zichtbaar werden in de media.

TOT ZOVER

Het Nederlandse Uitvaart Museum exposeert een tentoonstelling van levensbelang. Over het beladen onderwerp zelfmoord, bedoeld om het taboe hier omheen te doorbreken. Coebergh verzorgde de perscontacten: Al ruim voor de opening laaide in landelijke media de discussie stevig op. Met succes: minister Edith Schippers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport opende de tentoonstelling en maakte hier bekend 3,2 miljoen euro vrij te maken voor meer onderzoek naar zelfdoding.

De Amersfoortse

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde begin 2014 het crowdfundingsplatform doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek. Bijzonder aan doorgaan.nl is dat De Amersfoortse zelf actief mee investeert in kansrijke ideeën - op basis van likes & shares. Daarvoor is maar liefst 2 miljoen euro beschikbaar. De campagne doorgaan.nl wist al in de eerste drie maanden maar liefst zeven ondernemers succesvol te ondersteunen. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. Coebergh heeft gedurende de crowdfundcampagnes gezorgd dat de ondernemers en hun verhalen zichtbaar werden in de media.

TOT ZOVER

Het Nederlandse Uitvaart Museum exposeert een tentoonstelling van levensbelang. Over het beladen onderwerp zelfmoord, bedoeld om het taboe hier omheen te doorbreken. Coebergh verzorgde de perscontacten: Al ruim voor de opening laaide in landelijke media de discussie stevig op. Met succes: minister Edith Schippers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport opende de tentoonstelling en maakte hier bekend 3,2 miljoen euro vrij te maken voor meer onderzoek naar zelfdoding.

OSO COUTURE

Als een van de weinige couturiers in Nederland beheerst Achmed Oso, de man achter Oso Couture, alle stadia van het ontwerpvak. Zijn stijl laat zich omschrijven als elegant en draagbaar. Zijn Couture High Tea voor modestylisten en -journalisten in het Amsterdamse Tassenmuseum toonde avondkleding, bruidsjurken en casual chic outfits die allemaal het vrouwelijke lichaam zeer stijlvol accentueren.

De Amersfoortse

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde begin 2014 het crowdfundingsplatform doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek. Bijzonder aan doorgaan.nl is dat De Amersfoortse zelf actief mee investeert in kansrijke ideeën - op basis van likes & shares. Daarvoor is maar liefst 2 miljoen euro beschikbaar. De campagne doorgaan.nl wist al in de eerste drie maanden maar liefst zeven ondernemers succesvol te ondersteunen. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. Coebergh heeft gedurende de crowdfundcampagnes gezorgd dat de ondernemers en hun verhalen zichtbaar werden in de media.

TOT ZOVER

Het Nederlandse Uitvaart Museum exposeert een tentoonstelling van levensbelang. Over het beladen onderwerp zelfmoord, bedoeld om het taboe hier omheen te doorbreken. Coebergh verzorgde de perscontacten: Al ruim voor de opening laaide in landelijke media de discussie stevig op. Met succes: minister Edith Schippers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport opende de tentoonstelling en maakte hier bekend 3,2 miljoen euro vrij te maken voor meer onderzoek naar zelfdoding.

MARINA RINALDI

Het Italiaanse Marina Rinaldi, onderdeel van de Max Mara Fashion Group, biedt elegante en stijlvolle looks voor 'curvy women' vanaf maat 42. Bij de start van onze samenwerking in 2013 bleek het realiseren van media aandacht voor een merk met deze doelgroep een uitdaging. Prachtige mode, maar verscholen achter een onnodig taboe. Langzaam maar zeker - na een mooi evenement en een aanpak met fluwelen handschoenen - merken wij een omslag in de perceptie over curvyness in het algemeen en Marina Rinaldi in het bijzonder. Lees de media er maar op na :-). En daar zijn we niet alleen vakmatig trots op. Wij zien het ook als maatschappelijk zeer relevant om een meer realistisch beeld te schetsen in een wereld waarin een superslank (lees ongezond) lijf nog steeds door velen als het schoonheidsideaal wordt gepercipieerd.

AMSTERDAMS FONDS VOOR DE KUNST

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK) reikt jaarlijks de Amsterdamprijs voor de Kunst uit, de belangrijkste kunstprijs van de stad. De prijs wordt toegekend aan drie kunstenaars of instellingen die een bijzondere bijdrage leveren aan de artistieke veelzijdigheid van de stad. Coebergh Communicatie & PR was, op interim-basis, verantwoordelijk voor de communicatie rondom de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Zo onderhielden wij het contact met de pers en hielpen we bij de organisatie van de feestelijke uitreiking die in Het Compagnietheater plaatsvond. Overigens, Splendor, Renzo Martens, Ivo van Hove en Jan Versweyveld zijn de winnaars van de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. De jury roemt de winnaars om het feit dat zij met hun kunst grenzen doorbreken, hun eigen weg gaan en op volstrekt eigen wijze reflecteren.

MARINA RINALDI

Het Italiaanse Marina Rinaldi, onderdeel van de Max Mara Fashion Group, biedt elegante en stijlvolle looks voor 'curvy women' vanaf maat 42. Bij de start van onze samenwerking in 2013 bleek het realiseren van media aandacht voor een merk met deze doelgroep een uitdaging. Prachtige mode, maar verscholen achter een onnodig taboe. Langzaam maar zeker - na een mooi evenement en een aanpak met fluwelen handschoenen - merken wij een omslag in de perceptie over curvyness in het algemeen en Marina Rinaldi in het bijzonder. Lees de media er maar op na :-). En daar zijn we niet alleen vakmatig trots op. Wij zien het ook als maatschappelijk zeer relevant om een meer realistisch beeld te schetsen in een wereld waarin een superslank (lees ongezond) lijf nog steeds door velen als het schoonheidsideaal wordt gepercipieerd.

AMSTERDAMS FONDS VOOR DE KUNST

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK) reikt jaarlijks de Amsterdamprijs voor de Kunst uit, de belangrijkste kunstprijs van de stad. De prijs wordt toegekend aan drie kunstenaars of instellingen die een bijzondere bijdrage leveren aan de artistieke veelzijdigheid van de stad. Coebergh Communicatie & PR was, op interim-basis, verantwoordelijk voor de communicatie rondom de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Zo onderhielden wij het contact met de pers en hielpen we bij de organisatie van de feestelijke uitreiking die in Het Compagnietheater plaatsvond. Overigens, Splendor, Renzo Martens, Ivo van Hove en Jan Versweyveld zijn de winnaars van de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. De jury roemt de winnaars om het feit dat zij met hun kunst grenzen doorbreken, hun eigen weg gaan en op volstrekt eigen wijze reflecteren.

OUDE KERK

Het oudste gebouw van Amsterdam, de Oude Kerk, is niet meer uitsluitend als godshuis in gebruik. Tegenwoordig presenteren toonaangevende kunstenaars hier hun visie, verhalen en inspiratie. Dit werkt voor alle betrokkenen heel natuurlijk omdat kerken een natuurlijke habitat voor dialoog en beschouwing zijn. Aan Coebergh de taak om dit bij een groot publiek voor het voetlicht te brengen. Zo genereerden wij veel publiciteit voor spraakmakende projecten als de videokunst van Tony Oursler, het panoramaterras van Taturo Atzu en de geometrische, kinetische sculpturen van de Nederlandse kunstenares Germaine Kruip.

MARINA RINALDI

Het Italiaanse Marina Rinaldi, onderdeel van de Max Mara Fashion Group, biedt elegante en stijlvolle looks voor 'curvy women' vanaf maat 42. Bij de start van onze samenwerking in 2013 bleek het realiseren van media aandacht voor een merk met deze doelgroep een uitdaging. Prachtige mode, maar verscholen achter een onnodig taboe. Langzaam maar zeker - na een mooi evenement en een aanpak met fluwelen handschoenen - merken wij een omslag in de perceptie over curvyness in het algemeen en Marina Rinaldi in het bijzonder. Lees de media er maar op na :-). En daar zijn we niet alleen vakmatig trots op. Wij zien het ook als maatschappelijk zeer relevant om een meer realistisch beeld te schetsen in een wereld waarin een superslank (lees ongezond) lijf nog steeds door velen als het schoonheidsideaal wordt gepercipieerd.

AMSTERDAMS FONDS VOOR DE KUNST

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK) reikt jaarlijks de Amsterdamprijs voor de Kunst uit, de belangrijkste kunstprijs van de stad. De prijs wordt toegekend aan drie kunstenaars of instellingen die een bijzondere bijdrage leveren aan de artistieke veelzijdigheid van de stad. Coebergh Communicatie & PR was, op interim-basis, verantwoordelijk voor de communicatie rondom de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Zo onderhielden wij het contact met de pers en hielpen we bij de organisatie van de feestelijke uitreiking die in Het Compagnietheater plaatsvond. Overigens, Splendor, Renzo Martens, Ivo van Hove en Jan Versweyveld zijn de winnaars van de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. De jury roemt de winnaars om het feit dat zij met hun kunst grenzen doorbreken, hun eigen weg gaan en op volstrekt eigen wijze reflecteren.

OUDE KERK

Het oudste gebouw van Amsterdam, de Oude Kerk, is niet meer uitsluitend als godshuis in gebruik. Tegenwoordig presenteren toonaangevende kunstenaars hier hun visie, verhalen en inspiratie. Dit werkt voor alle betrokkenen heel natuurlijk omdat kerken een natuurlijke habitat voor dialoog en beschouwing zijn. Aan Coebergh de taak om dit bij een groot publiek voor het voetlicht te brengen. Zo genereerden wij veel publiciteit voor spraakmakende projecten als de videokunst van Tony Oursler, het panoramaterras van Taturo Atzu en de geometrische, kinetische sculpturen van de Nederlandse kunstenares Germaine Kruip.

PALEIS SOESTDIJK

Tot er een nieuwe, passende bestemming wordt gevonden, is Paleis Soestdijk, het voormalige woonpaleis van Prinses Juliana en Prins Bernhard, opengesteld voor het publiek. In het paleis en de prachtige omliggende Engelse landschapstuin worden nu ook nog allerlei culturele activiteiten georganiseerd – van tentoonstelling tot concert. En in 2015 konden bezoekers voor het eerst in de tuin picknicken. Tevens is het Paleis af te huren voor besloten aangelegenheden zoals huwelijken, zakelijke meetings of diners voor speciale gelegenheden. Coebergh PR is betrokken bij de communicatie rondom de mogelijkheden van en activiteiten in het Paleis.

OUDE KERK

Het oudste gebouw van Amsterdam, de Oude Kerk, is niet meer uitsluitend als godshuis in gebruik. Tegenwoordig presenteren toonaangevende kunstenaars hier hun visie, verhalen en inspiratie. Dit werkt voor alle betrokkenen heel natuurlijk omdat kerken een natuurlijke habitat voor dialoog en beschouwing zijn. Aan Coebergh de taak om dit bij een groot publiek voor het voetlicht te brengen. Zo genereerden wij veel publiciteit voor spraakmakende projecten als de videokunst van Tony Oursler, het panoramaterras van Taturo Atzu en de geometrische, kinetische sculpturen van de Nederlandse kunstenares Germaine Kruip.

PALEIS SOESTDIJK

Tot er een nieuwe, passende bestemming wordt gevonden, is Paleis Soestdijk, het voormalige woonpaleis van Prinses Juliana en Prins Bernhard, opengesteld voor het publiek. In het paleis en de prachtige omliggende Engelse landschapstuin worden nu ook nog allerlei culturele activiteiten georganiseerd – van tentoonstelling tot concert. En in 2015 konden bezoekers voor het eerst in de tuin picknicken. Tevens is het Paleis af te huren voor besloten aangelegenheden zoals huwelijken, zakelijke meetings of diners voor speciale gelegenheden. Coebergh PR is betrokken bij de communicatie rondom de mogelijkheden van en activiteiten in het Paleis.
DFSDFS

DFS

Dit Britse meubelmerk vertrouwt een belangrijk deel van haar communicatie richting de Nederlandse consument toe aan Coebergh. Onderdeel van ons werk voor DFS is de productie van het campagnemateriaal voor de Nederlandse markt. Zoals deze fotoshoot in samenwerking met interieurstylist Evelien Reich en fotograaf James Stokes, die onder andere werken voor ELLE Decoration en VT wonen.

VAN GELDER INDIAN JEWELLERY

Coebergh loves true beauty, daarom is een partij als Van Gelder Indian Jewellery een feest om voor te werken. Als internationale speler in een wel heel bijzondere niche, traditionele Indiase juwelen, heeft dit Bossche familiebedrijf in de loop van de jaren een gedegen reputatie en een uitgebreid netwerk opgebouwd. Een van de hoogtepunten uit de afgelopen periode was het eindejaarsevent in het Amsterdamse Waldorf Astoria Hotel. In een feeëriek tableau vivant, gepresenteerd door twee adembenemende modellen, sloten de juwelen van Van Gelder een unieke verbintenis met de couture van Edwin Oudshoorn. Van zoveel schoonheid krijgen wij energie, daadkracht en een grote glimlach op het gezicht.

DFS

Dit Britse meubelmerk vertrouwt een belangrijk deel van haar communicatie richting de Nederlandse consument toe aan Coebergh. Onderdeel van ons werk voor DFS is de productie van het campagnemateriaal voor de Nederlandse markt. Zoals deze fotoshoot in samenwerking met interieurstylist Evelien Reich en fotograaf James Stokes, die onder andere werken voor ELLE Decoration en VT wonen.

VAN GELDER INDIAN JEWELLERY

Coebergh loves true beauty, daarom is een partij als Van Gelder Indian Jewellery een feest om voor te werken. Als internationale speler in een wel heel bijzondere niche, traditionele Indiase juwelen, heeft dit Bossche familiebedrijf in de loop van de jaren een gedegen reputatie en een uitgebreid netwerk opgebouwd. Een van de hoogtepunten uit de afgelopen periode was het eindejaarsevent in het Amsterdamse Waldorf Astoria Hotel. In een feeëriek tableau vivant, gepresenteerd door twee adembenemende modellen, sloten de juwelen van Van Gelder een unieke verbintenis met de couture van Edwin Oudshoorn. Van zoveel schoonheid krijgen wij energie, daadkracht en een grote glimlach op het gezicht.

PALEIS SOESTDIJK

Tot er een nieuwe, passende bestemming wordt gevonden, is Paleis Soestdijk, het voormalige woonpaleis van Prinses Juliana en Prins Bernhard, opengesteld voor het publiek. In het paleis en de prachtige omliggende Engelse landschapstuin worden nu ook nog allerlei culturele activiteiten georganiseerd – van tentoonstelling tot concert. En in 2015 konden bezoekers voor het eerst in de tuin picknicken. Tevens is het Paleis af te huren voor besloten aangelegenheden zoals huwelijken, zakelijke meetings of diners voor speciale gelegenheden. Coebergh PR is betrokken bij de communicatie rondom de mogelijkheden van en activiteiten in het Paleis.

DFS

Dit Britse meubelmerk vertrouwt een belangrijk deel van haar communicatie richting de Nederlandse consument toe aan Coebergh. Onderdeel van ons werk voor DFS is de productie van het campagnemateriaal voor de Nederlandse markt. Zoals deze fotoshoot in samenwerking met interieurstylist Evelien Reich en fotograaf James Stokes, die onder andere werken voor ELLE Decoration en VT wonen.

VAN GELDER INDIAN JEWELLERY

Coebergh loves true beauty, daarom is een partij als Van Gelder Indian Jewellery een feest om voor te werken. Als internationale speler in een wel heel bijzondere niche, traditionele Indiase juwelen, heeft dit Bossche familiebedrijf in de loop van de jaren een gedegen reputatie en een uitgebreid netwerk opgebouwd. Een van de hoogtepunten uit de afgelopen periode was het eindejaarsevent in het Amsterdamse Waldorf Astoria Hotel. In een feeëriek tableau vivant, gepresenteerd door twee adembenemende modellen, sloten de juwelen van Van Gelder een unieke verbintenis met de couture van Edwin Oudshoorn. Van zoveel schoonheid krijgen wij energie, daadkracht en een grote glimlach op het gezicht.

de Bijenkorf

Een van de vele projecten die wij de afgelopen jaren voor de Bijenkorf hebben mogen doen was de opening van de Drie Dwaze Dagen 2014 door Joanna Lumley, de Britse actrice bekend door haar fenomenale rol als Patsy Stone in Absolutely Fabulous. Ze kwam ‘Patsylike’ aan in een limousine en gaf haar fans de mogelijkheid om met haar op de foto te gaan. Altijd leuk voor social media feeders. Ook pers kon uitgebreid met haar kennismaken. Met een aankondiging in de Telegraaf en vele andere prachtpublicaties kon Nederland niet meer om Joanna en de Drie Dwaze Dagen heen. PR PR PR. We love our job! (Deze campagne is overigens bekroond met zowel een Exprix als een SAN Award.)

Tumblr

Social blogging platform Tumblr lanceerde een Nederlandstalige versie en verzocht ons hierbij te assisteren. Digital storytelling agency VERTOV, ons zusterbureau, ontwikkelde een reeks van online mini-documentaires, die intieme en openhartige portretten toonden van ‘Awesome Dutch Tumblr users’, inclusief enkele zeer bekende online influentials. In plaats van zich te concentreren op het platform als ‘tech tool’, richtte de serie zich op de passie en creativiteit van haar gebruikers. Coebergh verzorgde de publiciteit en de launchparty in Jimmy Woo, met een inspirerende gastenlijst van bloggers, influentials, creatieven, journalisten en die-hard-David Karp-fans - evenals Tumblr-oprichter David Karp zelf.

de Bijenkorf

Een van de vele projecten die wij de afgelopen jaren voor de Bijenkorf hebben mogen doen was de opening van de Drie Dwaze Dagen 2014 door Joanna Lumley, de Britse actrice bekend door haar fenomenale rol als Patsy Stone in Absolutely Fabulous. Ze kwam ‘Patsylike’ aan in een limousine en gaf haar fans de mogelijkheid om met haar op de foto te gaan. Altijd leuk voor social media feeders. Ook pers kon uitgebreid met haar kennismaken. Met een aankondiging in de Telegraaf en vele andere prachtpublicaties kon Nederland niet meer om Joanna en de Drie Dwaze Dagen heen. PR PR PR. We love our job! (Deze campagne is overigens bekroond met zowel een Exprix als een SAN Award.)

Tumblr

Social blogging platform Tumblr lanceerde een Nederlandstalige versie en verzocht ons hierbij te assisteren. Digital storytelling agency VERTOV, ons zusterbureau, ontwikkelde een reeks van online mini-documentaires, die intieme en openhartige portretten toonden van ‘Awesome Dutch Tumblr users’, inclusief enkele zeer bekende online influentials. In plaats van zich te concentreren op het platform als ‘tech tool’, richtte de serie zich op de passie en creativiteit van haar gebruikers. Coebergh verzorgde de publiciteit en de launchparty in Jimmy Woo, met een inspirerende gastenlijst van bloggers, influentials, creatieven, journalisten en die-hard-David Karp-fans - evenals Tumblr-oprichter David Karp zelf.

Hermès

Sinds 2012 verzorgt Coebergh de PR voor alle prachtige geuren van Hermès. Deze opdrachtgever komt nog uit de inboedel van Begeer & Blaak, het bureau dat we destijds overnamen. Van de lancering van de sensuele parfums uit de Hermessence collectie tot de haast betoverende geuren uit de Eau des Merveilles lijn. Bijna iedere parfum - samengesteld door huisparfumeur en legende Jean Claude Ellena - is een juweel, uiteraard voor de neus maar ook voor het oog.

de Bijenkorf

Een van de vele projecten die wij de afgelopen jaren voor de Bijenkorf hebben mogen doen was de opening van de Drie Dwaze Dagen 2014 door Joanna Lumley, de Britse actrice bekend door haar fenomenale rol als Patsy Stone in Absolutely Fabulous. Ze kwam ‘Patsylike’ aan in een limousine en gaf haar fans de mogelijkheid om met haar op de foto te gaan. Altijd leuk voor social media feeders. Ook pers kon uitgebreid met haar kennismaken. Met een aankondiging in de Telegraaf en vele andere prachtpublicaties kon Nederland niet meer om Joanna en de Drie Dwaze Dagen heen. PR PR PR. We love our job! (Deze campagne is overigens bekroond met zowel een Exprix als een SAN Award.)

Tumblr

Social blogging platform Tumblr lanceerde een Nederlandstalige versie en verzocht ons hierbij te assisteren. Digital storytelling agency VERTOV, ons zusterbureau, ontwikkelde een reeks van online mini-documentaires, die intieme en openhartige portretten toonden van ‘Awesome Dutch Tumblr users’, inclusief enkele zeer bekende online influentials. In plaats van zich te concentreren op het platform als ‘tech tool’, richtte de serie zich op de passie en creativiteit van haar gebruikers. Coebergh verzorgde de publiciteit en de launchparty in Jimmy Woo, met een inspirerende gastenlijst van bloggers, influentials, creatieven, journalisten en die-hard-David Karp-fans - evenals Tumblr-oprichter David Karp zelf.

Hermès

Sinds 2012 verzorgt Coebergh de PR voor alle prachtige geuren van Hermès. Deze opdrachtgever komt nog uit de inboedel van Begeer & Blaak, het bureau dat we destijds overnamen. Van de lancering van de sensuele parfums uit de Hermessence collectie tot de haast betoverende geuren uit de Eau des Merveilles lijn. Bijna iedere parfum - samengesteld door huisparfumeur en legende Jean Claude Ellena - is een juweel, uiteraard voor de neus maar ook voor het oog.

TedXAmsterdam

Sinds de tweede editie van TEDxAmsterdam, in 2010, is Coebergh intensief betrokken bij dit event vol ‘Ideas Worth Spreading’ en zorgt onder andere voor de mediarelaties. Jaarlijks levert het gedenkwaardige momenten op, evenals veel ‘Food for Thought’. Zo ging de Talk van Commandant der Strijdkrachten Van Uhm meer dan 800.000 keer de wereld over en raakte fotograaf Jimmy Nelson met zijn optreden in 2013 in gesprek met de Verenigde Naties. In 2014 ontroerde ster ballerina Michaela De Prince het publiek met haar bijzondere en hoopvolle levensverhaal.

Hermès

Sinds 2012 verzorgt Coebergh de PR voor alle prachtige geuren van Hermès. Deze opdrachtgever komt nog uit de inboedel van Begeer & Blaak, het bureau dat we destijds overnamen. Van de lancering van de sensuele parfums uit de Hermessence collectie tot de haast betoverende geuren uit de Eau des Merveilles lijn. Bijna iedere parfum - samengesteld door huisparfumeur en legende Jean Claude Ellena - is een juweel, uiteraard voor de neus maar ook voor het oog.

TedXAmsterdam

Sinds de tweede editie van TEDxAmsterdam, in 2010, is Coebergh intensief betrokken bij dit event vol ‘Ideas Worth Spreading’ en zorgt onder andere voor de mediarelaties. Jaarlijks levert het gedenkwaardige momenten op, evenals veel ‘Food for Thought’. Zo ging de Talk van Commandant der Strijdkrachten Van Uhm meer dan 800.000 keer de wereld over en raakte fotograaf Jimmy Nelson met zijn optreden in 2013 in gesprek met de Verenigde Naties. In 2014 ontroerde ster ballerina Michaela De Prince het publiek met haar bijzondere en hoopvolle levensverhaal.

VAN GILS

Sinds 2014 is het Nederlandse herenmodemerk Van Gils proud tailor van de KNVB. Perfect timing, want het afgelopen WK leverde spannend voetbal op, waarbij Nederland lang in de strijd bleef. Reclamebureau SSSS & Orchestra ontwikkelde een dijk van een campagne met leeuwenfluisteraar Kevin Richardson en zijn dieren - het nationale symbool van Nederland - in de hoofdrol. “Van alle modemerken die met oranje spullen een graantje proberen mee te pikken van het WK, heeft Van Gils de zaken het best voor elkaar”, aldus Bregje Lampe, modejournalist van De Volkskrant. Vele andere media, online en offline, waren het met haar eens. Alleen al de video werd meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en duizenden keren gedeeld en geliked. Als PR bureau waren wij ook bij deze campagne van Van Gils intensief betrokken om alle publiciteitskansen te optimaliseren en op die manier ook de verkoop van de KNVB-retailcollectie te stimuleren. We wonnen er zelfs met zijn allen een SAN Award voor in de categorie Durables. Dat krijg je als bureaus op een account fijn samenwerken!

SOFITEL LEGEND THE GRAND AMSTERDAM

Het prachtige Sofitel Legend The Grand Amsterdam***** floreert. New luxury in de historische context van het voormalig stadhuis. Met steeds weer nieuwe ontwikkelingen – sinds wij (vanaf 2008) de PR verzorgen. Zo is Lotte Wolf in 2015 aangetrokken als sommelier van het bijbehorende Michelinster restaurant Bridges. Met haar bijzondere zintuigen creëert zij prachtige wijn-spijs combinaties. Samen met de jonge Chef de Cuisine Andrès Delpeut vormt zij een duo van topniveau. Een lust voor de mond en voor het oog. Dankzij hun aanwezigheid is de metamorfose van het restaurant nu compleet.

VAN GILS

Sinds 2014 is het Nederlandse herenmodemerk Van Gils proud tailor van de KNVB. Perfect timing, want het afgelopen WK leverde spannend voetbal op, waarbij Nederland lang in de strijd bleef. Reclamebureau SSSS & Orchestra ontwikkelde een dijk van een campagne met leeuwenfluisteraar Kevin Richardson en zijn dieren - het nationale symbool van Nederland - in de hoofdrol. “Van alle modemerken die met oranje spullen een graantje proberen mee te pikken van het WK, heeft Van Gils de zaken het best voor elkaar”, aldus Bregje Lampe, modejournalist van De Volkskrant. Vele andere media, online en offline, waren het met haar eens. Alleen al de video werd meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en duizenden keren gedeeld en geliked. Als PR bureau waren wij ook bij deze campagne van Van Gils intensief betrokken om alle publiciteitskansen te optimaliseren en op die manier ook de verkoop van de KNVB-retailcollectie te stimuleren. We wonnen er zelfs met zijn allen een SAN Award voor in de categorie Durables. Dat krijg je als bureaus op een account fijn samenwerken!

SOFITEL LEGEND THE GRAND AMSTERDAM

Het prachtige Sofitel Legend The Grand Amsterdam***** floreert. New luxury in de historische context van het voormalig stadhuis. Met steeds weer nieuwe ontwikkelingen – sinds wij (vanaf 2008) de PR verzorgen. Zo is Lotte Wolf in 2015 aangetrokken als sommelier van het bijbehorende Michelinster restaurant Bridges. Met haar bijzondere zintuigen creëert zij prachtige wijn-spijs combinaties. Samen met de jonge Chef de Cuisine Andrès Delpeut vormt zij een duo van topniveau. Een lust voor de mond en voor het oog. Dankzij hun aanwezigheid is de metamorfose van het restaurant nu compleet.

TedXAmsterdam

Sinds de tweede editie van TEDxAmsterdam, in 2010, is Coebergh intensief betrokken bij dit event vol ‘Ideas Worth Spreading’ en zorgt onder andere voor de mediarelaties. Jaarlijks levert het gedenkwaardige momenten op, evenals veel ‘Food for Thought’. Zo ging de Talk van Commandant der Strijdkrachten Van Uhm meer dan 800.000 keer de wereld over en raakte fotograaf Jimmy Nelson met zijn optreden in 2013 in gesprek met de Verenigde Naties. In 2014 ontroerde ster ballerina Michaela De Prince het publiek met haar bijzondere en hoopvolle levensverhaal.

VAN GILS

Sinds 2014 is het Nederlandse herenmodemerk Van Gils proud tailor van de KNVB. Perfect timing, want het afgelopen WK leverde spannend voetbal op, waarbij Nederland lang in de strijd bleef. Reclamebureau SSSS & Orchestra ontwikkelde een dijk van een campagne met leeuwenfluisteraar Kevin Richardson en zijn dieren - het nationale symbool van Nederland - in de hoofdrol. “Van alle modemerken die met oranje spullen een graantje proberen mee te pikken van het WK, heeft Van Gils de zaken het best voor elkaar”, aldus Bregje Lampe, modejournalist van De Volkskrant. Vele andere media, online en offline, waren het met haar eens. Alleen al de video werd meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en duizenden keren gedeeld en geliked. Als PR bureau waren wij ook bij deze campagne van Van Gils intensief betrokken om alle publiciteitskansen te optimaliseren en op die manier ook de verkoop van de KNVB-retailcollectie te stimuleren. We wonnen er zelfs met zijn allen een SAN Award voor in de categorie Durables. Dat krijg je als bureaus op een account fijn samenwerken!

SOFITEL LEGEND THE GRAND AMSTERDAM

Het prachtige Sofitel Legend The Grand Amsterdam***** floreert. New luxury in de historische context van het voormalig stadhuis. Met steeds weer nieuwe ontwikkelingen – sinds wij (vanaf 2008) de PR verzorgen. Zo is Lotte Wolf in 2015 aangetrokken als sommelier van het bijbehorende Michelinster restaurant Bridges. Met haar bijzondere zintuigen creëert zij prachtige wijn-spijs combinaties. Samen met de jonge Chef de Cuisine Andrès Delpeut vormt zij een duo van topniveau. Een lust voor de mond en voor het oog. Dankzij hun aanwezigheid is de metamorfose van het restaurant nu compleet.

TETRA PAK

Kijk eens in de supermarkt of in een tankstation. Grote kans dat het meest innovatief uitziende pak van Tetra Pak is. Deze Zweedse multinational is wereldwijd marktleider op het gebied van kartonnen verpakkingen voor vloeibare levensmiddelen, en is dè innovator in hun sector. Van eenvoudig schenkbare pakken voor reuma-patiënten tot speciale drinkopeningen voor de haastige forens. Ook in duurzaamheid loopt het voorop en streeft het naar 100% hernieuwbare verpakkingen waardoor een verpakking het milieu niet belast. Tetra Pak werkt sinds 2005 met Coebergh samen om hun verhaal bij de juiste mensen op de juiste wijze onder de aandacht te brengen. Bij goed nieuws, maar ook als er onverhoopt een issue te managen is. Dan staan we onze opdrachtgevers immers eveneens bij.

VEUVE CLICQUOT

Sinds 2004 werken wij voor Veuve Clicquot (onderdeel LVMH groep). De jaarlijkse uitreiking van de Prix Veuve Clicquot, een internationale, prestigieuze onderscheiding ter ere van zakenvrouwen, is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van het champagnehuis. Naast uiteraard meer productgerelateerde activiteiten. Voor de Prix Veuve Clicquot zijn wij verantwoordelijk voor de persactiviteiten en doen wij guestlist management. Op de dag zelf zijn wij aanwezig om te assisteren bij de voorbereidingen, om de genodigden te ontvangen en ook verder te zorgen voor een vlekkeloos verloop van het event.

TETRA PAK

Kijk eens in de supermarkt of in een tankstation. Grote kans dat het meest innovatief uitziende pak van Tetra Pak is. Deze Zweedse multinational is wereldwijd marktleider op het gebied van kartonnen verpakkingen voor vloeibare levensmiddelen, en is dè innovator in hun sector. Van eenvoudig schenkbare pakken voor reuma-patiënten tot speciale drinkopeningen voor de haastige forens. Ook in duurzaamheid loopt het voorop en streeft het naar 100% hernieuwbare verpakkingen waardoor een verpakking het milieu niet belast. Tetra Pak werkt sinds 2005 met Coebergh samen om hun verhaal bij de juiste mensen op de juiste wijze onder de aandacht te brengen. Bij goed nieuws, maar ook als er onverhoopt een issue te managen is. Dan staan we onze opdrachtgevers immers eveneens bij.

VEUVE CLICQUOT

Sinds 2004 werken wij voor Veuve Clicquot (onderdeel LVMH groep). De jaarlijkse uitreiking van de Prix Veuve Clicquot, een internationale, prestigieuze onderscheiding ter ere van zakenvrouwen, is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van het champagnehuis. Naast uiteraard meer productgerelateerde activiteiten. Voor de Prix Veuve Clicquot zijn wij verantwoordelijk voor de persactiviteiten en doen wij guestlist management. Op de dag zelf zijn wij aanwezig om te assisteren bij de voorbereidingen, om de genodigden te ontvangen en ook verder te zorgen voor een vlekkeloos verloop van het event.

JÓLAN VAN DER WIEL

Hallucinerend en betoverend. Zo noemde de pers de interventie die Jólan van der Wiel toonde op het Open Pleyn van Het Scheepvaartmuseum Amsterdam. De vraag die de ontwerper zich vooraf stelde: Hoe zou het zijn als Amsterdam een tropische stad was? Het resultaat was een installatie waarin felgekeurde kunststoffen en hoge zwarte pilaren het regenwoud verbeeldden. In zijn ontwerp en materiaalgebruik anticipeerde Van der Wiel op een tropische toekomst. Coebergh verzorgde de PR inclusief de exclusieve gastenlijst voor de openingsavond.

TETRA PAK

Kijk eens in de supermarkt of in een tankstation. Grote kans dat het meest innovatief uitziende pak van Tetra Pak is. Deze Zweedse multinational is wereldwijd marktleider op het gebied van kartonnen verpakkingen voor vloeibare levensmiddelen, en is dè innovator in hun sector. Van eenvoudig schenkbare pakken voor reuma-patiënten tot speciale drinkopeningen voor de haastige forens. Ook in duurzaamheid loopt het voorop en streeft het naar 100% hernieuwbare verpakkingen waardoor een verpakking het milieu niet belast. Tetra Pak werkt sinds 2005 met Coebergh samen om hun verhaal bij de juiste mensen op de juiste wijze onder de aandacht te brengen. Bij goed nieuws, maar ook als er onverhoopt een issue te managen is. Dan staan we onze opdrachtgevers immers eveneens bij.

VEUVE CLICQUOT

Sinds 2004 werken wij voor Veuve Clicquot (onderdeel LVMH groep). De jaarlijkse uitreiking van de Prix Veuve Clicquot, een internationale, prestigieuze onderscheiding ter ere van zakenvrouwen, is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van het champagnehuis. Naast uiteraard meer productgerelateerde activiteiten. Voor de Prix Veuve Clicquot zijn wij verantwoordelijk voor de persactiviteiten en doen wij guestlist management. Op de dag zelf zijn wij aanwezig om te assisteren bij de voorbereidingen, om de genodigden te ontvangen en ook verder te zorgen voor een vlekkeloos verloop van het event.

JÓLAN VAN DER WIEL

Hallucinerend en betoverend. Zo noemde de pers de interventie die Jólan van der Wiel toonde op het Open Pleyn van Het Scheepvaartmuseum Amsterdam. De vraag die de ontwerper zich vooraf stelde: Hoe zou het zijn als Amsterdam een tropische stad was? Het resultaat was een installatie waarin felgekeurde kunststoffen en hoge zwarte pilaren het regenwoud verbeeldden. In zijn ontwerp en materiaalgebruik anticipeerde Van der Wiel op een tropische toekomst. Coebergh verzorgde de PR inclusief de exclusieve gastenlijst voor de openingsavond.

AFFLIGEM

Affligem is een Belgisch abdijbier met een rijke historie: in 1074 opgericht door zes ridders en tot 1956 gebrouwen door monniken van de abdij in Affligem. Inmiddels is het stokje overgedragen aan de brouwers van de kleine, ambachtelijke brouwerij enkele kilometers verderop. Maar de eeuwenoude receptuur en de betrokkenheid van de monniken zijn gebleven. En niet zonder succes. Affligem Blond, Dubbel en Tripel zijn geliefd. Een mooi onderwerp ook m richting pers actief mee te zijn.

JÓLAN VAN DER WIEL

Hallucinerend en betoverend. Zo noemde de pers de interventie die Jólan van der Wiel toonde op het Open Pleyn van Het Scheepvaartmuseum Amsterdam. De vraag die de ontwerper zich vooraf stelde: Hoe zou het zijn als Amsterdam een tropische stad was? Het resultaat was een installatie waarin felgekeurde kunststoffen en hoge zwarte pilaren het regenwoud verbeeldden. In zijn ontwerp en materiaalgebruik anticipeerde Van der Wiel op een tropische toekomst. Coebergh verzorgde de PR inclusief de exclusieve gastenlijst voor de openingsavond.

AFFLIGEM

Affligem is een Belgisch abdijbier met een rijke historie: in 1074 opgericht door zes ridders en tot 1956 gebrouwen door monniken van de abdij in Affligem. Inmiddels is het stokje overgedragen aan de brouwers van de kleine, ambachtelijke brouwerij enkele kilometers verderop. Maar de eeuwenoude receptuur en de betrokkenheid van de monniken zijn gebleven. En niet zonder succes. Affligem Blond, Dubbel en Tripel zijn geliefd. Een mooi onderwerp ook m richting pers actief mee te zijn.

PAUW

Het Nederlandse familiebedrijf PAUW, geleid door de tweede en derde generatie, heeft ruim 27 eigen winkels in Nederland en meer dan 140 verkooppunten in 14 landen, waaronder een shop-in-shop in Saks Fifth Avenue in New York. In 1983 openden ze een eerste herenzaak. Net als bij de vrouwen, voeren ze hier merken die ze veelal als eerste in Nederland introduceren. Sinds 1987 heeft PAUW een eigen collectie voor vrouwen, ontworpen door Madeleine Pauw. Coebergh ondersteunt PAUW bij de corporate pr en de persactiviteiten op de Nederlandse markt.

VLERICK BUSINESS SCHOOL

Enjoy Change. De Belgische Vlerick Business School, nummer 1 van de Benelux en topspeler in Europa, brengt dit de deelnemers van hun (internationale) onderwijsprogramma’s bij. Want verandering is de enige constante en het helpt als je daar goed mee om weet te gaan. Dat niet elke golfje je van slag hoeft te brengen maar je leert letten op patronen van de stroming. We ondersteunen Vlerick om hun visie en expertise via free publicity bij de juiste doelgroepen te krijgen. Belangrijke media matchen we zorgvuldig met de professoren en andere innovators van Vlerick Business School.

PAUW

Het Nederlandse familiebedrijf PAUW, geleid door de tweede en derde generatie, heeft ruim 27 eigen winkels in Nederland en meer dan 140 verkooppunten in 14 landen, waaronder een shop-in-shop in Saks Fifth Avenue in New York. In 1983 openden ze een eerste herenzaak. Net als bij de vrouwen, voeren ze hier merken die ze veelal als eerste in Nederland introduceren. Sinds 1987 heeft PAUW een eigen collectie voor vrouwen, ontworpen door Madeleine Pauw. Coebergh ondersteunt PAUW bij de corporate pr en de persactiviteiten op de Nederlandse markt.

VLERICK BUSINESS SCHOOL

Enjoy Change. De Belgische Vlerick Business School, nummer 1 van de Benelux en topspeler in Europa, brengt dit de deelnemers van hun (internationale) onderwijsprogramma’s bij. Want verandering is de enige constante en het helpt als je daar goed mee om weet te gaan. Dat niet elke golfje je van slag hoeft te brengen maar je leert letten op patronen van de stroming. We ondersteunen Vlerick om hun visie en expertise via free publicity bij de juiste doelgroepen te krijgen. Belangrijke media matchen we zorgvuldig met de professoren en andere innovators van Vlerick Business School.

AFFLIGEM

Affligem is een Belgisch abdijbier met een rijke historie: in 1074 opgericht door zes ridders en tot 1956 gebrouwen door monniken van de abdij in Affligem. Inmiddels is het stokje overgedragen aan de brouwers van de kleine, ambachtelijke brouwerij enkele kilometers verderop. Maar de eeuwenoude receptuur en de betrokkenheid van de monniken zijn gebleven. En niet zonder succes. Affligem Blond, Dubbel en Tripel zijn geliefd. Een mooi onderwerp ook m richting pers actief mee te zijn.

PAUW

Het Nederlandse familiebedrijf PAUW, geleid door de tweede en derde generatie, heeft ruim 27 eigen winkels in Nederland en meer dan 140 verkooppunten in 14 landen, waaronder een shop-in-shop in Saks Fifth Avenue in New York. In 1983 openden ze een eerste herenzaak. Net als bij de vrouwen, voeren ze hier merken die ze veelal als eerste in Nederland introduceren. Sinds 1987 heeft PAUW een eigen collectie voor vrouwen, ontworpen door Madeleine Pauw. Coebergh ondersteunt PAUW bij de corporate pr en de persactiviteiten op de Nederlandse markt.

VLERICK BUSINESS SCHOOL

Enjoy Change. De Belgische Vlerick Business School, nummer 1 van de Benelux en topspeler in Europa, brengt dit de deelnemers van hun (internationale) onderwijsprogramma’s bij. Want verandering is de enige constante en het helpt als je daar goed mee om weet te gaan. Dat niet elke golfje je van slag hoeft te brengen maar je leert letten op patronen van de stroming. We ondersteunen Vlerick om hun visie en expertise via free publicity bij de juiste doelgroepen te krijgen. Belangrijke media matchen we zorgvuldig met de professoren en andere innovators van Vlerick Business School.

OBJECT ROTTERDAM

Sinds het begin van deze designbeurs zijn wij bij dit initiatief van curator Anne van der Zwaag betrokken. De jubileumeditie van OBJECT Rotterdam - in 2016 op het historische cruiseschip SS Rotterdam - piekte in alle opzichten. In diverse ruimtes van het schip - ook delen die nooit eerder voor publiek toegankelijk waren - werd werk van ontwerpers uit diverse disciplines getoond: interieur, mode en kunst. Met meer dan 80 deelnemers en 7.500 bezoekers werden alle records gebroken. En dat gold ook voor ons. We zijn al sinds het begin bij deze beurs betrokken, maar nog niet eerder konden we rekenen op zo enorm veel hoogwaardige publiciteit.

JOHN FRIEDA

Onze uitgebreide ervaring voor beautymerken komt goed van pas bij onze activiteiten voor John Frieda® die wij sinds 2013 vertegenwoordigen. De vernieuwde Frizz Ease-lijn moest bij aanvang van de samenwerking meteen groots gelanceerd worden. Ons doel: hairstyling, expertise, transformatie én fashion samen laten komen in één event. Wij zetten een samenwerking op met de Nederlandse designer Peet Dullaert. Het haar van de modellen werd vakkundig door de internationale John Frieda®-stylisten gereedgemaakt voor de show van Peet Dullaert. Zij gaven on stage tevens handige tips tegen pluizig haar en lieten foto’s zien van de modellen; ‘before’ en ‘after’. Een illustrator zorgde dat de journalisten met een fashionschets van zichzelf naar huis gingen en de goodiebag kon ‘tailormade’ gevuld worden, afhankelijk van het type haar.

OBJECT ROTTERDAM

Sinds het begin van deze designbeurs zijn wij bij dit initiatief van curator Anne van der Zwaag betrokken. De jubileumeditie van OBJECT Rotterdam - in 2016 op het historische cruiseschip SS Rotterdam - piekte in alle opzichten. In diverse ruimtes van het schip - ook delen die nooit eerder voor publiek toegankelijk waren - werd werk van ontwerpers uit diverse disciplines getoond: interieur, mode en kunst. Met meer dan 80 deelnemers en 7.500 bezoekers werden alle records gebroken. En dat gold ook voor ons. We zijn al sinds het begin bij deze beurs betrokken, maar nog niet eerder konden we rekenen op zo enorm veel hoogwaardige publiciteit.

JOHN FRIEDA

Onze uitgebreide ervaring voor beautymerken komt goed van pas bij onze activiteiten voor John Frieda® die wij sinds 2013 vertegenwoordigen. De vernieuwde Frizz Ease-lijn moest bij aanvang van de samenwerking meteen groots gelanceerd worden. Ons doel: hairstyling, expertise, transformatie én fashion samen laten komen in één event. Wij zetten een samenwerking op met de Nederlandse designer Peet Dullaert. Het haar van de modellen werd vakkundig door de internationale John Frieda®-stylisten gereedgemaakt voor de show van Peet Dullaert. Zij gaven on stage tevens handige tips tegen pluizig haar en lieten foto’s zien van de modellen; ‘before’ en ‘after’. Een illustrator zorgde dat de journalisten met een fashionschets van zichzelf naar huis gingen en de goodiebag kon ‘tailormade’ gevuld worden, afhankelijk van het type haar.

EBOOKERS.NL

Sinds 2011 verzorgen wij de PR in Nederland voor ebookers.nl, één van Europa's grootste online reisorganisaties, onderdeel van het internationale Orbitz Worldwide. Op ebookers.nl kunnen vakantiegangers zoeken naar een hotel, vlucht en/of een huurauto. Via het uitgebreide aanbod van innovatieve reisapps van ebookers.nl kunnen vakantiegangers gebruikmaken van allerlei kortingen. Naast het opzetten van diverse interessante onderzoeken over de veranderingen in reisgedrag bestaan onze ongoing PR-activiteiten uit het schrijven van persberichten, het opzetten van winacties en veelvoudig contact met Nederlandse reisjournalisten en bloggers.

OBJECT ROTTERDAM

Sinds het begin van deze designbeurs zijn wij bij dit initiatief van curator Anne van der Zwaag betrokken. De jubileumeditie van OBJECT Rotterdam - in 2016 op het historische cruiseschip SS Rotterdam - piekte in alle opzichten. In diverse ruimtes van het schip - ook delen die nooit eerder voor publiek toegankelijk waren - werd werk van ontwerpers uit diverse disciplines getoond: interieur, mode en kunst. Met meer dan 80 deelnemers en 7.500 bezoekers werden alle records gebroken. En dat gold ook voor ons. We zijn al sinds het begin bij deze beurs betrokken, maar nog niet eerder konden we rekenen op zo enorm veel hoogwaardige publiciteit.

JOHN FRIEDA

Onze uitgebreide ervaring voor beautymerken komt goed van pas bij onze activiteiten voor John Frieda® die wij sinds 2013 vertegenwoordigen. De vernieuwde Frizz Ease-lijn moest bij aanvang van de samenwerking meteen groots gelanceerd worden. Ons doel: hairstyling, expertise, transformatie én fashion samen laten komen in één event. Wij zetten een samenwerking op met de Nederlandse designer Peet Dullaert. Het haar van de modellen werd vakkundig door de internationale John Frieda®-stylisten gereedgemaakt voor de show van Peet Dullaert. Zij gaven on stage tevens handige tips tegen pluizig haar en lieten foto’s zien van de modellen; ‘before’ en ‘after’. Een illustrator zorgde dat de journalisten met een fashionschets van zichzelf naar huis gingen en de goodiebag kon ‘tailormade’ gevuld worden, afhankelijk van het type haar.

EBOOKERS.NL

Sinds 2011 verzorgen wij de PR in Nederland voor ebookers.nl, één van Europa's grootste online reisorganisaties, onderdeel van het internationale Orbitz Worldwide. Op ebookers.nl kunnen vakantiegangers zoeken naar een hotel, vlucht en/of een huurauto. Via het uitgebreide aanbod van innovatieve reisapps van ebookers.nl kunnen vakantiegangers gebruikmaken van allerlei kortingen. Naast het opzetten van diverse interessante onderzoeken over de veranderingen in reisgedrag bestaan onze ongoing PR-activiteiten uit het schrijven van persberichten, het opzetten van winacties en veelvoudig contact met Nederlandse reisjournalisten en bloggers.

NATIONAL HOLOCAUST MUSEUM

In dit nieuwe museum, gevestigd in de voormalige Hervormde Kweekschool in Amsterdam, staan verhalen over en rondom de Holocaust centraal. Tijdens de Tweede Wereldoorlog wist het verzet via dit gebouw aan de Plantage Middenlaan zo'n 600 kinderen te behoeden voor deportatie. Deze locatie is hierdoor - samen met de Hollandsche Schouwburg aan de overkant van de weg - de aangewezen plek om het héle verhaal rondom de Holocaust te vertellen. Coebergh is intensief betrokken bij de perscontacten rondom (de opening van) dit museum.

EBOOKERS.NL

Sinds 2011 verzorgen wij de PR in Nederland voor ebookers.nl, één van Europa's grootste online reisorganisaties, onderdeel van het internationale Orbitz Worldwide. Op ebookers.nl kunnen vakantiegangers zoeken naar een hotel, vlucht en/of een huurauto. Via het uitgebreide aanbod van innovatieve reisapps van ebookers.nl kunnen vakantiegangers gebruikmaken van allerlei kortingen. Naast het opzetten van diverse interessante onderzoeken over de veranderingen in reisgedrag bestaan onze ongoing PR-activiteiten uit het schrijven van persberichten, het opzetten van winacties en veelvoudig contact met Nederlandse reisjournalisten en bloggers.

NATIONAL HOLOCAUST MUSEUM

In dit nieuwe museum, gevestigd in de voormalige Hervormde Kweekschool in Amsterdam, staan verhalen over en rondom de Holocaust centraal. Tijdens de Tweede Wereldoorlog wist het verzet via dit gebouw aan de Plantage Middenlaan zo'n 600 kinderen te behoeden voor deportatie. Deze locatie is hierdoor - samen met de Hollandsche Schouwburg aan de overkant van de weg - de aangewezen plek om het héle verhaal rondom de Holocaust te vertellen. Coebergh is intensief betrokken bij de perscontacten rondom (de opening van) dit museum.

KPNKPN

KPN

Nederlands grootste en oudste telecombedrijf maakt het mogelijk dat je dit leest. Zij verzorgen het hele online spectrum: van de kabels in de grond tot het snelste mobiele netwerk. Dat is echter niet genoeg. De klant van nu vraagt om contact en service op elk moment en elk kanaal. Het verhaal dat KPN daarin voorziet en weet wat elke Nederlander nodig heeft voor ‘online’ en hoe het hierop inspeelt, helpen wij te vertellen. Via blogs, influencerstrategieën, onderzoek, sprekersplekken en persbenadering.

EASYJET

Coebergh verzorgt met veel plezier de PR voor het innovatieve easyJet, een vooraanstaande speler in de Europese luchtvaartbranche. easyJet heeft het traditionele vliegen destijds opengebroken door als eerste reizigers voor een paar tientjes binnen Europa te vervoeren. Sinds maart 2015 heeft easyJet een eigen base op Schiphol en zijn er drie vliegtuigen gestationeerd. Vanaf Amsterdam kunnen passagiers nu rechtstreeks naar 30 bestemmingen vliegen. Dat maakt het nóg interessanter om de PR voor easyJet te verzorgen.

KPN

Nederlands grootste en oudste telecombedrijf maakt het mogelijk dat je dit leest. Zij verzorgen het hele online spectrum: van de kabels in de grond tot het snelste mobiele netwerk. Dat is echter niet genoeg. De klant van nu vraagt om contact en service op elk moment en elk kanaal. Het verhaal dat KPN daarin voorziet en weet wat elke Nederlander nodig heeft voor ‘online’ en hoe het hierop inspeelt, helpen wij te vertellen. Via blogs, influencerstrategieën, onderzoek, sprekersplekken en persbenadering.

EASYJET

Coebergh verzorgt met veel plezier de PR voor het innovatieve easyJet, een vooraanstaande speler in de Europese luchtvaartbranche. easyJet heeft het traditionele vliegen destijds opengebroken door als eerste reizigers voor een paar tientjes binnen Europa te vervoeren. Sinds maart 2015 heeft easyJet een eigen base op Schiphol en zijn er drie vliegtuigen gestationeerd. Vanaf Amsterdam kunnen passagiers nu rechtstreeks naar 30 bestemmingen vliegen. Dat maakt het nóg interessanter om de PR voor easyJet te verzorgen.

NATIONAL HOLOCAUST MUSEUM

In dit nieuwe museum, gevestigd in de voormalige Hervormde Kweekschool in Amsterdam, staan verhalen over en rondom de Holocaust centraal. Tijdens de Tweede Wereldoorlog wist het verzet via dit gebouw aan de Plantage Middenlaan zo'n 600 kinderen te behoeden voor deportatie. Deze locatie is hierdoor - samen met de Hollandsche Schouwburg aan de overkant van de weg - de aangewezen plek om het héle verhaal rondom de Holocaust te vertellen. Coebergh is intensief betrokken bij de perscontacten rondom (de opening van) dit museum.

KPN

Nederlands grootste en oudste telecombedrijf maakt het mogelijk dat je dit leest. Zij verzorgen het hele online spectrum: van de kabels in de grond tot het snelste mobiele netwerk. Dat is echter niet genoeg. De klant van nu vraagt om contact en service op elk moment en elk kanaal. Het verhaal dat KPN daarin voorziet en weet wat elke Nederlander nodig heeft voor ‘online’ en hoe het hierop inspeelt, helpen wij te vertellen. Via blogs, influencerstrategieën, onderzoek, sprekersplekken en persbenadering.

EASYJET

Coebergh verzorgt met veel plezier de PR voor het innovatieve easyJet, een vooraanstaande speler in de Europese luchtvaartbranche. easyJet heeft het traditionele vliegen destijds opengebroken door als eerste reizigers voor een paar tientjes binnen Europa te vervoeren. Sinds maart 2015 heeft easyJet een eigen base op Schiphol en zijn er drie vliegtuigen gestationeerd. Vanaf Amsterdam kunnen passagiers nu rechtstreeks naar 30 bestemmingen vliegen. Dat maakt het nóg interessanter om de PR voor easyJet te verzorgen.

BATAVIA STAD FASHION OUTLET

Outlets hebben, ondanks hun imago, een enorme groei en professionalisering doorgemaakt. Merken zien kansen om van de outletcentra te profiteren. Daarbij trekt Batavia Stad Fashion Outlet steeds meer high-end merken aan, waardoor het aanbod aantrekkelijk is voor de echte fashionista’s. Dit is terug te zien in het succes van Batavia Stad; het bezoekersaantal groeide naar 2,2 miljoen per jaar. Coebergh ondersteunt bij de positionering van Batavia Stad als frontrunner van de outletcentra. En met succes. De voorpagina van de Telegraaf kunnen we al afvinken, evenals diverse landelijke televisieprogramma’s en leading online media die positief over de visionaire ontwikkelingen bij Batavia Stad berichtten.

Van Hilten Advocaten & Mediators

Van Hilten Advocaten & Mediators opende naast het kantoor in Den Haag een tweede kantoor in Amsterdam en wijzigde haar naam. Hoog tijd voor een nieuwe huisstijl, logo en website. Daarnaast ondersteunen wij het familierechtkantoor met hun PR, bijvoorbeeld via ingezonden brieven over actuele onderwerpen, en via een actief social media beleid. Daar zit immers een belangrijk deel van hun doelgroep. Hun positionering is even helder als vanzelfsprekend: met oog voor de menselijke kant van het familierechtvakgebied.

BATAVIA STAD FASHION OUTLET

Outlets hebben, ondanks hun imago, een enorme groei en professionalisering doorgemaakt. Merken zien kansen om van de outletcentra te profiteren. Daarbij trekt Batavia Stad Fashion Outlet steeds meer high-end merken aan, waardoor het aanbod aantrekkelijk is voor de echte fashionista’s. Dit is terug te zien in het succes van Batavia Stad; het bezoekersaantal groeide naar 2,2 miljoen per jaar. Coebergh ondersteunt bij de positionering van Batavia Stad als frontrunner van de outletcentra. En met succes. De voorpagina van de Telegraaf kunnen we al afvinken, evenals diverse landelijke televisieprogramma’s en leading online media die positief over de visionaire ontwikkelingen bij Batavia Stad berichtten.

Van Hilten Advocaten & Mediators

Van Hilten Advocaten & Mediators opende naast het kantoor in Den Haag een tweede kantoor in Amsterdam en wijzigde haar naam. Hoog tijd voor een nieuwe huisstijl, logo en website. Daarnaast ondersteunen wij het familierechtkantoor met hun PR, bijvoorbeeld via ingezonden brieven over actuele onderwerpen, en via een actief social media beleid. Daar zit immers een belangrijk deel van hun doelgroep. Hun positionering is even helder als vanzelfsprekend: met oog voor de menselijke kant van het familierechtvakgebied.

Abercrombie & Fitch

Vanwege het iconische imago van de 'all-American guy’ met het perfect afgetrainde, ontblote bovenlichaam zijn de winkelopeningen van Abercrombie & Fitch wereldwijd beroemd en berucht. Flagship stores mogen voor de opening rekenen op de komst van A&F guys van ‘all over the world’. En dus ook op rijen vol gillende, hysterische meiden… Ondanks de aanwezigheid van deze hot guys hielden wij tijdens de opening van de eerste winkel in Nederland (2012) het hoofd koel en zorgden voor een smooth verloop van de hele introductie van Abercrombie & Fitch op de Nederlandse markt. Inclusief ‘photocall’ waarbij Coebergh alle fotopers, relevante tv-ploegen en bloggers uitnodigde voor een meet&greet met de boys in het pand op de hoek Leidsestraat en Keizersgracht in Amsterdam.

BATAVIA STAD FASHION OUTLET

Outlets hebben, ondanks hun imago, een enorme groei en professionalisering doorgemaakt. Merken zien kansen om van de outletcentra te profiteren. Daarbij trekt Batavia Stad Fashion Outlet steeds meer high-end merken aan, waardoor het aanbod aantrekkelijk is voor de echte fashionista’s. Dit is terug te zien in het succes van Batavia Stad; het bezoekersaantal groeide naar 2,2 miljoen per jaar. Coebergh ondersteunt bij de positionering van Batavia Stad als frontrunner van de outletcentra. En met succes. De voorpagina van de Telegraaf kunnen we al afvinken, evenals diverse landelijke televisieprogramma’s en leading online media die positief over de visionaire ontwikkelingen bij Batavia Stad berichtten.

Van Hilten Advocaten & Mediators

Van Hilten Advocaten & Mediators opende naast het kantoor in Den Haag een tweede kantoor in Amsterdam en wijzigde haar naam. Hoog tijd voor een nieuwe huisstijl, logo en website. Daarnaast ondersteunen wij het familierechtkantoor met hun PR, bijvoorbeeld via ingezonden brieven over actuele onderwerpen, en via een actief social media beleid. Daar zit immers een belangrijk deel van hun doelgroep. Hun positionering is even helder als vanzelfsprekend: met oog voor de menselijke kant van het familierechtvakgebied.

Abercrombie & Fitch

Vanwege het iconische imago van de 'all-American guy’ met het perfect afgetrainde, ontblote bovenlichaam zijn de winkelopeningen van Abercrombie & Fitch wereldwijd beroemd en berucht. Flagship stores mogen voor de opening rekenen op de komst van A&F guys van ‘all over the world’. En dus ook op rijen vol gillende, hysterische meiden… Ondanks de aanwezigheid van deze hot guys hielden wij tijdens de opening van de eerste winkel in Nederland (2012) het hoofd koel en zorgden voor een smooth verloop van de hele introductie van Abercrombie & Fitch op de Nederlandse markt. Inclusief ‘photocall’ waarbij Coebergh alle fotopers, relevante tv-ploegen en bloggers uitnodigde voor een meet&greet met de boys in het pand op de hoek Leidsestraat en Keizersgracht in Amsterdam.

Abercrombie & Fitch

Vanwege het iconische imago van de 'all-American guy’ met het perfect afgetrainde, ontblote bovenlichaam zijn de winkelopeningen van Abercrombie & Fitch wereldwijd beroemd en berucht. Flagship stores mogen voor de opening rekenen op de komst van A&F guys van ‘all over the world’. En dus ook op rijen vol gillende, hysterische meiden… Ondanks de aanwezigheid van deze hot guys hielden wij tijdens de opening van de eerste winkel in Nederland (2012) het hoofd koel en zorgden voor een smooth verloop van de hele introductie van Abercrombie & Fitch op de Nederlandse markt. Inclusief ‘photocall’ waarbij Coebergh alle fotopers, relevante tv-ploegen en bloggers uitnodigde voor een meet&greet met de boys in het pand op de hoek Leidsestraat en Keizersgracht in Amsterdam.
Verder werken we, of hebben we de afgelopen jaren gewerkt - met veel plezier ! - voor opdrachtgevers als Abel, Abercrombie & Fitch, ADC Performance Improvement, Adidas Eyewear, Affordable Art Fair, AkzoNobel, Alexandra Frida, Amsterdam Airport Schiphol, Amsterdam Art Weekend, Amsterdam Bright College, Amsterdam Drawing, Amsterdam Light Festival, Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK), Annexum, ANWB, Art Europe Auctions, Art Rotterdam, a.s.r., Atelier Doré, Auping, Avène, Aziz Bekkaoui, Bank Insinger de Beaufort, Batavia Stad, Bibi van der Velden, Boelens de Gruyter, Burberry, Camiel Fortgens, Campari, Canal Company, De Amersfoortse, de Bijenkorf, Deen, De Euromast, Den Haag City Mondial, Den Haag Grote Marktstraat, de Persgroep Advertising, Detac, DFS, Ditzo, easyJet, ebookers, Echtscheidingsbeurs, Edwin Oudshoorn, Ermenegildo Zegna, Ernst & Young, Esquire, EYE, Eye Wish Opticiens, Fox Vakanties, Franck Muller, Frederique Constant, Gemeente Den Haag, Gemeente Rotterdam, Glenfiddich, Glenn Grant, Grand Marnier, Grazia PC Catwalk, Grimm Gallery, Groenrijk/Vesatuin, Havana Club Rum, Healthy People, Heineken Music Hall, Hermès, Highland Park, Hotel Des Indes, Hotel New York, Hudson's Bay Company, IBB (Ti Sento, Guess), IBM, IKEA, IWC, Jacob Gelt Dekker Foundation, John Frieda, Kérastase, Klarna, Klassiek op het Amstelveld, Koel4Kids, La Cornue, Lassie Rijst, Leading Hotels of the World, LexisNexis, L’Officiel, Louis Vuitton, L’Oréal, Lucas Bols (Lucas Bols, Coebergh), Lyppens Juweliers, Mama Cash, Marie Claire, Marina Rinaldi, Masterfoods, Mattel (Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price), Maxxium, Mercedes-Benz, Ministerie van Buitenlandse Zaken, Moët Hennessy (Veuve Clicquot, Hennessy, Krug, Moët & Chandon), MTV, NATAN, Nationaal Gevangenismuseum, NBTC, NCD, Nescafe Dolce Gusto, Nestlé Professional, Object Rotterdam, OBR, Oude Kerk, Oxfam Novib, Paleis Soestdijk, Pandora, Pastoe, PAUW, POM  Amsterdam, Postillion Hotels, Procter & Gamble (o.a. Aussie, Max Factor, Head & Shoulders, Herbal Essence, Olaz en Duracell), QUISMA, Raad voor Rechtsbijstand, Radio 538, Ralph Lauren, Reflex Art Gallery, RHEINZINK, Rijksmuseum, Rituals, Robbe & Berking, Roche, Rosenthal, Sandwich, Sanoma, Scarabee Technical Solutions, Schouwburg Almere, Scotch & Soda, Smit Draad, Soebedar, Sofitel Legend The Grand Amsterdam, Stichting Bernard Mandeville, Stichting City Mondial, Stichting De Noordzee, Stichting Nederland is Logistiek, Stichting Rotterdam Festivals, Stichting tot Bevordering der Notariële Wetenschap, Stock Interiors, Swarovski, TEDxAmsterdam, TEDxDelft, Tetra Pak, The Bridge, The Macallan, TiasNimbas Business School, Tiffany & Co., Tiger Balm, Tilda rijst, Tumblr, Uitgeverij Boom/Nelissen (Genadeloos, Helweek), Uitvaartmuseum Tot Zover, Unilever (Bertolli), Unfair, Valad Property Group, Van Benthem & Keulen, Van Bommel, Van Gelder Indian Jewellery, Van Gils, Vanderlande Industries, Vecom Industrial Cleaning, Vichy, Vidomes Woningcorporatie, Vlerick Business School, VNU Exhibitions (Verzamelaarsjaarbeurs, KreaDoe), VSBfonds, VVV Rotterdam, Wave International, Zenith en Zumtobel.  
Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram