CLIENTS

Een selectie van opdrachtgevers:

VEUVE CLICQUOT

Sinds 2004 werken wij voor Veuve Clicquot (onderdeel LVMH groep). De jaarlijkse uitreiking van de Prix Veuve Clicquot, een internationale, prestigieuze onderscheiding ter ere van zakenvrouwen, is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van het champagnehuis. Naast uiteraard meer product gerelateerde activiteiten. Voor de Prix Veuve Clicquot zijn wij verantwoordelijk voor de persactiviteiten en doen wij guestlist management. Op de dag zelf zijn wij aanwezig om te assisteren bij de voorbereidingen, om de genodigden te ontvangen en zo ook verder te zorgen voor een vlekkeloos verloop van het event. Zo ontvingen wij in 2016 zelfs koninklijk bezoek en bezocht Koningin Máxima de uitreiking.

Rituals

Voor Rituals is India een voortdurende bron van inspiratie. In Ayurveda - de eeuwenoude Indiase levensleer over de balans tussen lichaam en geest - zocht en vond Rituals inspiratie voor de collectie The Ritual of Ayurveda. Om deze vernieuwde lijn onder de aandacht te brengen, gaf Coebergh een Amsterdams grachtenpand de sfeer van een Indiase tempel. Met een meditatie- en yogasessie, een optreden van zangeres Krystl (de nieuwe brand ambassador van Rituals) en een inwijding in de geheimen van de Ayurvedische leer, brachten we de ruim 25 aanwezige journalisten en influencers helemaal tot rust. De publiciteit en aandacht op social media en daarbuiten waren volledig 'in balans’ - en zelfs meer dan dat. De ROI qua PR-waarde bedroeg meer dan 10. Een van de vele projecten die we sinds 2013 voor Rituals hebben uitgevoerd.

VEUVE CLICQUOT

Sinds 2004 werken wij voor Veuve Clicquot (onderdeel LVMH groep). De jaarlijkse uitreiking van de Prix Veuve Clicquot, een internationale, prestigieuze onderscheiding ter ere van zakenvrouwen, is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van het champagnehuis. Naast uiteraard meer product gerelateerde activiteiten. Voor de Prix Veuve Clicquot zijn wij verantwoordelijk voor de persactiviteiten en doen wij guestlist management. Op de dag zelf zijn wij aanwezig om te assisteren bij de voorbereidingen, om de genodigden te ontvangen en zo ook verder te zorgen voor een vlekkeloos verloop van het event. Zo ontvingen wij in 2016 zelfs koninklijk bezoek en bezocht Koningin Máxima de uitreiking.

Rituals

Voor Rituals is India een voortdurende bron van inspiratie. In Ayurveda - de eeuwenoude Indiase levensleer over de balans tussen lichaam en geest - zocht en vond Rituals inspiratie voor de collectie The Ritual of Ayurveda. Om deze vernieuwde lijn onder de aandacht te brengen, gaf Coebergh een Amsterdams grachtenpand de sfeer van een Indiase tempel. Met een meditatie- en yogasessie, een optreden van zangeres Krystl (de nieuwe brand ambassador van Rituals) en een inwijding in de geheimen van de Ayurvedische leer, brachten we de ruim 25 aanwezige journalisten en influencers helemaal tot rust. De publiciteit en aandacht op social media en daarbuiten waren volledig 'in balans’ - en zelfs meer dan dat. De ROI qua PR-waarde bedroeg meer dan 10. Een van de vele projecten die we sinds 2013 voor Rituals hebben uitgevoerd.

FRIESLANDCAMPINA: EERSTE LENTEDAG

Elk jaar organiseert FrieslandCampina bij één van haar boeren de Eerste Lentedag. Op deze eerste dag van het seizoen worden de koeien die tijdens de winter in de stal hebben gestaan weer naar buiten gelaten. Dit levert vaak mooie beeld op van enthousiaste koeien die uitgelaten de weide verkennen. Voor FrieslandCampina is het een prachtig evenement om de herkomst van de melkproducten te laten zien: gezonde, blije koeien in een oer-Hollands landschap. Toen wij dit account overnamen leverde dat het bedrijf - ondanks de stromende regen – uitzonderlijk hoge mediawaarde op. ‘Iedereen’ was er: van het NOS-journaal, RTL Nieuws en het Jeugdjournaal tot kranten als De Telegraaf en Algemeen Dagblad. Klant blij, wij blij!

VEUVE CLICQUOT

Sinds 2004 werken wij voor Veuve Clicquot (onderdeel LVMH groep). De jaarlijkse uitreiking van de Prix Veuve Clicquot, een internationale, prestigieuze onderscheiding ter ere van zakenvrouwen, is een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie van het champagnehuis. Naast uiteraard meer product gerelateerde activiteiten. Voor de Prix Veuve Clicquot zijn wij verantwoordelijk voor de persactiviteiten en doen wij guestlist management. Op de dag zelf zijn wij aanwezig om te assisteren bij de voorbereidingen, om de genodigden te ontvangen en zo ook verder te zorgen voor een vlekkeloos verloop van het event. Zo ontvingen wij in 2016 zelfs koninklijk bezoek en bezocht Koningin Máxima de uitreiking.

Rituals

Voor Rituals is India een voortdurende bron van inspiratie. In Ayurveda - de eeuwenoude Indiase levensleer over de balans tussen lichaam en geest - zocht en vond Rituals inspiratie voor de collectie The Ritual of Ayurveda. Om deze vernieuwde lijn onder de aandacht te brengen, gaf Coebergh een Amsterdams grachtenpand de sfeer van een Indiase tempel. Met een meditatie- en yogasessie, een optreden van zangeres Krystl (de nieuwe brand ambassador van Rituals) en een inwijding in de geheimen van de Ayurvedische leer, brachten we de ruim 25 aanwezige journalisten en influencers helemaal tot rust. De publiciteit en aandacht op social media en daarbuiten waren volledig 'in balans’ - en zelfs meer dan dat. De ROI qua PR-waarde bedroeg meer dan 10. Een van de vele projecten die we sinds 2013 voor Rituals hebben uitgevoerd.

FRIESLANDCAMPINA: EERSTE LENTEDAG

Elk jaar organiseert FrieslandCampina bij één van haar boeren de Eerste Lentedag. Op deze eerste dag van het seizoen worden de koeien die tijdens de winter in de stal hebben gestaan weer naar buiten gelaten. Dit levert vaak mooie beeld op van enthousiaste koeien die uitgelaten de weide verkennen. Voor FrieslandCampina is het een prachtig evenement om de herkomst van de melkproducten te laten zien: gezonde, blije koeien in een oer-Hollands landschap. Toen wij dit account overnamen leverde dat het bedrijf - ondanks de stromende regen – uitzonderlijk hoge mediawaarde op. ‘Iedereen’ was er: van het NOS-journaal, RTL Nieuws en het Jeugdjournaal tot kranten als De Telegraaf en Algemeen Dagblad. Klant blij, wij blij!

TIMBERLAND

Met de overname van het modeportfolio van Fuse PR kwam Timberland naar Coebergh. Een klant waarvoor wij nu zowel in Nederland als België aan de slag zijn. Een internationale ontwikkeling efficiencyslag die steeds vaker voorkomt. Stylisten en andere fashion influencers waarderen Timberland, bekend van de stoere iconische yellow boot, om de constante vernieuwende kijk op footwear and fashion.

FRIESLANDCAMPINA: EERSTE LENTEDAG

Elk jaar organiseert FrieslandCampina bij één van haar boeren de Eerste Lentedag. Op deze eerste dag van het seizoen worden de koeien die tijdens de winter in de stal hebben gestaan weer naar buiten gelaten. Dit levert vaak mooie beeld op van enthousiaste koeien die uitgelaten de weide verkennen. Voor FrieslandCampina is het een prachtig evenement om de herkomst van de melkproducten te laten zien: gezonde, blije koeien in een oer-Hollands landschap. Toen wij dit account overnamen leverde dat het bedrijf - ondanks de stromende regen – uitzonderlijk hoge mediawaarde op. ‘Iedereen’ was er: van het NOS-journaal, RTL Nieuws en het Jeugdjournaal tot kranten als De Telegraaf en Algemeen Dagblad. Klant blij, wij blij!

TIMBERLAND

Met de overname van het modeportfolio van Fuse PR kwam Timberland naar Coebergh. Een klant waarvoor wij nu zowel in Nederland als België aan de slag zijn. Een internationale ontwikkeling efficiencyslag die steeds vaker voorkomt. Stylisten en andere fashion influencers waarderen Timberland, bekend van de stoere iconische yellow boot, om de constante vernieuwende kijk op footwear and fashion.
ASRASR

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Hermès

Door de overname van PR bureau Begeer & Blaak kwam Hermès in 2012 bij Coebergh. En nog steeds werken we met zeer veel plezier voor dit Franse Huis; van het lanceren van de sensuele parfums van de Hermessence collectie tot de PR voor de betoverende geuren van de Eau de Merveilles lijn. Ook ontvingen we bijvoorbeeld Christine Nagel, director of Creation, voor een bijzonder diner met 10 inspirerende en invloedrijke vrouwen – ter gelegenheid van het nieuwe parfum Gallop D’Hermès.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Hermès

Door de overname van PR bureau Begeer & Blaak kwam Hermès in 2012 bij Coebergh. En nog steeds werken we met zeer veel plezier voor dit Franse Huis; van het lanceren van de sensuele parfums van de Hermessence collectie tot de PR voor de betoverende geuren van de Eau de Merveilles lijn. Ook ontvingen we bijvoorbeeld Christine Nagel, director of Creation, voor een bijzonder diner met 10 inspirerende en invloedrijke vrouwen – ter gelegenheid van het nieuwe parfum Gallop D’Hermès.

TIMBERLAND

Met de overname van het modeportfolio van Fuse PR kwam Timberland naar Coebergh. Een klant waarvoor wij nu zowel in Nederland als België aan de slag zijn. Een internationale ontwikkeling efficiencyslag die steeds vaker voorkomt. Stylisten en andere fashion influencers waarderen Timberland, bekend van de stoere iconische yellow boot, om de constante vernieuwende kijk op footwear and fashion.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Hermès

Door de overname van PR bureau Begeer & Blaak kwam Hermès in 2012 bij Coebergh. En nog steeds werken we met zeer veel plezier voor dit Franse Huis; van het lanceren van de sensuele parfums van de Hermessence collectie tot de PR voor de betoverende geuren van de Eau de Merveilles lijn. Ook ontvingen we bijvoorbeeld Christine Nagel, director of Creation, voor een bijzonder diner met 10 inspirerende en invloedrijke vrouwen – ter gelegenheid van het nieuwe parfum Gallop D’Hermès.

TedXAmsterdam

Sinds de tweede editie van TEDxAmsterdam, in 2010, is Coebergh intensief betrokken bij dit event vol ‘Ideas Worth Spreading’ en zorgt onder andere voor de mediarelaties. Jaarlijks levert het gedenkwaardige momenten op, evenals veel ‘Food for Thought’. Zo ging de Talk van Commandant der Strijdkrachten Van Uhm meer dan 800.000 keer de wereld over en raakte fotograaf Jimmy Nelson met zijn optreden in 2013 in gesprek met de Verenigde Naties. In 2014 ontroerde ster ballerina Michaela De Prince het publiek met haar bijzondere en hoopvolle levensverhaal.

VLERICK BUSINESS SCHOOL

Coebergh ondersteunt het prestigieuze Vlerick, nummer 1 van de Benelux en topspeler in Europa, sinds 2012 om hun visie, expertise en onderwijsprogramma’s via free publicity bij de juiste doelgroep onder de aandacht te krijgen. Belangrijke media matchen we zorgvuldig met de professoren en andere innovators van Vlerick Business School. Zo publiceren de professoren van Vlerick Business School regelmatig nieuwswaardige onderzoeksresultaten. Zoals het jaarlijkse beloningsonderzoek onder leiding van professor Xavier Baeten dat stelselmatig in de grote landelijke media wordt aangehaald.

TedXAmsterdam

Sinds de tweede editie van TEDxAmsterdam, in 2010, is Coebergh intensief betrokken bij dit event vol ‘Ideas Worth Spreading’ en zorgt onder andere voor de mediarelaties. Jaarlijks levert het gedenkwaardige momenten op, evenals veel ‘Food for Thought’. Zo ging de Talk van Commandant der Strijdkrachten Van Uhm meer dan 800.000 keer de wereld over en raakte fotograaf Jimmy Nelson met zijn optreden in 2013 in gesprek met de Verenigde Naties. In 2014 ontroerde ster ballerina Michaela De Prince het publiek met haar bijzondere en hoopvolle levensverhaal.

VLERICK BUSINESS SCHOOL

Coebergh ondersteunt het prestigieuze Vlerick, nummer 1 van de Benelux en topspeler in Europa, sinds 2012 om hun visie, expertise en onderwijsprogramma’s via free publicity bij de juiste doelgroep onder de aandacht te krijgen. Belangrijke media matchen we zorgvuldig met de professoren en andere innovators van Vlerick Business School. Zo publiceren de professoren van Vlerick Business School regelmatig nieuwswaardige onderzoeksresultaten. Zoals het jaarlijkse beloningsonderzoek onder leiding van professor Xavier Baeten dat stelselmatig in de grote landelijke media wordt aangehaald.

OUDE KERK

Het oudste gebouw van Amsterdam, de Oude Kerk, is niet meer uitsluitend als godshuis in gebruik. Tegenwoordig presenteren toonaangevende kunstenaars hier hun visie, verhalen en inspiratie. Dit werkt voor alle betrokkenen heel natuurlijk omdat kerken een natuurlijke habitat voor dialoog en beschouwing zijn. Aan Coebergh de taak om dit bij een groot publiek voor het voetlicht te brengen. Zo genereerden wij veel publiciteit voor spraakmakende projecten als de videokunst van Tony Oursler, het panoramaterras van Taturo Atzu en de geometrische, kinetische sculpturen van de Nederlandse kunstenares Germaine Kruip.

TedXAmsterdam

Sinds de tweede editie van TEDxAmsterdam, in 2010, is Coebergh intensief betrokken bij dit event vol ‘Ideas Worth Spreading’ en zorgt onder andere voor de mediarelaties. Jaarlijks levert het gedenkwaardige momenten op, evenals veel ‘Food for Thought’. Zo ging de Talk van Commandant der Strijdkrachten Van Uhm meer dan 800.000 keer de wereld over en raakte fotograaf Jimmy Nelson met zijn optreden in 2013 in gesprek met de Verenigde Naties. In 2014 ontroerde ster ballerina Michaela De Prince het publiek met haar bijzondere en hoopvolle levensverhaal.

VLERICK BUSINESS SCHOOL

Coebergh ondersteunt het prestigieuze Vlerick, nummer 1 van de Benelux en topspeler in Europa, sinds 2012 om hun visie, expertise en onderwijsprogramma’s via free publicity bij de juiste doelgroep onder de aandacht te krijgen. Belangrijke media matchen we zorgvuldig met de professoren en andere innovators van Vlerick Business School. Zo publiceren de professoren van Vlerick Business School regelmatig nieuwswaardige onderzoeksresultaten. Zoals het jaarlijkse beloningsonderzoek onder leiding van professor Xavier Baeten dat stelselmatig in de grote landelijke media wordt aangehaald.

OUDE KERK

Het oudste gebouw van Amsterdam, de Oude Kerk, is niet meer uitsluitend als godshuis in gebruik. Tegenwoordig presenteren toonaangevende kunstenaars hier hun visie, verhalen en inspiratie. Dit werkt voor alle betrokkenen heel natuurlijk omdat kerken een natuurlijke habitat voor dialoog en beschouwing zijn. Aan Coebergh de taak om dit bij een groot publiek voor het voetlicht te brengen. Zo genereerden wij veel publiciteit voor spraakmakende projecten als de videokunst van Tony Oursler, het panoramaterras van Taturo Atzu en de geometrische, kinetische sculpturen van de Nederlandse kunstenares Germaine Kruip.

MUSEUM BOIJMANS VAN BEUNINGEN

Sinds begin 2017 is Coebergh ad interim aan dit toonaangevende museum in Rotterdam verbonden. Zo assisteerden wij bij diverse perspreviews, waaronder de wisseling van de vaste collectie, door emeritus hoogleraar en kunstenaar Carel Blotkamp. Als gastconservator keek hij met een andere blik naar de collectie en zette in 'De collectie als tijdmachine' topstukken van het museum in een nieuw licht.

OUDE KERK

Het oudste gebouw van Amsterdam, de Oude Kerk, is niet meer uitsluitend als godshuis in gebruik. Tegenwoordig presenteren toonaangevende kunstenaars hier hun visie, verhalen en inspiratie. Dit werkt voor alle betrokkenen heel natuurlijk omdat kerken een natuurlijke habitat voor dialoog en beschouwing zijn. Aan Coebergh de taak om dit bij een groot publiek voor het voetlicht te brengen. Zo genereerden wij veel publiciteit voor spraakmakende projecten als de videokunst van Tony Oursler, het panoramaterras van Taturo Atzu en de geometrische, kinetische sculpturen van de Nederlandse kunstenares Germaine Kruip.

MUSEUM BOIJMANS VAN BEUNINGEN

Sinds begin 2017 is Coebergh ad interim aan dit toonaangevende museum in Rotterdam verbonden. Zo assisteerden wij bij diverse perspreviews, waaronder de wisseling van de vaste collectie, door emeritus hoogleraar en kunstenaar Carel Blotkamp. Als gastconservator keek hij met een andere blik naar de collectie en zette in 'De collectie als tijdmachine' topstukken van het museum in een nieuw licht.

ALEXANDRA FRIDA X EYE WISH OPTICIENS

Dat twee verschillende merken elkaar soms echt kunnen versterken, bleek uit de samenwerking die wij in 2017 opzetten tussen onze klanten Alexandra Frida en Eye Wish Opticiens. De designer verrijkte haar collectie Scheherazade, geïnspireerd door de vertellingen uit Duizend-en-een-nacht, met brilsieraden die ze speciaal voor Eye Wish Opticiens ontwierp. Denk aan gouden bedelkettingen en 3D geprinte applicaties om op het montuur te bevestigen. De brilsieraden werden aan de media gepresenteerd door middel van een tableau vivant bij de Amsterdamse concept store X Bank. Deze bundeling van krachten werd herhaald voor de catwalkshow van Alexandra Frida tijdens Amsterdam Fashion Week.

WAVE INTERNATIONAL

Een eenvoudig uit te leggen, helder idee, gebaseerd op oprechte maatschappelijke betrokkenheid. Dat was de basis van de campagne 'Ben jij geknipt om te stemmen?' waarmee kappersorganisatie Wave International (Cosmo Hairstyling en Team Kappers) in de periode voor de landelijke verkiezingen van 2017 vrijwel alle landelijke en regionale media haalde. Alle aangesloten kapsalons en een groot aantal enthousiaste collega's stickerden de slogan op de spiegels. Doel was om een 'talking point' te creëren over de noodzaak en het belang van stemmen. Intern en extern was de campagne een groot succes. Ook vanwege de video – gemaakt door ons zusterbedrijf Vertov – die de campagne op social media ondersteunde.

ALEXANDRA FRIDA X EYE WISH OPTICIENS

Dat twee verschillende merken elkaar soms echt kunnen versterken, bleek uit de samenwerking die wij in 2017 opzetten tussen onze klanten Alexandra Frida en Eye Wish Opticiens. De designer verrijkte haar collectie Scheherazade, geïnspireerd door de vertellingen uit Duizend-en-een-nacht, met brilsieraden die ze speciaal voor Eye Wish Opticiens ontwierp. Denk aan gouden bedelkettingen en 3D geprinte applicaties om op het montuur te bevestigen. De brilsieraden werden aan de media gepresenteerd door middel van een tableau vivant bij de Amsterdamse concept store X Bank. Deze bundeling van krachten werd herhaald voor de catwalkshow van Alexandra Frida tijdens Amsterdam Fashion Week.

WAVE INTERNATIONAL

Een eenvoudig uit te leggen, helder idee, gebaseerd op oprechte maatschappelijke betrokkenheid. Dat was de basis van de campagne 'Ben jij geknipt om te stemmen?' waarmee kappersorganisatie Wave International (Cosmo Hairstyling en Team Kappers) in de periode voor de landelijke verkiezingen van 2017 vrijwel alle landelijke en regionale media haalde. Alle aangesloten kapsalons en een groot aantal enthousiaste collega's stickerden de slogan op de spiegels. Doel was om een 'talking point' te creëren over de noodzaak en het belang van stemmen. Intern en extern was de campagne een groot succes. Ook vanwege de video – gemaakt door ons zusterbedrijf Vertov – die de campagne op social media ondersteunde.

MUSEUM BOIJMANS VAN BEUNINGEN

Sinds begin 2017 is Coebergh ad interim aan dit toonaangevende museum in Rotterdam verbonden. Zo assisteerden wij bij diverse perspreviews, waaronder de wisseling van de vaste collectie, door emeritus hoogleraar en kunstenaar Carel Blotkamp. Als gastconservator keek hij met een andere blik naar de collectie en zette in 'De collectie als tijdmachine' topstukken van het museum in een nieuw licht.

ALEXANDRA FRIDA X EYE WISH OPTICIENS

Dat twee verschillende merken elkaar soms echt kunnen versterken, bleek uit de samenwerking die wij in 2017 opzetten tussen onze klanten Alexandra Frida en Eye Wish Opticiens. De designer verrijkte haar collectie Scheherazade, geïnspireerd door de vertellingen uit Duizend-en-een-nacht, met brilsieraden die ze speciaal voor Eye Wish Opticiens ontwierp. Denk aan gouden bedelkettingen en 3D geprinte applicaties om op het montuur te bevestigen. De brilsieraden werden aan de media gepresenteerd door middel van een tableau vivant bij de Amsterdamse concept store X Bank. Deze bundeling van krachten werd herhaald voor de catwalkshow van Alexandra Frida tijdens Amsterdam Fashion Week.

WAVE INTERNATIONAL

Een eenvoudig uit te leggen, helder idee, gebaseerd op oprechte maatschappelijke betrokkenheid. Dat was de basis van de campagne 'Ben jij geknipt om te stemmen?' waarmee kappersorganisatie Wave International (Cosmo Hairstyling en Team Kappers) in de periode voor de landelijke verkiezingen van 2017 vrijwel alle landelijke en regionale media haalde. Alle aangesloten kapsalons en een groot aantal enthousiaste collega's stickerden de slogan op de spiegels. Doel was om een 'talking point' te creëren over de noodzaak en het belang van stemmen. Intern en extern was de campagne een groot succes. Ook vanwege de video – gemaakt door ons zusterbedrijf Vertov – die de campagne op social media ondersteunde.

IITTALA

Voor het Finse premium lifestylemerk Iittala zijn we jaarrond PR-matig actief. Zo organiseerden we in de decembermaand het 'Secret Santa Dinner'. We nodigden een groep van online redacteuren en bloggers/influencers op het gebied van design en interieur uit. Geheel volgens de kerstgedachte mochten zij een dierbaar iemand meenemen. Het was een vrolijke bijeenkomst met moeders, zussen en liefdespartners. Van tevoren mochten ze een Iittala cadeau uitkiezen in de winkel waarmee ze hun dierbare tijdens het diner konden verrassen. (Zo creëerden we ook twee contactmomenten met het merk.) Het aantal spontane bedankjes voor dit event was ongekend hoog. En ook de output op social media en anderszins was zeer positief.

TEAM KAPPERS

Toen Team Kappers hoorde over het initiatief van de alleenstaande vader Patrick van Hoof (SuperParent) kwam het bedrijf - en Coebergh met hen - meteen in actie. Patrick organiseerde al een tijdje kleinschalige workshops haarvlechten voor vaders waarvoor hij afhankelijk was van kappers die vrijwillig hun salon beschikbaar stelden. Team Kappers heeft meer dan 100 kapsalons in Nederland, wilde het initiatief omarmen en grootschaliger aan gaan pakken. Voor de kick-off organiseerden we een speelse workshop haarvlechten in NEMO, het wetenschappelijk museum voor kinderen in Amsterdam. Wij riepen vaders (en dochters) in heel het land op - via diverse online, print en social media - om zich op te geven. De workshop (rond Vaderdag) was binnen no time uitverkocht. Ruim 50 vaders met hun dochters hadden uiteindelijk een fantastische vader-dochter-middag. De dochters gingen trots naar huis met een mooie vlecht, de vaders met een heus certificaat voor ‘SUPERPAPA'. En wij waren ook dik tevreden, want het item was volop door de media opgepakt.

IITTALA

Voor het Finse premium lifestylemerk Iittala zijn we jaarrond PR-matig actief. Zo organiseerden we in de decembermaand het 'Secret Santa Dinner'. We nodigden een groep van online redacteuren en bloggers/influencers op het gebied van design en interieur uit. Geheel volgens de kerstgedachte mochten zij een dierbaar iemand meenemen. Het was een vrolijke bijeenkomst met moeders, zussen en liefdespartners. Van tevoren mochten ze een Iittala cadeau uitkiezen in de winkel waarmee ze hun dierbare tijdens het diner konden verrassen. (Zo creëerden we ook twee contactmomenten met het merk.) Het aantal spontane bedankjes voor dit event was ongekend hoog. En ook de output op social media en anderszins was zeer positief.

TEAM KAPPERS

Toen Team Kappers hoorde over het initiatief van de alleenstaande vader Patrick van Hoof (SuperParent) kwam het bedrijf - en Coebergh met hen - meteen in actie. Patrick organiseerde al een tijdje kleinschalige workshops haarvlechten voor vaders waarvoor hij afhankelijk was van kappers die vrijwillig hun salon beschikbaar stelden. Team Kappers heeft meer dan 100 kapsalons in Nederland, wilde het initiatief omarmen en grootschaliger aan gaan pakken. Voor de kick-off organiseerden we een speelse workshop haarvlechten in NEMO, het wetenschappelijk museum voor kinderen in Amsterdam. Wij riepen vaders (en dochters) in heel het land op - via diverse online, print en social media - om zich op te geven. De workshop (rond Vaderdag) was binnen no time uitverkocht. Ruim 50 vaders met hun dochters hadden uiteindelijk een fantastische vader-dochter-middag. De dochters gingen trots naar huis met een mooie vlecht, de vaders met een heus certificaat voor ‘SUPERPAPA'. En wij waren ook dik tevreden, want het item was volop door de media opgepakt.

NATAN

Het Belgische modehuis Natan staat bekend om zijn elegante en tijdloze creaties. Ontsproten uit het brein van de ontwerper en oprichter Edouard Vermeulen. Hij ontwerpt voor diverse royals, waaronder voor onze Koningin Máxima. Natan heeft Coebergh gevraagd te ondersteunen bij de opening van hun flagship store in Amsterdam. Zowel het perstraject als het openingsevent waar wij verantwoordelijk voor waren, waren een groot succes. En nog steeds gaat het de winkel voor de wind.

IITTALA

Voor het Finse premium lifestylemerk Iittala zijn we jaarrond PR-matig actief. Zo organiseerden we in de decembermaand het 'Secret Santa Dinner'. We nodigden een groep van online redacteuren en bloggers/influencers op het gebied van design en interieur uit. Geheel volgens de kerstgedachte mochten zij een dierbaar iemand meenemen. Het was een vrolijke bijeenkomst met moeders, zussen en liefdespartners. Van tevoren mochten ze een Iittala cadeau uitkiezen in de winkel waarmee ze hun dierbare tijdens het diner konden verrassen. (Zo creëerden we ook twee contactmomenten met het merk.) Het aantal spontane bedankjes voor dit event was ongekend hoog. En ook de output op social media en anderszins was zeer positief.

TEAM KAPPERS

Toen Team Kappers hoorde over het initiatief van de alleenstaande vader Patrick van Hoof (SuperParent) kwam het bedrijf - en Coebergh met hen - meteen in actie. Patrick organiseerde al een tijdje kleinschalige workshops haarvlechten voor vaders waarvoor hij afhankelijk was van kappers die vrijwillig hun salon beschikbaar stelden. Team Kappers heeft meer dan 100 kapsalons in Nederland, wilde het initiatief omarmen en grootschaliger aan gaan pakken. Voor de kick-off organiseerden we een speelse workshop haarvlechten in NEMO, het wetenschappelijk museum voor kinderen in Amsterdam. Wij riepen vaders (en dochters) in heel het land op - via diverse online, print en social media - om zich op te geven. De workshop (rond Vaderdag) was binnen no time uitverkocht. Ruim 50 vaders met hun dochters hadden uiteindelijk een fantastische vader-dochter-middag. De dochters gingen trots naar huis met een mooie vlecht, de vaders met een heus certificaat voor ‘SUPERPAPA'. En wij waren ook dik tevreden, want het item was volop door de media opgepakt.

NATAN

Het Belgische modehuis Natan staat bekend om zijn elegante en tijdloze creaties. Ontsproten uit het brein van de ontwerper en oprichter Edouard Vermeulen. Hij ontwerpt voor diverse royals, waaronder voor onze Koningin Máxima. Natan heeft Coebergh gevraagd te ondersteunen bij de opening van hun flagship store in Amsterdam. Zowel het perstraject als het openingsevent waar wij verantwoordelijk voor waren, waren een groot succes. En nog steeds gaat het de winkel voor de wind.

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons in 2016 vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze al van het enorme kunstwerk van de Rotterdamse Markthal. Ons eerste gezamenlijke project was het 'Dobberend Bos' in de Rotterdamse Rijnhaven. Ook dit project heeft tot ver buiten de landsgrenzen enorme aandacht gekregen. Mothership wil kunst naar mensen brengen, en zo publieke ruimtes meerwaarde geven. Daarin slagen ze goed. En wij met de ondersteuning van hun PR rondom die projecten. We zijn al bij veel klussen gezamenlijk opgetrokken, en hopen er nog veel aan dat rijtje toe te kunnen voegen.

NATAN

Het Belgische modehuis Natan staat bekend om zijn elegante en tijdloze creaties. Ontsproten uit het brein van de ontwerper en oprichter Edouard Vermeulen. Hij ontwerpt voor diverse royals, waaronder voor onze Koningin Máxima. Natan heeft Coebergh gevraagd te ondersteunen bij de opening van hun flagship store in Amsterdam. Zowel het perstraject als het openingsevent waar wij verantwoordelijk voor waren, waren een groot succes. En nog steeds gaat het de winkel voor de wind.

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons in 2016 vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze al van het enorme kunstwerk van de Rotterdamse Markthal. Ons eerste gezamenlijke project was het 'Dobberend Bos' in de Rotterdamse Rijnhaven. Ook dit project heeft tot ver buiten de landsgrenzen enorme aandacht gekregen. Mothership wil kunst naar mensen brengen, en zo publieke ruimtes meerwaarde geven. Daarin slagen ze goed. En wij met de ondersteuning van hun PR rondom die projecten. We zijn al bij veel klussen gezamenlijk opgetrokken, en hopen er nog veel aan dat rijtje toe te kunnen voegen.

KONINKLIJKE AUPING

Het international expanderende Koninklijke Auping uit Deventer draagt al meer dan 125 jaar bij aan een goede nachtrust. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal. Coebergh ondersteunt Auping met een full service PR-aanpak: van de opening van een duurzame productielocatie en de lancering van een nieuw model bed tot aan de communicatie rondom de samenwerking met de Nederlandse topontwerper Jan Taminiau. Dit levert een breed palet aan publiciteit op. Van RTL Boulevard tot De Telegraaf en Elle Decoration – Auping is ‘all over the news’.

LYPPENS

De Amsterdamse juwelier in de Langebrugsteeg is een begrip in Nederland en zelfs daarbuiten. Het familiebedrijf (sinds 1959) koopt, verkoopt, repareert, taxeert en ontwerpt de meest prachtige juwelen en tafelzilver in een heerlijk authentieke omgeving. Van de klassieke beauty tot girl next door: iedereen met waardering voor ‘het sieraad’, tijdloze schoonheid en vakmanschap vindt de weg naar deze ‘hidden gem’ en is er van harte welkom. Aan ons om de rijke verscheidenheid van de collectie via de diverse media onder de aandacht te brengen.

KONINKLIJKE AUPING

Het international expanderende Koninklijke Auping uit Deventer draagt al meer dan 125 jaar bij aan een goede nachtrust. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal. Coebergh ondersteunt Auping met een full service PR-aanpak: van de opening van een duurzame productielocatie en de lancering van een nieuw model bed tot aan de communicatie rondom de samenwerking met de Nederlandse topontwerper Jan Taminiau. Dit levert een breed palet aan publiciteit op. Van RTL Boulevard tot De Telegraaf en Elle Decoration – Auping is ‘all over the news’.

LYPPENS

De Amsterdamse juwelier in de Langebrugsteeg is een begrip in Nederland en zelfs daarbuiten. Het familiebedrijf (sinds 1959) koopt, verkoopt, repareert, taxeert en ontwerpt de meest prachtige juwelen en tafelzilver in een heerlijk authentieke omgeving. Van de klassieke beauty tot girl next door: iedereen met waardering voor ‘het sieraad’, tijdloze schoonheid en vakmanschap vindt de weg naar deze ‘hidden gem’ en is er van harte welkom. Aan ons om de rijke verscheidenheid van de collectie via de diverse media onder de aandacht te brengen.

MOTHERSHIP

Toen kunstproducent Mothership ons in 2016 vroeg hen PR-matig te ondersteunen, hoefden we niet lang na te denken. We kenden ze al van het enorme kunstwerk van de Rotterdamse Markthal. Ons eerste gezamenlijke project was het 'Dobberend Bos' in de Rotterdamse Rijnhaven. Ook dit project heeft tot ver buiten de landsgrenzen enorme aandacht gekregen. Mothership wil kunst naar mensen brengen, en zo publieke ruimtes meerwaarde geven. Daarin slagen ze goed. En wij met de ondersteuning van hun PR rondom die projecten. We zijn al bij veel klussen gezamenlijk opgetrokken, en hopen er nog veel aan dat rijtje toe te kunnen voegen.

KONINKLIJKE AUPING

Het international expanderende Koninklijke Auping uit Deventer draagt al meer dan 125 jaar bij aan een goede nachtrust. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal. Coebergh ondersteunt Auping met een full service PR-aanpak: van de opening van een duurzame productielocatie en de lancering van een nieuw model bed tot aan de communicatie rondom de samenwerking met de Nederlandse topontwerper Jan Taminiau. Dit levert een breed palet aan publiciteit op. Van RTL Boulevard tot De Telegraaf en Elle Decoration – Auping is ‘all over the news’.

LYPPENS

De Amsterdamse juwelier in de Langebrugsteeg is een begrip in Nederland en zelfs daarbuiten. Het familiebedrijf (sinds 1959) koopt, verkoopt, repareert, taxeert en ontwerpt de meest prachtige juwelen en tafelzilver in een heerlijk authentieke omgeving. Van de klassieke beauty tot girl next door: iedereen met waardering voor ‘het sieraad’, tijdloze schoonheid en vakmanschap vindt de weg naar deze ‘hidden gem’ en is er van harte welkom. Aan ons om de rijke verscheidenheid van de collectie via de diverse media onder de aandacht te brengen.

OSO COUTURE

Het vakwerk van deze sympathieke ontwerper wordt in steeds bredere kring gewaardeerd. OSO wordt gedragen door het Koninklijk Huis, filmsterren, actrices en andere liefhebbers van couture. Ook de media omarmen zijn werk steeds vaker. Vanuit onze showroom dragen wij hier aan bij door zijn looks onder de aandacht te brengen. Ook de private viewings in select gezelschap werken zeer positief.

De Amersfoortse

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde begin 2014 het crowdfundingsplatform doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek. Bijzonder aan doorgaan.nl is dat De Amersfoortse zelf actief mee investeert in kansrijke ideeën - op basis van likes & shares. Daarvoor is maar liefst 2 miljoen euro beschikbaar. De campagne doorgaan.nl wist al in de eerste drie maanden maar liefst zeven ondernemers succesvol te ondersteunen. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. Coebergh heeft gedurende de crowdfundcampagnes gezorgd dat de ondernemers en hun verhalen zichtbaar werden in de media.

OSO COUTURE

Het vakwerk van deze sympathieke ontwerper wordt in steeds bredere kring gewaardeerd. OSO wordt gedragen door het Koninklijk Huis, filmsterren, actrices en andere liefhebbers van couture. Ook de media omarmen zijn werk steeds vaker. Vanuit onze showroom dragen wij hier aan bij door zijn looks onder de aandacht te brengen. Ook de private viewings in select gezelschap werken zeer positief.

De Amersfoortse

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde begin 2014 het crowdfundingsplatform doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek. Bijzonder aan doorgaan.nl is dat De Amersfoortse zelf actief mee investeert in kansrijke ideeën - op basis van likes & shares. Daarvoor is maar liefst 2 miljoen euro beschikbaar. De campagne doorgaan.nl wist al in de eerste drie maanden maar liefst zeven ondernemers succesvol te ondersteunen. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. Coebergh heeft gedurende de crowdfundcampagnes gezorgd dat de ondernemers en hun verhalen zichtbaar werden in de media.

MARINA RINALDI

Het Italiaanse Marina Rinaldi, onderdeel van de Max Mara Fashion Group, biedt elegante en stijlvolle looks voor 'curvy women' vanaf maat 42. Bij de start van onze samenwerking in 2013 bleek het realiseren van media aandacht voor een merk met deze doelgroep een uitdaging. Prachtige mode, maar verscholen achter een onnodig taboe. Langzaam maar zeker - na een mooi evenement en een aanpak met fluwelen handschoenen - merken wij een omslag in de perceptie over curvyness in het algemeen en Marina Rinaldi in het bijzonder. Lees de media er maar op na :-). En daar zijn we niet alleen vakmatig trots op. Wij zien het ook als maatschappelijk zeer relevant om een meer realistisch beeld te schetsen in een wereld waarin een superslank (lees ongezond) lijf nog steeds door velen als het schoonheidsideaal wordt gepercipieerd.

OSO COUTURE

Het vakwerk van deze sympathieke ontwerper wordt in steeds bredere kring gewaardeerd. OSO wordt gedragen door het Koninklijk Huis, filmsterren, actrices en andere liefhebbers van couture. Ook de media omarmen zijn werk steeds vaker. Vanuit onze showroom dragen wij hier aan bij door zijn looks onder de aandacht te brengen. Ook de private viewings in select gezelschap werken zeer positief.

De Amersfoortse

Verzekeraar De Amersfoortse lanceerde begin 2014 het crowdfundingsplatform doorgaan.nl. Op dit platform presenteren ondernemers hun business-idee aan investeerders en het grote publiek. Bijzonder aan doorgaan.nl is dat De Amersfoortse zelf actief mee investeert in kansrijke ideeën - op basis van likes & shares. Daarvoor is maar liefst 2 miljoen euro beschikbaar. De campagne doorgaan.nl wist al in de eerste drie maanden maar liefst zeven ondernemers succesvol te ondersteunen. Van een bio-dynamische zuivelfabriek in Zeewolde tot de ruigste stormbaan van Limburg. Coebergh heeft gedurende de crowdfundcampagnes gezorgd dat de ondernemers en hun verhalen zichtbaar werden in de media.

MARINA RINALDI

Het Italiaanse Marina Rinaldi, onderdeel van de Max Mara Fashion Group, biedt elegante en stijlvolle looks voor 'curvy women' vanaf maat 42. Bij de start van onze samenwerking in 2013 bleek het realiseren van media aandacht voor een merk met deze doelgroep een uitdaging. Prachtige mode, maar verscholen achter een onnodig taboe. Langzaam maar zeker - na een mooi evenement en een aanpak met fluwelen handschoenen - merken wij een omslag in de perceptie over curvyness in het algemeen en Marina Rinaldi in het bijzonder. Lees de media er maar op na :-). En daar zijn we niet alleen vakmatig trots op. Wij zien het ook als maatschappelijk zeer relevant om een meer realistisch beeld te schetsen in een wereld waarin een superslank (lees ongezond) lijf nog steeds door velen als het schoonheidsideaal wordt gepercipieerd.

AMSTERDAMS FONDS VOOR DE KUNST

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK) reikt jaarlijks de Amsterdamprijs voor de Kunst uit, de belangrijkste kunstprijs van de stad. De prijs wordt toegekend aan drie kunstenaars of instellingen die een bijzondere bijdrage leveren aan de artistieke veelzijdigheid van de stad. Coebergh Communicatie & PR was, op interim-basis, verantwoordelijk voor de communicatie rondom de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Zo onderhielden wij het contact met de pers en hielpen we bij de organisatie van de feestelijke uitreiking die in Het Compagnietheater plaatsvond. Overigens, Splendor, Renzo Martens, Ivo van Hove en Jan Versweyveld zijn de winnaars van de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. De jury roemt de winnaars om het feit dat zij met hun kunst grenzen doorbreken, hun eigen weg gaan en op volstrekt eigen wijze reflecteren.

MARINA RINALDI

Het Italiaanse Marina Rinaldi, onderdeel van de Max Mara Fashion Group, biedt elegante en stijlvolle looks voor 'curvy women' vanaf maat 42. Bij de start van onze samenwerking in 2013 bleek het realiseren van media aandacht voor een merk met deze doelgroep een uitdaging. Prachtige mode, maar verscholen achter een onnodig taboe. Langzaam maar zeker - na een mooi evenement en een aanpak met fluwelen handschoenen - merken wij een omslag in de perceptie over curvyness in het algemeen en Marina Rinaldi in het bijzonder. Lees de media er maar op na :-). En daar zijn we niet alleen vakmatig trots op. Wij zien het ook als maatschappelijk zeer relevant om een meer realistisch beeld te schetsen in een wereld waarin een superslank (lees ongezond) lijf nog steeds door velen als het schoonheidsideaal wordt gepercipieerd.

AMSTERDAMS FONDS VOOR DE KUNST

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK) reikt jaarlijks de Amsterdamprijs voor de Kunst uit, de belangrijkste kunstprijs van de stad. De prijs wordt toegekend aan drie kunstenaars of instellingen die een bijzondere bijdrage leveren aan de artistieke veelzijdigheid van de stad. Coebergh Communicatie & PR was, op interim-basis, verantwoordelijk voor de communicatie rondom de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Zo onderhielden wij het contact met de pers en hielpen we bij de organisatie van de feestelijke uitreiking die in Het Compagnietheater plaatsvond. Overigens, Splendor, Renzo Martens, Ivo van Hove en Jan Versweyveld zijn de winnaars van de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. De jury roemt de winnaars om het feit dat zij met hun kunst grenzen doorbreken, hun eigen weg gaan en op volstrekt eigen wijze reflecteren.

VAN GELDER INDIAN JEWELLERY

Coebergh loves true beauty, daarom is een partij als Van Gelder Indian Jewellery een feest om voor te werken. Als internationale speler in een wel heel bijzondere niche, traditionele Indiase juwelen, heeft dit Bossche familiebedrijf in de loop van de jaren een gedegen reputatie en een uitgebreid netwerk opgebouwd. Een van de hoogtepunten uit de afgelopen periode was het eindejaarsevent in het Amsterdamse Waldorf Astoria Hotel. In een feeëriek tableau vivant, gepresenteerd door twee adembenemende modellen, sloten de juwelen van Van Gelder een unieke verbintenis met de couture van Edwin Oudshoorn. Van zoveel schoonheid krijgen wij energie, daadkracht en een grote glimlach op het gezicht.

VOUW

Bij Coebergh houden we van inspirerende start-ups. En inspirerend, dat zijn ze, de oprichters van het Nederlandse ontwerpcollectief VOUW. Sinds 2017 hangt er een gigantische lichtkaart van Kuala Lumpur boven de Maleisische hoofdstad, en Amsterdam kreeg zijn eigen versie tijdens Amsterdam Light Festival editie 17/18. Met het City Gazing project zet VOUW de wereld letterlijk op z'n kop en laten de kunstenaars zien hoe steden eruit zien vanuit het perspectief van de sterren. Coebergh is verantwoordelijk voor de (inter)nationale PR van City Gazing.

VAN GELDER INDIAN JEWELLERY

Coebergh loves true beauty, daarom is een partij als Van Gelder Indian Jewellery een feest om voor te werken. Als internationale speler in een wel heel bijzondere niche, traditionele Indiase juwelen, heeft dit Bossche familiebedrijf in de loop van de jaren een gedegen reputatie en een uitgebreid netwerk opgebouwd. Een van de hoogtepunten uit de afgelopen periode was het eindejaarsevent in het Amsterdamse Waldorf Astoria Hotel. In een feeëriek tableau vivant, gepresenteerd door twee adembenemende modellen, sloten de juwelen van Van Gelder een unieke verbintenis met de couture van Edwin Oudshoorn. Van zoveel schoonheid krijgen wij energie, daadkracht en een grote glimlach op het gezicht.

VOUW

Bij Coebergh houden we van inspirerende start-ups. En inspirerend, dat zijn ze, de oprichters van het Nederlandse ontwerpcollectief VOUW. Sinds 2017 hangt er een gigantische lichtkaart van Kuala Lumpur boven de Maleisische hoofdstad, en Amsterdam kreeg zijn eigen versie tijdens Amsterdam Light Festival editie 17/18. Met het City Gazing project zet VOUW de wereld letterlijk op z'n kop en laten de kunstenaars zien hoe steden eruit zien vanuit het perspectief van de sterren. Coebergh is verantwoordelijk voor de (inter)nationale PR van City Gazing.

AMSTERDAMS FONDS VOOR DE KUNST

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK) reikt jaarlijks de Amsterdamprijs voor de Kunst uit, de belangrijkste kunstprijs van de stad. De prijs wordt toegekend aan drie kunstenaars of instellingen die een bijzondere bijdrage leveren aan de artistieke veelzijdigheid van de stad. Coebergh Communicatie & PR was, op interim-basis, verantwoordelijk voor de communicatie rondom de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. Zo onderhielden wij het contact met de pers en hielpen we bij de organisatie van de feestelijke uitreiking die in Het Compagnietheater plaatsvond. Overigens, Splendor, Renzo Martens, Ivo van Hove en Jan Versweyveld zijn de winnaars van de Amsterdamprijs voor de Kunst 2015. De jury roemt de winnaars om het feit dat zij met hun kunst grenzen doorbreken, hun eigen weg gaan en op volstrekt eigen wijze reflecteren.

VAN GELDER INDIAN JEWELLERY

Coebergh loves true beauty, daarom is een partij als Van Gelder Indian Jewellery een feest om voor te werken. Als internationale speler in een wel heel bijzondere niche, traditionele Indiase juwelen, heeft dit Bossche familiebedrijf in de loop van de jaren een gedegen reputatie en een uitgebreid netwerk opgebouwd. Een van de hoogtepunten uit de afgelopen periode was het eindejaarsevent in het Amsterdamse Waldorf Astoria Hotel. In een feeëriek tableau vivant, gepresenteerd door twee adembenemende modellen, sloten de juwelen van Van Gelder een unieke verbintenis met de couture van Edwin Oudshoorn. Van zoveel schoonheid krijgen wij energie, daadkracht en een grote glimlach op het gezicht.

VOUW

Bij Coebergh houden we van inspirerende start-ups. En inspirerend, dat zijn ze, de oprichters van het Nederlandse ontwerpcollectief VOUW. Sinds 2017 hangt er een gigantische lichtkaart van Kuala Lumpur boven de Maleisische hoofdstad, en Amsterdam kreeg zijn eigen versie tijdens Amsterdam Light Festival editie 17/18. Met het City Gazing project zet VOUW de wereld letterlijk op z'n kop en laten de kunstenaars zien hoe steden eruit zien vanuit het perspectief van de sterren. Coebergh is verantwoordelijk voor de (inter)nationale PR van City Gazing.

VAN GILS

Sinds 2014 is het Nederlandse herenmodemerk Van Gils proud tailor van de KNVB. Perfect timing, want het afgelopen WK leverde spannend voetbal op, waarbij Nederland lang in de strijd bleef. Reclamebureau SSSS & Orchestra ontwikkelde een dijk van een campagne met leeuwenfluisteraar Kevin Richardson en zijn dieren - het nationale symbool van Nederland - in de hoofdrol. “Van alle modemerken die met oranje spullen een graantje proberen mee te pikken van het WK, heeft Van Gils de zaken het best voor elkaar”, aldus Bregje Lampe, modejournalist van De Volkskrant. Vele andere media, online en offline, waren het met haar eens. Alleen al de video werd meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en duizenden keren gedeeld en geliked. Als PR bureau waren wij ook bij deze campagne van Van Gils intensief betrokken om alle publiciteitskansen te optimaliseren en op die manier ook de verkoop van de KNVB-retailcollectie te stimuleren. We wonnen er zelfs met zijn allen een SAN Award voor in de categorie Durables. Dat krijg je als bureaus op een account fijn samenwerken!

SOFITEL LEGEND THE GRAND AMSTERDAM

Al sinds 2008 mogen wij het prachtige Sofitel Legend The Grand Amsterdam***** vertegenwoordigen. Het hotel biedt high-end new luxury in de historische context van het voormalig stadhuis. Ook culinair is het helemaal top. Restaurant Bridges heeft sinds 2013 een Michelinster. Chef de Cuisine Andrès Delpeut zorgt samen met de veelgeroemde Wine Director Lotte Wolf voor prachtige wijn-spijs combinaties.

VAN GILS

Sinds 2014 is het Nederlandse herenmodemerk Van Gils proud tailor van de KNVB. Perfect timing, want het afgelopen WK leverde spannend voetbal op, waarbij Nederland lang in de strijd bleef. Reclamebureau SSSS & Orchestra ontwikkelde een dijk van een campagne met leeuwenfluisteraar Kevin Richardson en zijn dieren - het nationale symbool van Nederland - in de hoofdrol. “Van alle modemerken die met oranje spullen een graantje proberen mee te pikken van het WK, heeft Van Gils de zaken het best voor elkaar”, aldus Bregje Lampe, modejournalist van De Volkskrant. Vele andere media, online en offline, waren het met haar eens. Alleen al de video werd meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en duizenden keren gedeeld en geliked. Als PR bureau waren wij ook bij deze campagne van Van Gils intensief betrokken om alle publiciteitskansen te optimaliseren en op die manier ook de verkoop van de KNVB-retailcollectie te stimuleren. We wonnen er zelfs met zijn allen een SAN Award voor in de categorie Durables. Dat krijg je als bureaus op een account fijn samenwerken!

SOFITEL LEGEND THE GRAND AMSTERDAM

Al sinds 2008 mogen wij het prachtige Sofitel Legend The Grand Amsterdam***** vertegenwoordigen. Het hotel biedt high-end new luxury in de historische context van het voormalig stadhuis. Ook culinair is het helemaal top. Restaurant Bridges heeft sinds 2013 een Michelinster. Chef de Cuisine Andrès Delpeut zorgt samen met de veelgeroemde Wine Director Lotte Wolf voor prachtige wijn-spijs combinaties.

TETRA PAK

Kijk eens in de supermarkt of in een tankstation. Grote kans dat het meest innovatief uitziende pak van Tetra Pak is. Deze Zweedse multinational is wereldwijd marktleider op het gebied van kartonnen verpakkingen voor vloeibare levensmiddelen, en is dè innovator in hun sector. Van eenvoudig schenkbare pakken voor reuma-patiënten tot speciale drinkopeningen voor de haastige forens. Ook in duurzaamheid loopt het voorop en streeft het naar 100% hernieuwbare verpakkingen waardoor een verpakking het milieu niet belast. Tetra Pak werkt sinds 2005 met Coebergh samen om hun verhaal bij de juiste mensen op de juiste wijze onder de aandacht te brengen. Bij goed nieuws, maar ook als er onverhoopt een issue te managen is. Dan staan we onze opdrachtgevers immers eveneens bij.

VAN GILS

Sinds 2014 is het Nederlandse herenmodemerk Van Gils proud tailor van de KNVB. Perfect timing, want het afgelopen WK leverde spannend voetbal op, waarbij Nederland lang in de strijd bleef. Reclamebureau SSSS & Orchestra ontwikkelde een dijk van een campagne met leeuwenfluisteraar Kevin Richardson en zijn dieren - het nationale symbool van Nederland - in de hoofdrol. “Van alle modemerken die met oranje spullen een graantje proberen mee te pikken van het WK, heeft Van Gils de zaken het best voor elkaar”, aldus Bregje Lampe, modejournalist van De Volkskrant. Vele andere media, online en offline, waren het met haar eens. Alleen al de video werd meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en duizenden keren gedeeld en geliked. Als PR bureau waren wij ook bij deze campagne van Van Gils intensief betrokken om alle publiciteitskansen te optimaliseren en op die manier ook de verkoop van de KNVB-retailcollectie te stimuleren. We wonnen er zelfs met zijn allen een SAN Award voor in de categorie Durables. Dat krijg je als bureaus op een account fijn samenwerken!

SOFITEL LEGEND THE GRAND AMSTERDAM

Al sinds 2008 mogen wij het prachtige Sofitel Legend The Grand Amsterdam***** vertegenwoordigen. Het hotel biedt high-end new luxury in de historische context van het voormalig stadhuis. Ook culinair is het helemaal top. Restaurant Bridges heeft sinds 2013 een Michelinster. Chef de Cuisine Andrès Delpeut zorgt samen met de veelgeroemde Wine Director Lotte Wolf voor prachtige wijn-spijs combinaties.

TETRA PAK

Kijk eens in de supermarkt of in een tankstation. Grote kans dat het meest innovatief uitziende pak van Tetra Pak is. Deze Zweedse multinational is wereldwijd marktleider op het gebied van kartonnen verpakkingen voor vloeibare levensmiddelen, en is dè innovator in hun sector. Van eenvoudig schenkbare pakken voor reuma-patiënten tot speciale drinkopeningen voor de haastige forens. Ook in duurzaamheid loopt het voorop en streeft het naar 100% hernieuwbare verpakkingen waardoor een verpakking het milieu niet belast. Tetra Pak werkt sinds 2005 met Coebergh samen om hun verhaal bij de juiste mensen op de juiste wijze onder de aandacht te brengen. Bij goed nieuws, maar ook als er onverhoopt een issue te managen is. Dan staan we onze opdrachtgevers immers eveneens bij.

JOHN FRIEDA

Onze uitgebreide ervaring voor beautymerken komt goed van pas bij onze activiteiten voor John Frieda® die wij sinds 2013 vertegenwoordigen. De vernieuwde Frizz Ease-lijn moest bij aanvang van de samenwerking meteen groots gelanceerd worden. Ons doel: hairstyling, expertise, transformatie én fashion samen laten komen in één event. Wij zetten een samenwerking op met de Nederlandse designer Peet Dullaert. Het haar van de modellen werd vakkundig door de internationale John Frieda®-stylisten gereedgemaakt voor de show van Peet Dullaert. Zij gaven on stage tevens handige tips tegen pluizig haar en lieten foto’s zien van de modellen; ‘before’ en ‘after’. Een illustrator zorgde dat de journalisten met een fashionschets van zichzelf naar huis gingen en de goodiebag kon ‘tailormade’ gevuld worden, afhankelijk van het type haar.

TETRA PAK

Kijk eens in de supermarkt of in een tankstation. Grote kans dat het meest innovatief uitziende pak van Tetra Pak is. Deze Zweedse multinational is wereldwijd marktleider op het gebied van kartonnen verpakkingen voor vloeibare levensmiddelen, en is dè innovator in hun sector. Van eenvoudig schenkbare pakken voor reuma-patiënten tot speciale drinkopeningen voor de haastige forens. Ook in duurzaamheid loopt het voorop en streeft het naar 100% hernieuwbare verpakkingen waardoor een verpakking het milieu niet belast. Tetra Pak werkt sinds 2005 met Coebergh samen om hun verhaal bij de juiste mensen op de juiste wijze onder de aandacht te brengen. Bij goed nieuws, maar ook als er onverhoopt een issue te managen is. Dan staan we onze opdrachtgevers immers eveneens bij.

JOHN FRIEDA

Onze uitgebreide ervaring voor beautymerken komt goed van pas bij onze activiteiten voor John Frieda® die wij sinds 2013 vertegenwoordigen. De vernieuwde Frizz Ease-lijn moest bij aanvang van de samenwerking meteen groots gelanceerd worden. Ons doel: hairstyling, expertise, transformatie én fashion samen laten komen in één event. Wij zetten een samenwerking op met de Nederlandse designer Peet Dullaert. Het haar van de modellen werd vakkundig door de internationale John Frieda®-stylisten gereedgemaakt voor de show van Peet Dullaert. Zij gaven on stage tevens handige tips tegen pluizig haar en lieten foto’s zien van de modellen; ‘before’ en ‘after’. Een illustrator zorgde dat de journalisten met een fashionschets van zichzelf naar huis gingen en de goodiebag kon ‘tailormade’ gevuld worden, afhankelijk van het type haar.

BATAVIA STAD FASHION OUTLET

Outlets hebben, ondanks hun imago, een enorme groei en professionalisering doorgemaakt. Merken zien kansen om van de outletcentra te profiteren. Daarbij trekt Batavia Stad Fashion Outlet steeds meer high-end merken aan, waardoor het aanbod aantrekkelijk is voor de echte fashionista’s. Dit is terug te zien in het succes van Batavia Stad; het bezoekersaantal groeide naar 2,2 miljoen per jaar. Coebergh ondersteunt bij de positionering van Batavia Stad als frontrunner van de outletcentra. En met succes. De voorpagina van de Telegraaf kunnen we al afvinken, evenals diverse landelijke televisieprogramma’s en leading online media die positief over de visionaire ontwikkelingen bij Batavia Stad berichtten.

Van Hilten Advocaten & Mediators

Van Hilten Advocaten & Mediators opende naast het kantoor in Den Haag een tweede kantoor in Amsterdam en wijzigde haar naam. Hoog tijd voor een nieuwe huisstijl, logo en website. Daarnaast ondersteunen wij het familierechtkantoor met hun PR, bijvoorbeeld via ingezonden brieven over actuele onderwerpen, en via een actief social media beleid. Daar zit immers een belangrijk deel van hun doelgroep. Hun positionering is even helder als vanzelfsprekend: met oog voor de menselijke kant van het familierechtvakgebied.

BATAVIA STAD FASHION OUTLET

Outlets hebben, ondanks hun imago, een enorme groei en professionalisering doorgemaakt. Merken zien kansen om van de outletcentra te profiteren. Daarbij trekt Batavia Stad Fashion Outlet steeds meer high-end merken aan, waardoor het aanbod aantrekkelijk is voor de echte fashionista’s. Dit is terug te zien in het succes van Batavia Stad; het bezoekersaantal groeide naar 2,2 miljoen per jaar. Coebergh ondersteunt bij de positionering van Batavia Stad als frontrunner van de outletcentra. En met succes. De voorpagina van de Telegraaf kunnen we al afvinken, evenals diverse landelijke televisieprogramma’s en leading online media die positief over de visionaire ontwikkelingen bij Batavia Stad berichtten.

Van Hilten Advocaten & Mediators

Van Hilten Advocaten & Mediators opende naast het kantoor in Den Haag een tweede kantoor in Amsterdam en wijzigde haar naam. Hoog tijd voor een nieuwe huisstijl, logo en website. Daarnaast ondersteunen wij het familierechtkantoor met hun PR, bijvoorbeeld via ingezonden brieven over actuele onderwerpen, en via een actief social media beleid. Daar zit immers een belangrijk deel van hun doelgroep. Hun positionering is even helder als vanzelfsprekend: met oog voor de menselijke kant van het familierechtvakgebied.

JOHN FRIEDA

Onze uitgebreide ervaring voor beautymerken komt goed van pas bij onze activiteiten voor John Frieda® die wij sinds 2013 vertegenwoordigen. De vernieuwde Frizz Ease-lijn moest bij aanvang van de samenwerking meteen groots gelanceerd worden. Ons doel: hairstyling, expertise, transformatie én fashion samen laten komen in één event. Wij zetten een samenwerking op met de Nederlandse designer Peet Dullaert. Het haar van de modellen werd vakkundig door de internationale John Frieda®-stylisten gereedgemaakt voor de show van Peet Dullaert. Zij gaven on stage tevens handige tips tegen pluizig haar en lieten foto’s zien van de modellen; ‘before’ en ‘after’. Een illustrator zorgde dat de journalisten met een fashionschets van zichzelf naar huis gingen en de goodiebag kon ‘tailormade’ gevuld worden, afhankelijk van het type haar.

BATAVIA STAD FASHION OUTLET

Outlets hebben, ondanks hun imago, een enorme groei en professionalisering doorgemaakt. Merken zien kansen om van de outletcentra te profiteren. Daarbij trekt Batavia Stad Fashion Outlet steeds meer high-end merken aan, waardoor het aanbod aantrekkelijk is voor de echte fashionista’s. Dit is terug te zien in het succes van Batavia Stad; het bezoekersaantal groeide naar 2,2 miljoen per jaar. Coebergh ondersteunt bij de positionering van Batavia Stad als frontrunner van de outletcentra. En met succes. De voorpagina van de Telegraaf kunnen we al afvinken, evenals diverse landelijke televisieprogramma’s en leading online media die positief over de visionaire ontwikkelingen bij Batavia Stad berichtten.

Van Hilten Advocaten & Mediators

Van Hilten Advocaten & Mediators opende naast het kantoor in Den Haag een tweede kantoor in Amsterdam en wijzigde haar naam. Hoog tijd voor een nieuwe huisstijl, logo en website. Daarnaast ondersteunen wij het familierechtkantoor met hun PR, bijvoorbeeld via ingezonden brieven over actuele onderwerpen, en via een actief social media beleid. Daar zit immers een belangrijk deel van hun doelgroep. Hun positionering is even helder als vanzelfsprekend: met oog voor de menselijke kant van het familierechtvakgebied.

Verder werken we, of hebben we de afgelopen jaren gewerkt - met veel plezier ! - voor opdrachtgevers als Abel, Abercrombie & Fitch, ADC Performance Improvement, Adidas Eyewear, Affordable Art Fair, AkzoNobel, Alexandra Frida, Amsterdam Airport Schiphol, Amsterdam Art Weekend, Amsterdam Bright College, Amsterdam Drawing, Amsterdam Light Festival, Amsterdams Fonds voor de Kunst (AFK), Annexum, ANWB, Art Europe Auctions, Art Rotterdam, a.s.r., Atelier Doré, Auping, Avène, Aziz Bekkaoui, Bank Insinger de Beaufort, Batavia Stad, Bibi van der Velden, Boelens de Gruyter, BPD, Burberry, Camiel Fortgens, Campari, Canal Company, De Amersfoortse, de Bijenkorf, Deen, De Euromast, Den Haag City Mondial, Den Haag Grote Marktstraat, de Persgroep Advertising, Detac, DFS, Ditzo, Dorhout Mees, easyJet, ebookers, Echtscheidingsbeurs, Edwin Oudshoorn, Ermenegildo Zegna, Ernst & Young, Esquire, EYE, Eye Wish Opticiens, Fox Vakanties, Franck Muller, Frederique Constant, GANT, Gemeente Den Haag, Gemeente Rotterdam, Glenfiddich, Glenn Grant, Grand Marnier, Grazia PC Catwalk, Grimm Gallery, Groenrijk/Vesatuin, Havana Club Rum, Healthy People, Heineken Music Hall, Hermès, Highland Park, Hotel Des Indes, Hotel New York, Hudson's Bay Company, IBB (Ti Sento, Guess), IBM, IKEA, IWC, Jacob Gelt Dekker Foundation, JD Sports, John Frieda, Jutka &Riska, Kérastase, Klarna, Klassiek op het Amstelveld, Koel4Kids, La Cornue, LaDress, Lassie Rijst, Leading Hotels of the World, LexisNexis, L’Officiel, Louis Vuitton, L’Oréal, Lucas Bols (Lucas Bols, Coebergh), Lyppens Juweliers, Mama Cash, Marie Claire, Marina Rinaldi, Masterfoods, Mattel (Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price), Maxxium, Mercedes-Benz, Michael Barnaart, Ministerie van Buitenlandse Zaken, Moët Hennessy (Veuve Clicquot, Hennessy, Krug, Moët & Chandon), MTV, Museum Boijmans Van Beuningen, Museum de Lakenhal, NATAN, Nationaal Gevangenismuseum, NBTC, NCD, Nescafe Dolce Gusto, Nestlé Professional, Object Rotterdam, OBR, Oso Couture, Oude Kerk, Oxfam Novib, Paleis Soestdijk, Pandora, Pastoe, PAUW, POM  Amsterdam, Postillion Hotels, Procter & Gamble (o.a. Aussie, Max Factor, Head & Shoulders, Herbal Essence, Olaz en Duracell), QUISMA, Raad voor Rechtsbijstand, Radio 538, Ralph Lauren, Reflex Art Gallery, Revisionist History, RHEINZINK, Rijksmuseum, Rituals, Robbe & Berking, Roche, Rosenthal, Sandwich, Sanoma, Scarabee Technical Solutions, Schouwburg Almere, Scotch & Soda, Smit Draad, Soebedar, Sofitel Legend The Grand Amsterdam, Stedelijk Museum Schiedam, Stichting Bernard Mandeville, Stichting City Mondial, Stichting De Noordzee, Stichting Nederland is Logistiek, Stichting Rotterdam Festivals, Stichting tot Bevordering der Notariële Wetenschap, Stock Interiors, Swarovski, TEDxAmsterdam, TEDxDelft, Tetra Pak, The Bridge, The Macallan, TiasNimbas Business School, Tiffany & Co., Tiger Balm, Tilda rijst, Timberland, Tumblr, Uitgeverij Boom/Nelissen (Genadeloos, Helweek), Uitvaartmuseum Tot Zover, Unilever (Bertolli), Unfair, Valad Property Group, Van Benthem & Keulen, Van Bommel, Van Gelder Indian Jewellery, Van Gils, Vanderlande Industries, Vecom Industrial Cleaning, Vichy, Vidomes Woningcorporatie, Vlerick Business School, VNU Exhibitions (Verzamelaarsjaarbeurs, KreaDoe), VSBfonds, VVV Rotterdam, Wave International, Zalando, ZALON by Zalando, Zenith, Zumtobel, ZwagAtelier en Zyanya Keizer.

 

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram