Verhalen en nieuws vinden, maken en delen. Earned, owned, paid en social.
Met ons bevlogen team, in samenwerking met ons sterke netwerk van pers en peers. Sinds 1997.

SHOWCASES

Tiffany & Co.Tiffany & Co.

Tiffany & Co.

In 2009 opende het beroemde sieradenhuis een eigen winkel in Nederland, aan de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Coebergh verzorgde de prestigieuze opening, evenals jarenlang de reguliere pers- en pr-activiteiten, waaronder het opstellen en versturen van persberichten, uitleen aan stylisten, woordvoerderschap en het organiseren van de persdagen.

ASRASR

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Tiffany & Co.

In 2009 opende het beroemde sieradenhuis een eigen winkel in Nederland, aan de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Coebergh verzorgde de prestigieuze opening, evenals jarenlang de reguliere pers- en pr-activiteiten, waaronder het opstellen en versturen van persberichten, uitleen aan stylisten, woordvoerderschap en het organiseren van de persdagen.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.
VogueVogue

Vogue

Sinds maart 2012 heeft modeminnend Nederland een eigen versie van het meest beroemde en invloedrijke modemagazine ter wereld; VOGUE. De Grande Dame onder de modebladen maakte haar entree niet ongemerkt en hield de gemoederen druk bezig. Volgens Karin Swerink, hoofdredacteur van VOGUE: ‘Er is in Nederland zo veel talent van internationale allure - van modellen tot fotografen, van kunstenaars tot journalisten - VOGUE Nederland biedt Nederlands talent het platform dat het verdient.’ Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

Tiffany & Co.

In 2009 opende het beroemde sieradenhuis een eigen winkel in Nederland, aan de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. Coebergh verzorgde de prestigieuze opening, evenals jarenlang de reguliere pers- en pr-activiteiten, waaronder het opstellen en versturen van persberichten, uitleen aan stylisten, woordvoerderschap en het organiseren van de persdagen.

ASR

Begin 2013 koos ASR voor een communicatiestrategie waarbij ze teruggaan naar de essentie van verzekeren: een steun in de rug bieden aan wie dat nodig heeft. En zo ontwikkelden ze samen met bureau John Doe een spectaculaire campagne om 22 jaar hoofdsponsorschap van Feyenoord groots af te ronden. PR speelde hierbij een prominente rol – wij waren daarom ook aan de bal, zij het backstage waar we ons thuisvoelen. In het diepste geheim is gewerkt aan een campagne waarbij niet ASR maar diergaarde Blijdorp een half jaar lang op de shirts van Feyenoord stond. Met voetbalheld Giovanni in de hoofdrol en knuffel Olli als mascotte. Een preview van de televisiecommercial via telegraaf.nl, actieve inzet van social media en vele andere PR activiteiten hebben mede geleid tot een groot campagnesucces. En een Effie nominatie.

Vogue

Sinds maart 2012 heeft modeminnend Nederland een eigen versie van het meest beroemde en invloedrijke modemagazine ter wereld; VOGUE. De Grande Dame onder de modebladen maakte haar entree niet ongemerkt en hield de gemoederen druk bezig. Volgens Karin Swerink, hoofdredacteur van VOGUE: ‘Er is in Nederland zo veel talent van internationale allure - van modellen tot fotografen, van kunstenaars tot journalisten - VOGUE Nederland biedt Nederlands talent het platform dat het verdient.’ Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.
BurberryBurberry

Burberry

De opening van de grootste modewinkel op de P.C. in 2012 is niet ongemerkt voorbij gegaan. Carice, Halina, Gaite, Robert, Valerio, Bracha, Lotte, Anna, Celine, Cicely, Sabrina... 'Iedereen' was er! Een trending topic ook buiten Twitter. Burberry staat bekend om zijn innovatieve karakter, ook als het gaat om de non-fashion aspecten van het merk. Daarom stonden we met onze iPads bij de ingang voor de guestlist service waardoor ook dat ondanks de grote drukte zeer 'smooth' verliep. Qua buzz en exposure heeft het event enorm goed gerendeerd. En dat was precies waar het ons en onze opdrachtgever om te doen was.

Vogue

Sinds maart 2012 heeft modeminnend Nederland een eigen versie van het meest beroemde en invloedrijke modemagazine ter wereld; VOGUE. De Grande Dame onder de modebladen maakte haar entree niet ongemerkt en hield de gemoederen druk bezig. Volgens Karin Swerink, hoofdredacteur van VOGUE: ‘Er is in Nederland zo veel talent van internationale allure - van modellen tot fotografen, van kunstenaars tot journalisten - VOGUE Nederland biedt Nederlands talent het platform dat het verdient.’ Coebergh doet de PR voor VOGUE in samenwerking met zusterbureau Spice PR.

Burberry

De opening van de grootste modewinkel op de P.C. in 2012 is niet ongemerkt voorbij gegaan. Carice, Halina, Gaite, Robert, Valerio, Bracha, Lotte, Anna, Celine, Cicely, Sabrina... 'Iedereen' was er! Een trending topic ook buiten Twitter. Burberry staat bekend om zijn innovatieve karakter, ook als het gaat om de non-fashion aspecten van het merk. Daarom stonden we met onze iPads bij de ingang voor de guestlist service waardoor ook dat ondanks de grote drukte zeer 'smooth' verliep. Qua buzz en exposure heeft het event enorm goed gerendeerd. En dat was precies waar het ons en onze opdrachtgever om te doen was.
de Bijenkorfde Bijenkorf

de Bijenkorf

Warenhuis de Bijenkorf, onderdeel van de Selfridges Group Limited, organiseert jaarlijks de Drie Dwaze Dagen, een van de meest succesvolle retailevenementen in Europa. Coebergh werkt sinds 2006 voor de Bijenkorf en ondersteunt dit event door het realiseren van zoveel mogelijk publiciteit - in aanloop van, tijdens en na afloop van het evenement. Dit doen wij via een uitgekiend strategisch plan waarbij wij specifieke invalshoeken koppelen aan passende media. Van ‘Het Grote Openingsmoment’ tot een kijkje achter de schermen, van een interview met een BN’er tot aan lezersacties. Mediawaarde per event: meer dan 1 miljoen euro.
TumblrTumblr

Tumblr

Social blogging platform Tumblr lanceerde een Nederlandstalige versie en verzocht ons hierbij te assisteren. Digital storytelling agency VERTOV, ons zusterbureau, ontwikkelde een reeks van online mini-documentaires, die intieme en openhartige portretten toonden van ‘Awesome Dutch Tumblr users’, inclusief enkele zeer bekende online influentials. In plaats van zich te concentreren op het platform als ‘tech tool’, richtte de serie zich op de passie en creativiteit van haar gebruikers. Coebergh verzorgde de publiciteit en de launchparty in Jimmy Woo, met een inspirerende gastenlijst van bloggers, influentials, creatieven, journalisten en die-hard-David Karp-fans - evenals Tumblr-oprichter David Karp zelf.

de Bijenkorf

Warenhuis de Bijenkorf, onderdeel van de Selfridges Group Limited, organiseert jaarlijks de Drie Dwaze Dagen, een van de meest succesvolle retailevenementen in Europa. Coebergh werkt sinds 2006 voor de Bijenkorf en ondersteunt dit event door het realiseren van zoveel mogelijk publiciteit - in aanloop van, tijdens en na afloop van het evenement. Dit doen wij via een uitgekiend strategisch plan waarbij wij specifieke invalshoeken koppelen aan passende media. Van ‘Het Grote Openingsmoment’ tot een kijkje achter de schermen, van een interview met een BN’er tot aan lezersacties. Mediawaarde per event: meer dan 1 miljoen euro.

Tumblr

Social blogging platform Tumblr lanceerde een Nederlandstalige versie en verzocht ons hierbij te assisteren. Digital storytelling agency VERTOV, ons zusterbureau, ontwikkelde een reeks van online mini-documentaires, die intieme en openhartige portretten toonden van ‘Awesome Dutch Tumblr users’, inclusief enkele zeer bekende online influentials. In plaats van zich te concentreren op het platform als ‘tech tool’, richtte de serie zich op de passie en creativiteit van haar gebruikers. Coebergh verzorgde de publiciteit en de launchparty in Jimmy Woo, met een inspirerende gastenlijst van bloggers, influentials, creatieven, journalisten en die-hard-David Karp-fans - evenals Tumblr-oprichter David Karp zelf.

Burberry

De opening van de grootste modewinkel op de P.C. in 2012 is niet ongemerkt voorbij gegaan. Carice, Halina, Gaite, Robert, Valerio, Bracha, Lotte, Anna, Celine, Cicely, Sabrina... 'Iedereen' was er! Een trending topic ook buiten Twitter. Burberry staat bekend om zijn innovatieve karakter, ook als het gaat om de non-fashion aspecten van het merk. Daarom stonden we met onze iPads bij de ingang voor de guestlist service waardoor ook dat ondanks de grote drukte zeer 'smooth' verliep. Qua buzz en exposure heeft het event enorm goed gerendeerd. En dat was precies waar het ons en onze opdrachtgever om te doen was.

de Bijenkorf

Warenhuis de Bijenkorf, onderdeel van de Selfridges Group Limited, organiseert jaarlijks de Drie Dwaze Dagen, een van de meest succesvolle retailevenementen in Europa. Coebergh werkt sinds 2006 voor de Bijenkorf en ondersteunt dit event door het realiseren van zoveel mogelijk publiciteit - in aanloop van, tijdens en na afloop van het evenement. Dit doen wij via een uitgekiend strategisch plan waarbij wij specifieke invalshoeken koppelen aan passende media. Van ‘Het Grote Openingsmoment’ tot een kijkje achter de schermen, van een interview met een BN’er tot aan lezersacties. Mediawaarde per event: meer dan 1 miljoen euro.

Tumblr

Social blogging platform Tumblr lanceerde een Nederlandstalige versie en verzocht ons hierbij te assisteren. Digital storytelling agency VERTOV, ons zusterbureau, ontwikkelde een reeks van online mini-documentaires, die intieme en openhartige portretten toonden van ‘Awesome Dutch Tumblr users’, inclusief enkele zeer bekende online influentials. In plaats van zich te concentreren op het platform als ‘tech tool’, richtte de serie zich op de passie en creativiteit van haar gebruikers. Coebergh verzorgde de publiciteit en de launchparty in Jimmy Woo, met een inspirerende gastenlijst van bloggers, influentials, creatieven, journalisten en die-hard-David Karp-fans - evenals Tumblr-oprichter David Karp zelf.

Over ons

Ons team is groot genoeg om alle benodigde expertise in huis te hebben, klein genoeg om het persoonlijk te houden. Een ideale mix ook voor mooie resultaten en een fijne werksfeer.

CONTACT

contact@coebergh.nl
+31 20 470 87 87

Leidsegracht 38-40
1016 CM  Amsterdam
Nederland

Facebook
Twitter
linkedIN
Instagram